Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

w168 Patineaza la plecarea de pe loc

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-12-2016, 21:36 PM   #1
diurpaneus
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Cluj
Motorizare : A140
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default w168 Patineaza la plecarea de pe loc

Buna seara, am o problema si deja am mers la mecanic de cateva ori si chiar nu stiu ce sa ii mai fac.
Am un A140 automata (motor 1.6 82cp, 2000, W168). Am schimbat distributia (batea lantul puternic) dar numai bine...de cand am luat-o de la mecanic aveam doua probleme:
1. trepida la relanti (asta cat de cat s-a rezolvat ca era prea mica turatia, undeva la 500 si a facut ceva la pedala de acceleratie iar acum la relanti e pe la 750 rpm)
2. dupa vreo 50km de cand am luat-o din service, a inceput sa patineze cand plec de pe loc...asta pana am ajuns in prima panta, nu mai avea putere sa urce...patina puternic...si a aparut F in bord!

Foc si para...(am cumparat masina de vreo 2 ani cu F in bord, a trebuit sa schimb pinionul mic/cel ce e la viteza intai + ulei + filtru...o groaza de bani) problema e ca acest mecanic care mi-a facut masina atunci e la 200km deaia nu am dus-o tot la el...regret

Am dus-o inapoi la mecanic, a mers cu ea la altcineva cu tester...a zis ca e "ceva presiune scazuta" dar nu retin la ce, a mai adaugat ceva ulei in cutie (pana intr-un litru) a resetat fault-ul si gata...masina a revenit la mine...totu bine pana am ajuns in prima panta, iar patineaza cand plec de pe loc...dar DOAR pana schimba in a doua...de acolo incolo totu e perfect.

Daca e sa imi dau cu parerea as zice ca problema e de compresie sau ambreiaj...adica stiu cum era masina inainte...cand puneam in D si luam picioru de pe frana...masina pleca! si cand eram in rampa, daca nu pleca cu siguranta nu mergea in spate. Acum, in cea mai mica rampa...pun in D masina merge in spate...accelerez cu 'simt' pana schimba in a doua...iar de acolo merge.

E f mare coincidenta ca face figura asta acum...cand a fost dat jos motoru+cutie ca sa se schimbe lantul...nu vreau sa dau vina pe mecanic pt ca el chiar a avut cele mai bune intentii sa ma ajute...dar aveti idee ce ar mai putea fi? voi merge si la un test...dar ORICE sfat este bine venit.

Multumesc anticipat.
diurpaneus is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2016, 15:15 PM   #2
diurpaneus
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Cluj
Motorizare : A140
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

am fost la test...codul e P1844
diurpaneus is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2016, 17:27 PM   #3
diurpaneus
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Cluj
Motorizare : A140
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

cautand pe net de acest fault am gasit: http://www.benzworld.org/forums/w168...le-vs-ftc.html

in care moderatorul zice: "btw if you have fault code p1844 just replace the FTC"

pt a ajunge la FTC trebuie dat motorul jos?

multumesc
diurpaneus is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2016, 19:18 PM   #4
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 28
Posts: 370
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by diurpaneus View Post
cautand pe net de acest fault am gasit: http://www.benzworld.org/forums/w168...le-vs-ftc.html

in care moderatorul zice: "btw if you have fault code p1844 just replace the FTC"

pt a ajunge la FTC trebuie dat motorul jos?

multumesc
Pe pagina asta la P1844 scrie asa: Transmission Transfer Case Differential Lock-Up Feedback Switch Short Circuit To Battery. Nu am modelul ce are cutie automata, insa sper sa te ajute.
PS: Foloseste litera mare la inceputul propozitiei, si de asemenea arunca un ochi peste regulament.
__________________
W168 or nothing!
cezarkage is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2016, 13:13 PM   #5
Mud
Junior Member
 
Join Date: Dec 2016
Location: Bacau
Motorizare : 1.6
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Ca sa ajungi la FTC tre sa dai jos uleiul din cutie, baia de ulei de la cutie, si ai ajuns la placa pe care e calculatorul, unde mai sunt si valvele...
Mud is offline   Reply With Quote
Old 12-18-2016, 16:29 PM   #6
diurpaneus
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Cluj
Motorizare : A140
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Mud View Post
Ca sa ajungi la FTC tre sa dai jos uleiul din cutie, baia de ulei de la cutie, si ai ajuns la placa pe care e calculatorul, unde mai sunt si valvele...
Multumesc de raspuns, caut momentan un mecanic in zona Clujului cu experienta pe cutii automate. Am mai citit undeva ca daca 'patineaza' poate fi si blocul de valve...ce parere ai?
diurpaneus is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2016, 14:18 PM   #7
diurpaneus
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Cluj
Motorizare : A140
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

am fost la un nou test(tester de mercedes original)...si am 'fortat' masina sa intre in F (plecare in rampa...a mers masina inapoi, a intrat in F) si mi-a dat codul P1886.
ce ziceti...e din nou k1? sau e la blocul de valve?

ps: P1886 = pressure to low at regulating valve or solenoid valve 1/4, 3 or 2/5/R or too high at regulating valve 2/5/R (please refer to STIP documents...)
diurpaneus is offline   Reply With Quote
Old 12-24-2016, 09:48 AM   #8
Mud
Junior Member
 
Join Date: Dec 2016
Location: Bacau
Motorizare : 1.6
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Eu dau azi blocul de valve jos, sa vad daca are vreun canal sau vreun filtru infundat...
Ce K1 ai pus in cutie, modificat sau original Mercedes???
Mud is offline   Reply With Quote
Old 12-24-2016, 13:48 PM   #9
diurpaneus
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Cluj
Motorizare : A140
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Mud View Post
Eu dau azi blocul de valve jos, sa vad daca are vreun canal sau vreun filtru infundat...
Ce K1 ai pus in cutie, modificat sau original Mercedes???
Cred ca original, dar second...din alta cutie de a class...nu stiu cat de uzat era (acum doi ani acest schimb l-a facut un mecanic din alt judet)

Poti sa-mi spui cat de complicat e sa ajungi sa dai jos blocul? imi doresc sa fac eu aceasta manevra dar nu prea am cunostinte mecanice(dar am vointa ).

Daca tot faci azi demontarea blocului si daca ai vreme, poate reusesti sa ne scrii cativa pasi de urmat(eventual cu poze) un mic tutorial ... eu unul cu siguranta am sa ma folosesc de aceste date.

Mult succes si sper sa ti se rezolve problema!
PS: sarbatori fericite!

Last edited by diurpaneus; 12-24-2016 at 13:56 PM.
diurpaneus is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2017, 20:18 PM   #10
Mud
Junior Member
 
Join Date: Dec 2016
Location: Bacau
Motorizare : 1.6
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Incearca sa-i pui un alt calculator de cutie si vezi ce se intampla... La mine a fost din calculator... Am schimbat cutia, si am lasat calculatorul meu, si exact aceleasi simptome...
Am pus calculatorul cutiei pe care am montat-o si merge...
Daca vrei sa dai jos baia de ulei a cutiei, dupa ce dai drumul la buson, desfa putin suruburile la baie intr-o parte, si o sa-ti mai curga ulei pe acolo... Eu am taiat un bidon de ulei de 5L pe o parte, si s-au scurs cam 4 litri... Pune cartoane pe jos, si sa ai carpe curate sau un sul de hartie igienica 3 straturi, o sa-ti trebuiasca...
Da jos plasticele din stanga, ai unul care vine in dreptul tamponului spate la motor, cu 3 suruburi, si desfa si bosajul din spatele rotii, ca sa poti baga mana sa scoti mufa. Dupa ce dai jos baia, scoate filtrul, si vezi ca si din ala mai curge ulei, scurge uleiul in baie sau in bidonul de 5L si lasa-l in baie. Ca sa dai jos ECU tre sa dai jos valvele, ai 4 de un fel si una de alt fel, trei prinse cu 2 suruburi si o clema, si celelalte doua cu o clema cu un surub. Pune-le in ordine, ca sa le pui in aceeasi ordine si la montare, cu toate ca cele 4 au acelasi cod, si au capacele aurii, cealalta are capacel argintiu. Electrovalvele le tragi afara cu un patent, cu rabdare si migala. ECU e prins in 2 suruburi, unu mai scurt si unu mai lung. Il tragi in jos, sa iasa drept.
Mud is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2017, 21:56 PM   #11
ggaby1981
Junior Member
 
Join Date: Dec 2016
Location: Timisoara
Motorizare : A160
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

Ai gasit problema, pentru ca si eu am exact aceeasi problema cu plecarea de loc. Am trimis placa cu calculatorul la verificat si mi s-a spus ce este ok.

Eu erorile astea le am. Eu tot presupun ca este K1. Problema la mine este ca nu stiu starea lui pentru ca de 2 saptamani am cumparat masina.
Attached Images
File Type: jpg 8a9a5a4f-0b3d-429a-8a81-614a7dc062f0.jpg (65.4 KB, 66 views)
ggaby1981 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-2017, 00:36 AM   #12
cl600
Specialist 7G-Tronic
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : CDI
Age: 46
Posts: 2,865
:
[Specialist 7G-Tronic]
Default

Quote:
Originally Posted by ggaby1981 View Post
Ai gasit problema, pentru ca si eu am exact aceeasi problema cu plecarea de loc. Am trimis placa cu calculatorul la verificat si mi s-a spus ce este ok.

Eu erorile astea le am. Eu tot presupun ca este K1. Problema la mine este ca nu stiu starea lui pentru ca de 2 saptamani am cumparat masina.
Ai umplut forumul cu treaba asta....ai primit pana acum cel putin doua raspunsuri pertinente pt care nici macar nu ai comentat.

Masina ta nu patineaza la plecarea de pe loc, deci esti offtopic aici.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com

Whatsapp 0731 362 861

WeChat

Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-2017, 07:51 AM   #13
ggaby1981
Junior Member
 
Join Date: Dec 2016
Location: Timisoara
Motorizare : A160
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Ai umplut forumul cu treaba asta....ai primit pana acum cel putin doua raspunsuri pertinente pt care nici macar nu ai comentat.

Masina ta nu patineaza la plecarea de pe loc, deci esti offtopic aici.
De ce zici ca sunt off-topic? Masina se comporta exact ca si la colegu ce a deschis acest topic. Tu ai zis sa schimb y5, pai nu mai imi vine sa arunc bani pe piese degeaba, de aceea mai bine īntreb.
ggaby1981 is offline   Reply With Quote
Old 01-15-2017, 18:56 PM   #14
diurpaneus
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Cluj
Motorizare : A140
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by ggaby1981 View Post
De ce zici ca sunt off-topic? Masina se comporta exact ca si la colegu ce a deschis acest topic. Tu ai zis sa schimb y5, pai nu mai imi vine sa arunc bani pe piese degeaba, de aceea mai bine īntreb.
buna, din pacate nu am cunostinte tehnice suficiente sa pot sa-ti dau un sfat la aceste coduri, pot zice doar ca la mine (problema de k1) e cod 1886. Eu iti recomand sa speri sa fie ceea ce spune colegul cl600 deoarece este relativ ieftin, daca e sa fie k1 costurile o sa fie min 400-500 eur.
diurpaneus is offline   Reply With Quote
Old 01-15-2017, 18:58 PM   #15
diurpaneus
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Cluj
Motorizare : A140
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Mud View Post
Incearca sa-i pui un alt calculator de cutie si vezi ce se intampla... La mine a fost din calculator... Am schimbat cutia, si am lasat calculatorul meu, si exact aceleasi simptome...
Am pus calculatorul cutiei pe care am montat-o si merge...
Daca vrei sa dai jos baia de ulei a cutiei, dupa ce dai drumul la buson, desfa putin suruburile la baie intr-o parte, si o sa-ti mai curga ulei pe acolo... Eu am taiat un bidon de ulei de 5L pe o parte, si s-au scurs cam 4 litri... Pune cartoane pe jos, si sa ai carpe curate sau un sul de hartie igienica 3 straturi, o sa-ti trebuiasca...
Da jos plasticele din stanga, ai unul care vine in dreptul tamponului spate la motor, cu 3 suruburi, si desfa si bosajul din spatele rotii, ca sa poti baga mana sa scoti mufa. Dupa ce dai jos baia, scoate filtrul, si vezi ca si din ala mai curge ulei, scurge uleiul in baie sau in bidonul de 5L si lasa-l in baie. Ca sa dai jos ECU tre sa dai jos valvele, ai 4 de un fel si una de alt fel, trei prinse cu 2 suruburi si o clema, si celelalte doua cu o clema cu un surub. Pune-le in ordine, ca sa le pui in aceeasi ordine si la montare, cu toate ca cele 4 au acelasi cod, si au capacele aurii, cealalta are capacel argintiu. Electrovalvele le tragi afara cu un patent, cu rabdare si migala. ECU e prins in 2 suruburi, unu mai scurt si unu mai lung. Il tragi in jos, sa iasa drept.
Multumesc pt sfat si informatii Mud, am sa incerc sa gasesc un calculator pt a incerca si schimbarea asta cu toate ca deja de la 2 mecanici am pimit ca si 'destul de sigur' ca e k1

Last edited by diurpaneus; 01-15-2017 at 19:03 PM.
diurpaneus is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
loc, patineaza, plecarea, w168


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 09:12 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF