211 cere mai multi bani si atentie ca C-ul tau, aia stai linistit. E mai ieftin sa tii C-ul sa il tot repari decat sa repari un 211 "impecabil".
In rest normal ca 211 e peste toate astea, fiind mai nou. Dar vezi si tu 100k si deja cere atentie la suspensie, plus multe altele.
Tot ce dai peste 3-4mii e cam degeaba, ca oricum se strica, mai bine iei si pui tu cu mana ta nou, caroseria si interioru sa arate ok, motoru si cutia sa mearga.
Si sa te astepti la discutii gen trage dreapta, se mai rupe un arc, daca n-a fost schimbat, etc etc.
La 190k ar trebui sa aiba cam multe schimbate, daca nu, le vei schimba tu, eu am aflat asta pe pielea mea.
Cum am zis, depinde cat esti de pretentios. Ieftin e doar daca il iei pe mere si asa in brate, dar in fond aia e o filozofie mai buna de viata..
Mai bine mai stai 2-3 ani, se mai apreciaza C-ul il pui si tu la vanzare cu 4500E
)) si iei un w211 FL, macar sa mai scapi de problema SBC si ca oricum dai de altele.
E60 n-am zis sa iei, era doar ca pret de referinta.
In rest normal ca 211 e peste toate astea, fiind mai nou. Dar vezi si tu 100k si deja cere atentie la suspensie, plus multe altele.
Tot ce dai peste 3-4mii e cam degeaba, ca oricum se strica, mai bine iei si pui tu cu mana ta nou, caroseria si interioru sa arate ok, motoru si cutia sa mearga.
Si sa te astepti la discutii gen trage dreapta, se mai rupe un arc, daca n-a fost schimbat, etc etc.
La 190k ar trebui sa aiba cam multe schimbate, daca nu, le vei schimba tu, eu am aflat asta pe pielea mea.
Cum am zis, depinde cat esti de pretentios. Ieftin e doar daca il iei pe mere si asa in brate, dar in fond aia e o filozofie mai buna de viata..
Mai bine mai stai 2-3 ani, se mai apreciaza C-ul il pui si tu la vanzare cu 4500E

E60 n-am zis sa iei, era doar ca pret de referinta.
Comment