Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w168 160 momente cand nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w168 160 momente cand nu porneste

    Salut,am o problema ciudata w168 a160 are momente in care dai la automat si nu se intampla nimic .Electromotorul nu face nimic.Am inlocuit platoul de carbuni,bobina de start,am curatat masele care vin pe caroserie si cele care vin pe motor,cutie.Am desfacut contactul electric si l-am facut bucati,m-am bucurat cand am gasit 2 lamele inpuscate am curatat si dupa 10 porniri acelasi lucru.Masina nu are releu pe panoul cu ,calculator adica nu este releul K3 pe panou.bobina de start este cu componente electronice.
    Daca poate cinva sa ma ajute sau a intalnit acest fenomen ?
    Mmultumesc anticipat.

  • #2
    Din ce an e masina? Am avut si eu o problema asemanatoare la w202 doesel

    Sent from my SHV-E250S using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Este din 2001.

      Comment


      • #4
        Dupa cum spuneam am avut si eu problema asta, la mine a fost din calculator si a fost rezolvata.

        In primul rand incearca o diagnoza cu starul si vezi ce erori sunt.
        Eu cred ca din cauza vreunui senzor cum ar fi senzorul de pe volanta calculayorul nu iti da autorizatie de pornire. Nu are rost sa schimbi la senzori degeaba asa ca incearca sa vezi daca atunci cand nu vrea sa invarta macar deschide injectia. Daca nu deschide inseamna ca nu primeste autorizatie de pornire si poate fi imobilizatorul sau vreun senzor. Daca deschide e ceva pe electronica de pe pornire. Eu as incerca si varianta sa o pornesti impinsa dar cel mai bine mai consulta si pe altii si vezi daca nu strica ceva. Astept raspunsul si cel mai bine incearca cu testerul

        Sent from my SHV-E250S using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Salut!
          Cateva aspecte de lamurit:
          1) Se indeplinesc conditiile de pornire de fiecare data? Intreb mai exact, daca de fiecare data cand pui contactul pe pornire ai tensiune pe electromotor si el in unele cazuri, (tensiunea fiind prezenta) refuza sa porneasca.
          2) Rotorul a fost verificat?
          3) infasurarile statorului? Contacte imperfecte la lipirea platoului?
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Salut si multumesc pt.raspunsuri.Inca odata descriu problema:am inlocuit platou carbuni(lipituri verificate de n ori),am inlocuit starterul (original VALEO care este cu componente electronice),am inlocuit rotorul si statorul,am facut dignoza cu tester multimarca (fara erori),numai pe star imi da eroare starter circuit deschis sau nu are plus,am sunat un prieten la mercedes se pare ca este din ecu.Deci am sa iau un electromotor cu bobina normala pun un releu pe fir separat si am sa pun buton de pornire.Daca nu aveti releu K3 pe panoul din fata langa ecu,nu mai cautati, comanda o da calculatorul.Montez si va tin la curent cu ce se intapla.

            Comment


            • #7
              Aceasi problema pe care o descrie "Gibi"..o am si eu.tot cu un a 160 dar din 2000.Are momente cand porneste si altele cand dai la cheie si nu are nici un efect.Dar impinsa porneste.Dupa ce merg ceva vreme cu ea porneste..dar nu dureaza mult si reapare problema cu pronire.Ce sa ii fac?

              Comment


              • #8
                Originally posted by gibi View Post
                Salut si multumesc pt.raspunsuri.Inca odata descriu problema:am inlocuit platou carbuni(lipituri verificate de n ori),am inlocuit starterul (original VALEO care este cu componente electronice),am inlocuit rotorul si statorul,am facut dignoza cu tester multimarca (fara erori),numai pe star imi da eroare starter circuit deschis sau nu are plus,am sunat un prieten la mercedes se pare ca este din ecu.Deci am sa iau un electromotor cu bobina normala pun un releu pe fir separat si am sa pun buton de pornire.Daca nu aveti releu K3 pe panoul din fata langa ecu,nu mai cautati, comanda o da calculatorul.Montez si va tin la curent cu ce se intapla.
                Salut!
                Inca o intrebare...Masina are cutie automata? Te intreb pentru, ca in cazul asta mai apare un switch care blocheaza starterul atata timp cat cutia nu este in "P".
                Masina porneste cu contactul pus, impinsa ? Fa proba asta inainte sa te apuci de tras fire, releu, butoane, sa nu muncesti degeaba.
                Releul K3 va primi comanda tot de la ECU chiar daca este pe panou sau "integrat" in starter.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Masina nu are cutie automata,nicimacar semiautomata.Am montat deja electromotor cu starter normal si am probat cu fir alimentat direct pe baterie,merge perfect urmeaza sa primesc butonul de start si sa montez releul.
                  Am studiat bine schema ecu si cred ca asta este cea mai ieftina rezolvare.O bobina de start originala costa 850 de roni(pretul meu de achizitie asta pt.ca ma ocup cu piese auto si am dicount in depozitele de piese),dar pt.clientul de la tejghea este groaznic sa ai o asa problema.O masina destul de veche si foarte scumpa ca pise de schimb.
                  Oricum multumesc inca o data celor care au incercat sa dea ajutor(ma ocup cu diagnoza auto si softuri de 11 ani),intotdeauna avem ceva de invatat,uni au intalnit lucruri pe care altii nu le cunosc de aceea am postat cat am putut de detaliat pt. ca de asta sunt forumurile.Sper ca ce am postat sa fie de ajutor pt. altii
                  ca sa poata face economie de bani si mai ales de timp.

                  Comment


                  • #10
                    De problema mea?..care pare sa fie asemanatoare ca a lui Gibi?..nu spune nimeni nimic?Nu cunosc atatea detali mecanice precum gibi.Totusi care e cea mai simpla rezolvare la aceasta problema?

                    Comment


                    • #11
                      Pana sa ajungi la rezolvare trebuie sa sti ce-l doare de nu se mai misca...
                      Ai spus bine, problema doar pare asemanatoare cu cea a colegului. Va trebui sa verifici:
                      - existenta releului aici si aici
                      - prezenta tensiunii in momentul cand vrei sa pornesti
                      - electromotorul in sine ( platou cu carbuni, starter, rotor, eventuale probleme de natura mecanica, etc )
                      M-am confruntat cu o problema de genul asta, si la mine a fost blocat pistonul starterului.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc mult LauLaur pentru raspuns.Maine sunt pe ea,sa verific releele,si dupa o duc la un mecanic.Da chiar stie cineva prin Valcea un mecanic sa se bage sa dea jos electromotorul?..ca e o procedura cam complicata.

                        Comment


                        • #13
                          Aici este descrisa intreaga operatiune,in ceea ce priveste mecanicul, nu am cum sa te ajut.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Am rezolvat problema.Era din bobina sau nu stiu exact.Oricum problema era electromotorul.Am gasit un mecanic excelent in vl pe asa ceva,daca aveti probleme contactati-ma si va dau numarul lui.Acum am alta buba,uitanduse el pe la motor pe acolo a descoperit o noua problema,tachetii bat rau.Bine eu am auzit un zgomot ciudat de la motor dar nu prea l-am luat in seama crezand ca e de la vreo rola ceva.Acum baieti spuneti-mi si mie cam cat costa operatiunea de schimbat tacheti si asa ca piese...sau ce imi recondati voi sa fac in cazul acesta.

                            Comment


                            • #15
                              Salut!
                              Off topic
                              La mine au tacut tachetii folosind un ulei mai gros, 10W40 dar nu in totalitate. Cand sunt 35 de grade afara tot se mai aud, dupa ce incing bine motorul.
                              Un tachet (hidraulic) te va costa in jur de 35-40 ron, ai nevoie de 8 buc.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF