Ca si cum modelele SL 600 si SL 55 AMG nu ar fi fost suficient de performante, anul 2004 a consemnat o completare spectaculoasa a seriei R 230. Ce se mai putea inventa dupa un SL cu motor V12 "de uzina" si un altul, cu motor V8, modificat de specialistii de la AMG? Inevitabil, un motor V12 modificat de AMG...
Asa se face ca, primele exemplare SL 65 AMG au "scos nasucul la soare". Notam ca, din punct de vedere cronologic, aparitia acestor variante a avut loc dupa lansarea spectaculoaselor SLR, a caror motorizare a fost, de asemenea, realizata de catre AMG.
SL 55 AMG poate fi lesne identificat dupa accesoriile aerodinamice specifice si jantele filigranate, dincolo de care se vad discurile de frana impozante, fabricate din material ceramic. Motorizarea V12 biturbo, oferind peste 600 CP, a contribuit si la marirea masei masinii dincolo de 2 tone. Asa ca adoptarea eficientelor discuri de frana ceramice, rezistente la temperaturi foarte ridicate este binevenita. Datorita acestora si sistemului SBC, masina poate fi oprita de la viteza de 100 km/h pe o distanta mai scurta de 40m, chiar daca este incarcata la sarcina maxima.
Cat despre posibilitatea de a accelera de la 0 la 100 km/h, cifra care descrie aceasta proba este sub patru secunde. In plus, sustine AMG, daca performantele masinii nu ar fi fost limitate electronic, SL 65 AMG putea depasi cu usurinta pragul celor 300 km/h.
Mai apoi, imediat dupa lansare, motorizarea V12 de 6.0 litri care se afla sub capota lui SL 65 AMG a primit titlul suprem la concursul anual Best Performance Engine. Competitia s-a desfasurat la Stuttgart, iar motorul AMG asurclasat alte 70 de motoare participante originare din Germania, Franta, Marea Britanie, Italia, Japonia si SUA.
Wolf Zimmerman, membru al consiliului de adiminstratie Mercedes-AMG si responsabil pentru dezvoltare si productie in cadrul companiei din Affalterbach, a fost incantat sa primeasca distinctia si a spus : "Urmare a victoriei impresionante obtinute de motorul AMG V8 supraalimentat, succesul de astazi constituie o confirmare a calitatilor pe care motorizarea 6.0 V12 le-a dovedit deja in fata mass-mediei de profil. Victoria de azi arata ca, implicit, masinile echipate cu aceste motorizari se vor afla la inaltimea clientelei noastre, de altfel foarte pretentioase.
Asa se face ca, primele exemplare SL 65 AMG au "scos nasucul la soare". Notam ca, din punct de vedere cronologic, aparitia acestor variante a avut loc dupa lansarea spectaculoaselor SLR, a caror motorizare a fost, de asemenea, realizata de catre AMG.
SL 55 AMG poate fi lesne identificat dupa accesoriile aerodinamice specifice si jantele filigranate, dincolo de care se vad discurile de frana impozante, fabricate din material ceramic. Motorizarea V12 biturbo, oferind peste 600 CP, a contribuit si la marirea masei masinii dincolo de 2 tone. Asa ca adoptarea eficientelor discuri de frana ceramice, rezistente la temperaturi foarte ridicate este binevenita. Datorita acestora si sistemului SBC, masina poate fi oprita de la viteza de 100 km/h pe o distanta mai scurta de 40m, chiar daca este incarcata la sarcina maxima.
Cat despre posibilitatea de a accelera de la 0 la 100 km/h, cifra care descrie aceasta proba este sub patru secunde. In plus, sustine AMG, daca performantele masinii nu ar fi fost limitate electronic, SL 65 AMG putea depasi cu usurinta pragul celor 300 km/h.
Mai apoi, imediat dupa lansare, motorizarea V12 de 6.0 litri care se afla sub capota lui SL 65 AMG a primit titlul suprem la concursul anual Best Performance Engine. Competitia s-a desfasurat la Stuttgart, iar motorul AMG asurclasat alte 70 de motoare participante originare din Germania, Franta, Marea Britanie, Italia, Japonia si SUA.
Wolf Zimmerman, membru al consiliului de adiminstratie Mercedes-AMG si responsabil pentru dezvoltare si productie in cadrul companiei din Affalterbach, a fost incantat sa primeasca distinctia si a spus : "Urmare a victoriei impresionante obtinute de motorul AMG V8 supraalimentat, succesul de astazi constituie o confirmare a calitatilor pe care motorizarea 6.0 V12 le-a dovedit deja in fata mass-mediei de profil. Victoria de azi arata ca, implicit, masinile echipate cu aceste motorizari se vor afla la inaltimea clientelei noastre, de altfel foarte pretentioase.
Comment