Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot ciudat in bord W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot ciudat in bord W203

    Salutare


    am si eu o mica problema cu mb meu c200 K 2000anul, cand pornesc masina se aude in bord un zgomot care nuse opreste decat dupa cel putin 30 s, la fel acel zgomot se aude si cand opresc masina ( mentionez ca nu am clima pornita ) zgomotul se aude pe partea centrala a bordului, a mai avut cineva problema asta.

    Multumesc

  • #2
    Nu cred ca este o problema. Si la mine se aude.
    MB 180C Sport Coupe W203

    Comment


    • #3
      Cum nu este o problema )) m-ai facut sa rad, aici vorbim despre Mercedes nu dacie, sau nu vorbim de acelasi lucru.
      Last edited by ronet; 09-22-2008, 17:28 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by air_catalin View Post
        Nu cred ca este o problema. Si la mine se aude.
        Si la mine si cred ca e ceva vreun vacum ori ceva de recirculare. Nu stiu exact dar am observat ca bazaie la toate.

        Comment


        • #5
          Un (posibil) raspuns la acel zgomote

          Am si eu acelasi simptom.
          Zgomotul este de la "flapsurile" climei. Sint mai multe flapsuri care directioneaza aerul cald sau rece (sau il mixeaza) pe sus, jos, central, lateral sau parbriz.
          Acestea sint actionate de motorase care pot si defecte (sau chiar flapsurile sa fie rupte) sau intreg ansamblul poate fi desicronizat.
          Se poate incerca resincronizarea (cu contactul pus sau motorul pornit): se apasa simultan si se tin apasate butoanele de la dezaburire parbriz (sau luneta) si cel de recirculare aer, pina ledurile celor doua butoane incep sa clipeasca intermitent alternant (peste 5 secunde de apasare). Se lasa pina nu mai clipesc alternant (o sa dureze aprox 40 sec si la sfirsit cred ca o sa ramina aprins cel de dezaburire).
          Scoateti cheia din contact si asteptati minim 40 secunde. Si cam asta ar fi cu resetarea (resinconizarea).

          Cred ca la mine problema este ca unul (sau mai multe) flapsuri functioneaza defectuos pt ca dupa pornirea motorului se aude zgomotul acela de citeva ori si daca clima e pusa pe manual cu ventilatorul la maxim si cu directia de suflare a aerului pe jos (ca sa imi dau seama pe unde sufla aerul) dupa citeva cicluri de suflat pe sus si pe jos ramine blocat intr-una din pozitii. Problema este ca daca ramine sa sufle pe jos vara iti ingheata picioarele de la aerul conditionat dar e bine iarna ca sufla aer cald si reciproc.
          Ceva functionind defectuos din tot ansamblul acesta, treaba cu resetatul nu functioneaza (la mine: pot incepe resetarea prin apasarea celor doua butoane dar cicleaza la nesfirsit neoprindu-se dupa cca. 40s si neavind nici un rezultat)

          Mai este o varianta a acestui zgomot.
          Pe galeria de admisie a aerului pt conditionarea masinii este o trapa care se deschide dupa oprirea motorului pt a "egaliza presiunea" din interiorul masinii la inchiderea usilor.

          (asta ar fi o varianta la acel zgomot care se aude si daca gresesc cu ceva astept sa ma corectati si sa ma "luminati")

          Am un C220 CDI din 2002
          Last edited by nyc_tdi; 11-20-2008, 11:01 AM.
          2002 MB C220 CDI Avantgarde

          Comment


          • #6
            Poate ma ajuti si pe mine.Si la mine se aude acelasi sunet,un tiuit,dar nu are clima masina.Trebuie sa merg mereu cu aerul pornit ca sa nu tiuie.Am buton de recirculare pt aer si daca il pornesc tiuie.Sa fac si eu acelasi procedeu?Nu stric nimic?
            Masina e un c180 din 93

            Comment


            • #7
              Originally posted by nyc_tdi View Post
              Am si eu acelasi simptom.
              Zgomotul este de la "flapsurile" climei. Sint mai multe flapsuri care directioneaza aerul cald sau rece (sau il mixeaza) pe sus, jos, central, lateral sau parbriz.
              Acestea sint actionate de motorase care pot si defecte (sau chiar flapsurile sa fie rupte) sau intreg ansamblul poate fi desicronizat.
              Se poate incerca resincronizarea (cu contactul pus sau motorul pornit): se apasa simultan si se tin apasate butoanele de la dezaburire parbriz (sau luneta) si cel de recirculare aer, pina ledurile celor doua butoane incep sa clipeasca intermitent alternant (peste 5 secunde de apasare). Se lasa pina nu mai clipesc alternant (o sa dureze aprox 40 sec si la sfirsit cred ca o sa ramina aprins cel de dezaburire).
              Scoateti cheia din contact si asteptati minim 40 secunde. Si cam asta ar fi cu resetarea (resinconizarea).

              Cred ca la mine problema este ca unul (sau mai multe) flapsuri functioneaza defectuos pt ca dupa pornirea motorului se aude zgomotul acela de citeva ori si daca clima e pusa pe manual cu ventilatorul la maxim si cu directia de suflare a aerului pe jos (ca sa imi dau seama pe unde sufla aerul) dupa citeva cicluri de suflat pe sus si pe jos ramine blocat intr-una din pozitii. Problema este ca daca ramine sa sufle pe jos vara iti ingheata picioarele de la aerul conditionat dar e bine iarna ca sufla aer cald si reciproc.
              Ceva functionind defectuos din tot ansamblul acesta, treaba cu resetatul nu functioneaza (la mine: pot incepe resetarea prin apasarea celor doua butoane dar cicleaza la nesfirsit neoprindu-se dupa cca. 40s si neavind nici un rezultat)

              Mai este o varianta a acestui zgomot.
              Pe galeria de admisie a aerului pt conditionarea masinii este o trapa care se deschide dupa oprirea motorului pt a "egaliza presiunea" din interiorul masinii la inchiderea usilor.

              (asta ar fi o varianta la acel zgomot care se aude si daca gresesc cu ceva astept sa ma corectati si sa ma "luminati")

              Am un C220 CDI din 2002
              am facut ce ai zis tu si dupa 10 minute inca clipeau, cand unul cand celalalt.
              MB 180C Sport Coupe W203

              Comment


              • #8
                Originally posted by air_catalin View Post
                am facut ce ai zis tu si dupa 10 minute inca clipeau, cand unul cand celalalt.
                Asemenea am observat si eu, dar se simte ca se fac cursele pana la capat a tuturor gurilor de ventilare. Deci cred ca dupa ce fac toate flapsurile cursa dus-intors completa, ramana pe 'clipit' pana scoti cheia (ca si la o resetare).

                Comment


                • #9
                  Eu am făcut întocmai. Durează mai mult de 40 secunde. Rămăn ambele leduri aprinse. Bâzâitul persistă.

                  Comment


                  • #10
                    salut,

                    am incercat si eu cu resetarea dar nu se rezolva...

                    Stie cineva cum se repara sau daca e grav?

                    Comment


                    • #11
                      sunt.. in interiorul bordului niste servomotoare care actioneaza prin intermediul unor tije intradevar clapetii care directioneaza aerul.... de obicei (si eu am aceasta problema acum) una dintre tije este rupta.... motorul respectiv incearca sa miste clapetul..si neajungand la capat niciodata..se opreste dupa 20-30 secunde

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        Aceeasi problema la C200K din 2001,un fel de crantzanit in bord se simte in spatele casetofonului si dureaza cam 20-30 sec la pornire si cam 10 sec la orpire.Am fost la Autoklass Buc. si mi s-a spus ca ar fi un supotul unui ventilator central "coloidal" (care urca si cobooara la pornire si oprire).Mi-au spus ca suportul cu pricina costa cam 30 RON ,iar schimbatul 500 RON.


                        Originally posted by ronet View Post
                        Salutare


                        am si eu o mica problema cu mb meu c200 K 2000anul, cand pornesc masina se aude in bord un zgomot care nuse opreste decat dupa cel putin 30 s, la fel acel zgomot se aude si cand opresc masina ( mentionez ca nu am clima pornita ) zgomotul se aude pe partea centrala a bordului, a mai avut cineva problema asta.

                        Multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Nu stiu daca ajuta pe cineva dar: la mine se aude un tiuit pt vreo 3-4 secunde dupa ce bag cheia, apoi daca o pun pe a 2 a pozitie ceva de la ventilare ca un motoras(asemanator cu unele descrieri de mai sus). Toate astea sunt absolut normale, in mod cert daca ar fi vreo problema ar raporta-o computerul de bord!!

                          Comment


                          • #14
                            pot pune si eu o intrebare ?am avut un accident si mam trezit acasa ca aveam mai multe radiatoare in porbagaj.nu stiu daca sint ale mele.am mercedes c 200 kompresor si am radiatorul de apa acre are racire si pentru servo,unu de clima,si unu lung care nici nu stiu unde vine,e al meu?e prima data cind scriu pe forum)

                            Comment


                            • #15
                              La fel facea si la mine la w202 si era un furtunas de vaccum rupt pe langa farul din dreapta.Acum nu stiu daca avea legatura sau nu dar dupa ce l-am facut nu am mai avut probleme cu zgomotul

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF