Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cumpar 300SEL W109 proiect restaurare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cumpar 300SEL W109 proiect restaurare

    Salut, caut sa cumpar un 300SEL W109 pentru restaurare. As prefera modelul pt US, cu farurile duble si motor V8. Pret in functie de starea masinii.

  • #2
    Originally posted by abunea View Post
    Salut, caut sa cumpar un 300SEL W109 pentru restaurare. As prefera modelul pt US, cu farurile duble si motor V8. Pret in functie de starea masinii.
    Oare exista asa ceva in tzarisoara asta?
    Si daca ar exista, in mod sigur pretul ar fi mult mai mare decat un import din America.
    In tara asta, de exemplu, un proprietar cere 7000 de eur pe un w110 care pe ebay s-ar vinde cu maxim 3000 de dolari...

    Comment


    • #3
      Exact, poti gasi eventual un 220-280 ceva in nici un caz un 300...e un model tare rar, vezi ca sunt pe mobile si nu s ieftine deloc, vorbesc de alea nerestaurate!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #4
        Iata si o poza...cam cum ar trebui sa arate un exemplar perfect:
        Attached Files
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Am gasit unul pe mobile.de, pret 500 euro, in Serbia dar nu raspunde la mailuri si nici telefon nu are. Banuiesc ca e teapa. As dori neaparat SEL, s-au facut si 220-280 SEL?

          Comment


          • #6
            Originally posted by abunea View Post
            Salut, caut sa cumpar un 300SEL W109 pentru restaurare. As prefera modelul pt US, cu farurile duble si motor V8.
            Originally posted by pneu View Post
            poti gasi eventual un 220-280 ceva in nici un caz un 300...e un model tare rar
            Originally posted by abunea View Post
            As dori neaparat SEL, s-au facut si 220-280 SEL?
            220 nu a existat, modelul W108 pornea de la 250 în sus. Modelul căutat de colegul abunea este W109, care nu s-a fabricat cu motor mai mic de 2800cmc (W109 E28 era SEL-ul cu cel mai mic motor, fabricat între anii '68-'70). Cele 2 modele au rulat paralel între 1965-72.
            Baftă, şi eu sunt foarte curios să văd dacă reuşeşti să dai peste o bijuterie d'asta.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Originally posted by Levi View Post
              220 nu a existat, modelul W108 pornea de la 250 în sus. Modelul căutat de colegul abunea este W109, care nu s-a fabricat cu motor mai mic de 2800cmc (W109 E28 era SEL-ul cu cel mai mic motor, fabricat între anii '68-'70). Cele 2 modele au rulat paralel între 1965-72.
              Baftă, şi eu sunt foarte curios să văd dacă reuşeşti să dai peste o bijuterie d'asta.
              E simplu sa gasesti asa ceva: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1973-...item336aec9696
              Intrebarea e cum faci sa o aduci in tara, sa rezolvi cu vama, rar, retromobil etc....

              Comment


              • #8
                Rufus - dracu sa o ia ca e bomboana.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sovieticool View Post
                  Rufus - dracu sa o ia ca e bomboana.
                  Urmaresc pretul bomboanei de aproape o luna
                  E a doua licitatie care se termina fara sa se ajunga la limita minima impusa de vanzator. Cred eu ca limita e undeva pe la 5000 usd.
                  E vanduta de o firma din california care se ocupa de masini europene.
                  Luni imi fac damblaua si ii sun sa intreb cat e pretul masinii.

                  Comment


                  • #10
                    Suna si fa public pretul acadelei...
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      Am studiat problema importului din US, depinde foarte mult de pretul la care poti lua masina. Transportul de pe coasta de vest pana in Bremerhaven DE ajunge in jur de 1400USD. Mai pui vama 10% din pretul de pe factura, TVA-ul aplicat la pret + vama, transportul pana in RO - ori o aduci pe roti, ceea ce inseamna numere provizorii, asigurare, benzina, etc. sau poti sa o aduci pe platforma cu o firma specializata (oferte am vazut intre 350-500 euro). Ca sa merite tot balamucul cu un import din US trebuie sa o poti lua la un pret extraordinar de bun.
                      Last edited by abunea; 08-27-2011, 21:59 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Pentru restaurare este buna si una asa :



                        Ramane sa o gasesti .
                        Succes !.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Iata si o poza...cam cum ar trebui sa arate un exemplar perfect:
                          Off: Daca n-ar avea potcoavele si balariile alea pe masca fata, chiar ar fi perfect.

                          On: Succes in gasirea si restaurarea unui asemenea agregat. Dupa mine, W109 e cu adevarat, absolut, indubitabil, etc... CEA MAI FRUMOASA masina facuta vreodata.

                          Comment


                          • #14
                            Off topic

                            Originally posted by nistor@QMT View Post
                            Off: Daca n-ar avea potcoavele si balariile alea pe masca fata, chiar ar fi perfect.
                            Mulţi dintre noi şi-ar da un deget de la o mână, să aibă astfel de "bălării" pe grila capotei. "Bălăriile" alea, în mod normal şi dacă au ajuns acolo pe merit, atestă un loc pe podiu, obţinut la o expoziţie ! Şi asta nu e un nimic !
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Ii strica aspectul.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF