In limba romana se interpreteaza . La mama lor se cheama Thermatic si Thermotronic.
Thermatic este un aer conditionat normal , pe doua zone in cazul majoritatii Mercedesurilor, la care s-a adaugat functia "auto" care se ocupa cu mentinerea temperaturii setate si functia "rest" (la unele)
Thermotronic este adevaratul "climatronic" la Mercedes, pe doua zone in cazul majoritatii modelelor (exista la unele pe 1 zona , iar la altele pe 4).
(Cauta si pe net si vei vedea, mai ales pe forumurile din state unde se folosesc A/C pentru Thermatic si Climatronic pentru Thermotronic)
Thermotronic are adevarata functie "auto" adica regleaza temperatura, ventilatia, recircularea, zonele de distributie a aerului, are filtru de aer cu carbune activ, senzor pentru pentru inchiderea / deschiderea automata a recircularii aerului (in cazul in care treci cu masina printro zona cu fum sau ceva de genu), senzor pentru umiditate.
Deci diferenta de vreo 600-700 euro la achizitie nu o face doar un "display electronic".
Thermatic este un aer conditionat normal , pe doua zone in cazul majoritatii Mercedesurilor, la care s-a adaugat functia "auto" care se ocupa cu mentinerea temperaturii setate si functia "rest" (la unele)
Thermotronic este adevaratul "climatronic" la Mercedes, pe doua zone in cazul majoritatii modelelor (exista la unele pe 1 zona , iar la altele pe 4).
(Cauta si pe net si vei vedea, mai ales pe forumurile din state unde se folosesc A/C pentru Thermatic si Climatronic pentru Thermotronic)
Thermotronic are adevarata functie "auto" adica regleaza temperatura, ventilatia, recircularea, zonele de distributie a aerului, are filtru de aer cu carbune activ, senzor pentru pentru inchiderea / deschiderea automata a recircularii aerului (in cazul in care treci cu masina printro zona cu fum sau ceva de genu), senzor pentru umiditate.
Deci diferenta de vreo 600-700 euro la achizitie nu o face doar un "display electronic".
Comment