Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedesuri de vanzare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wow-wow ! Nu e rea ! Nu dă prea multe detalii, dar e curățică, exterior în stare bună, la dotări nu se vede AC-ul în poze, dar bag seama că pe lângă 4 geamuri electrice, încălzire în scaune, buzunare pe scaune, cârlig original, o fi având și un neglijabil AC ...
    Place, nu e afacere rea !!! Asta, judecând strict din anunț și poze ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Originally posted by cabriolet View Post
      S 260, W126, 1989, 1400 E, Zalau, 0740891373. http://mercador.ro/oferta/mercedes-b...tml#71e4afa328

      Asta e de la mine din oras ....vazui live masina...ba chiar am ajutat cu niste sfaturi...motorul nu a vrut sa porneasca !
      Last edited by mer_se280; 01-27-2014, 21:54 PM.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • E frumoasa dar doar pe BG
        Aer conditionat nu ai nevoie, consumul e ok fara aer
        Mai adauga 700 inscrierea + 100 drumul
        Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

        Comment


        • Vai mama ei de masina,ia priviti ce cauciucuri ,,opinci" are ce sa mai vorbim de schimbat consumabile.

          Comment


          • Un w123 de admirat... http://mercador.ro/oferta/mercedes-c...tml#4176e82295


            SLR...pentru fanatici... http://mercador.ro/oferta/mercedes-b...tml#f7bdc8c5a6
            Last edited by mer_se280; 01-29-2014, 00:25 AM.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • W123 ul e foarte dubios dacă te uiți atent la ceasurile de bord. Cadranele de apa ulei și rezervor sunt de la modelul de dinainte de 1980, unde se menționează tank oil, dar forma semnalizărilor estee de la modelul de după 1980, când a avut loc upgrade-ul. . Contactul e răvășit rău. Nu vreau sa spun mai multe dar e dubios.
              http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

              Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

              Comment


              • Originally posted by steradulescu View Post
                Vai mama ei de masina,ia priviti ce cauciucuri ,,opinci" are ce sa mai vorbim de schimbat consumabile.
                Or fi slick-uri!
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • Originally posted by PaRaDoX View Post
                  W123 ul e foarte dubios
                  Ce e aşa dubios ? Maşina aia stă la vânzare de mai bine de un an, pe diferite site-uri. Clar, e revopsită, clar, nu merită banii ceruţi, dar omu'-şi încearcă norocu' ... N-avem ce povesti mai departe ... Poate-şi găseşte "cunoscătorul" care îi dă banii ceruţi, dar la banii ăştia iei una "echte original", dovedit ! Mai ţineţi minte aia albă, de zici că azi a ieşit pe poarta fabricii (era şi pe forum, dar nu mai ştiu unde să caut anunţul) ? Nici aia nu reuşea s-o dea la 5-6 mii, c'ţi cerea pe ea ...
                  Numai bine !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Originally posted by Levi View Post
                    Ce e aşa dubios ? Maşina aia stă la vânzare de mai bine de un an, pe diferite site-uri. Clar, e revopsită, clar, nu merită banii ceruţi, dar omu'-şi încearcă norocu' ... N-avem ce povesti mai departe ... Poate-şi găseşte "cunoscătorul" care îi dă banii ceruţi, dar la banii ăştia iei una "echte original", dovedit ! Mai ţineţi minte aia albă, de zici că azi a ieşit pe poarta fabricii (era şi pe forum, dar nu mai ştiu unde să caut anunţul) ? Nici aia nu reuşea s-o dea la 5-6 mii, c'ţi cerea pe ea ...
                    Numai bine !
                    Oooo ba avem ce povesti mai departe....Intradevar nu e nimic dubios, e doar o nesimtire grasa (numai ca am vrut sa fiu finut). Sa ceri 5500 de Euro pe un w123 din 1976, la care o multime de piese sunt schimbate, doar ca are o vopsea proaspătă, e totusi prea mult. Putem sa trecem usor si peste vorbe de genul " nu e prost cine cere ci cel care da", in acest caz. Nesimtirea e prea mare.

                    Cateva lucruri "dubioase" totusi daca tot ne-am apucat:

                    - Ceasurile din bord sunt măsluite grav. A pus cadranele, banuiesc ca originale, a masinii pe o placa de la un model mai nou. De aceea semnalizarile sunt conforme cu modelele de w123 de dupa 1980 in timp ce cadranele sunt conforme cu modelele de dinainte de 1980. Mașina avea 150.000 km acum multi ani. Contactul ala sta mult prea in afara, fata de orice alt w123 vazut de mine iar zgarieturile de pe el pot însemna faptul ca a trecut prin multe. Plus ca in 1976 nici nu cred (intradevar nu sunt sigur daca) aveau accelerație de mana (rotita de o vezi in stânga jos cand te uiti la poza cu ceasurile.)

                    Volanul este schimbat după cum se vede din departare.

                    Farurile sunt schimbate. In 1976 toate modelele de w123 veneau cu faruri rotunde. Acesta are faruri pătrate.

                    Si cel mai important aspect poate este ca in 1976 motorul de pe 200D avea un cu totul altfel de filtru de aer decat cel pe care il vedem in poze. Cel din poze este de pe un motor mai nou. Nu stiu daca vine la pachet cu motorul sau doar el e modificat.

                    In general cand vrei sa vinzi un asemnea model cu o asemenea suma, ar trebui sa pui o multime de poze inclusiv cu interiorul, fara huse, cu bordul, cu portbagajul si cu dedesupturile masinii. Cu doar cateva poze si cu o descriere atat de sumara, o sa mai stea pe anunturile de vanzari încă cel putin 2 ani fara nici un rezultat. Mai degraba ar explica ce si cum e adevarul despre masina in cauza. Poate ar avea mai multe șanse sa o vândă.
                    http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                    Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                    Comment


                    • O masina de 30 de ani e dubioasa din cauza ceasurilor de bord ? ....

                      pretul e cu totul alta discutie (raman la ideea mea ca fiecare isi evalueaza frumoasa limuzina dupa bunul plac , ca trebuie sa mai apara si alt entuziast cu banii e alta discutie )

                      Comment


                      • Mă bucur că suntem cu toţii pe aceeaşi lungime de unde. Când am zis că nu avem ce discuta, mă gândeam la "risipa de cerneală". De povestit, sigur că se poate ! Maşina aia e în stare originală cum e buna fată mare, D-zeu s-o ierte ... Este anunţul tipic "pt. cunoscători". La observaţiile tehnice, sunt întru totul de acord cu tine, PaRaDox ! Tot aşa, de acord şi cu Sile1.
                        Respect, Domnilor, cele bune !
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Lipseste textul 'pentru cunoscatori si pasionati'... Ce a aparut zilele trecute de exemplu, am pus link-ul la #4891, e cu peste 1000 E mai ieftina, si arata mult mai bine, cel putin din poze. Nu are nr de RO dar dusa peste Dunare tot iese mai bine decat bijuteria din Arges. Volanul e cu lemn sau are banda adeziva la culoare???

                          Comment


                          • 'Bijuterie'......bine'nteles daca mai investesti ceva euroi in ea poate va arata!

                            Volanul...hmmm, pare ceva banda !
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF