Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme grave pornire w202 c200 cdi din 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme grave pornire w202 c200 cdi din 2000

    Salutare dragi colegi,
    Am si eu o Mare problema cu ”agregatul” meu, este vorba despre un c-class model T (break) w202 din 2000 dotat cu transmisie automata.
    Problema este ca introduc cheia electronica in contactul electronic (EZS), intra, deblocheaza volanul, se invarteste, pornesc accesoriile, se aprinde si bordul, dar nu invarte electromotorul, cheia se invarte in contact, dar electromotorul nu invarte.
    Am verificat toate sigurantele, capota, SAM, roata de rezerva, portbagaj
    Am alimentat electromotorul din releul din SAM, cu contactul pus si releul cuplat motorul se invarte dar nu porneste.
    Am verificat de asemenea si senzorul de la cutia de viteze automata chiar si pe tester si indica bine.
    Am pus testerul si am vazut urmatoarele erori care mi s-au parut interesante:
    ”C1149-02 Voltage supply of component N64(ESP yaw rate sensor)”
    ”C1140-00 N49(steering angle sensor):Steering angle sensor is not initialized”, aceasta eroare mi-o da curenta si memorata. Alte erori au fost senzorul airbag de pe usa pasagerului si tensiune slaba la majoritatea unitatilor deoarece inainte sa am problema aceasta masina a ramas fara curent in baterie, asa ca le-am sters.

    Intrebarea mea este ce ar putea fi si ce as mai putea verifica? Si daca a mai patit cineva asa cum a rezolvat problema. As vrea sa stiu daca se pot schimba calculatoarele de la o masina la alta fara sa schimb contactul si daca problema mea are vreo legatura cu ESP-ul???

    Va multumesc pentru interesul acordat si sper ca nu am fost foarte plictisitor

  • #2
    Chiar nimeni? Rog colegii mai priceputi sa imi enumere toate cauzele posibile de ce masina nu da la automat , vreo schema electronica, orice as mai putea verifica pentru a gasi cauza. V-as fi foarte recunoscator daca mi-ati da o schema cu pornirea masinii

    Comment


    • #3
      Te salut, ezact aceasta problema am avut si eu la un W202 C-180.
      Bagam cheia in contact, debloca volanul, puteam sa pun contactul, se aprindeau beculetele in bord, dar cand sadau treapta sa invarta electromotorul nimica, era mort.
      Problema a fost din imobilizator, remedierea problemei a fost prin schimbarea tot kitul de pornire, calculator motor, contact si blocator volan.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Salut! sa inteleg ca nu iti invarte electromotorul din cheie? Nu te apucas sa schimbi calculatorul, mai incearca variante. incearca sa pornesti din releu cu contactul pus. daca invarte si nu porneste incearca un alt senzor ax cu came sau senzor de turatie. Oricum calculatorul il poti schimba numai cu imobilizator cu tot, adica cu contact, altfel nu ti-l citeste. Pune un STAR pe masina si vezi ce erori iti da, daca nu ai erori ai parti mecanice pe care testerul nu le citeste. De exemplu contacte imperfecte la mufele de la senzorii de presiune , senzorul ax cu came sau anomalii pe instalatia electrica. bafta!

        Comment


        • #5
          In primul rand multumesc colegului Jacob, eu am mai avut problema asta dar dupa ce dadeam contactul inapoi si dadeam din nou pornea fara probleme, acum nu mai vrea deloc. Din cate am inteles imobilizatorul ar fi in contact, nu?
          Pentru colegul Colton exact asa face nu invarte din cheie, din releu cuu contactul pus invarte dar nu porneste. Senzorii ii voi verifica chiar maine cu multimetrul si autodata.
          Imi este cam imposibil sa pun star pe masina deoarece se afla la 70 km de cel mai apropiat service cu star, cutia este automata, si platforma costa foarte mult, si voi ajunge cu reparatia la valoarea masinii.
          Inca ceva, problema poate fi si din SAM-ul de langa calculator?
          Multumesc foarte mult pentru raspunsuri, o seara excelenta
          Last edited by cosmintuf49; 03-09-2014, 21:20 PM.

          Comment


          • #6
            nu stiu ce sa mai inteleg

            Originally posted by Jacob View Post
            Te salut, ezact aceasta problema am avut si eu la un W202 C-180.
            Bagam cheia in contact, debloca volanul, puteam sa pun contactul, se aprindeau beculetele in bord, dar cand sadau treapta sa invarta electromotorul nimica, era mort.
            Problema a fost din imobilizator, remedierea problemei a fost prin schimbarea tot kitul de pornire, calculator motor, contact si blocator volan.
            Originally posted by colton View Post
            Salut! sa inteleg ca nu iti invarte electromotorul din cheie? Nu te apucas sa schimbi calculatorul, mai incearca variante. incearca sa pornesti din releu cu contactul pus. daca invarte si nu porneste incearca un alt senzor ax cu came sau senzor de turatie. Oricum calculatorul il poti schimba numai cu imobilizator cu tot, adica cu contact, altfel nu ti-l citeste. Pune un STAR pe masina si vezi ce erori iti da, daca nu ai erori ai parti mecanice pe care testerul nu le citeste. De exemplu contacte imperfecte la mufele de la senzorii de presiune , senzorul ax cu came sau anomalii pe instalatia electrica. bafta!
            Astazi am pus un alt tester pe masina, este vorba de Autocom, dupa ce am luat la rand toate sistemele am sters erorile, si am observat ceva interesant: ca imi lucreaza contactul, trimite impulsul la calculator, se vede clar pe laptop in timp real pozitia cheii in contact, deci calculatorul comunica bine cu contactul, codurile sunt identice, cheia o recunoaste, din cate am vazut, totul este ok intre contact si calculator.
            Am incercat sa o pornesc de la releu, electromotorul invarte energic, insa masina nu da nicio speranta sa porneasca.

            Au ramas de verificat urmatoarele:
            -sigurante ( a 5-a oara);
            -cablajul electromotor-calculator si contact - calculator si ce s-ar mai putea verifica;
            -SAM;
            -ECU (Calculator)ș;
            -EIS (Contact).
            Intrebarile mele ”indecente” la care astept un raspuns bun sunt urmatoarele :
            1.Trebuie sa mai verific contactul si cablajul pana la calculator daca pe tester mi-a dat exact pozitia contactului si ca trimite impuls de pornire? Sau contactul iese din schema.
            2. Trebuie sa verific SAM-ul sau vreun fir de la electromotor daca masina da la automat din releu? Pentru ca mi-a spus cineva de un fir de comanda pe electromotor.
            3. Poate sa fie de vina calculatorul daca el comunica bine cu testerul si imi arata erorile si le pot sterge?

            Multumesc pentru interesul acodrat si rabdarea de a citi tot postul.

            Comment


            • #7
              Daca din releu poti porni electromotorul firul de comanda este in regula.

              Comment


              • #8
                Originally posted by merc 220 View Post
                Daca din releu poti porni electromotorul firul de comanda este in regula.
                Ok, multumesc pt raspuns, restul trebuie verificat sau se elimina contactul si calcultorul?

                Comment


                • #9
                  Buna seara stimati colegi

                  Dupa atat amar de timp si alta masina cumparata am rezolvat in sfarsit problema.
                  Am mers la un service cu tester star, unde baietii s-au chinuit o jumatate de zi, insa au reparat-o. Mi s-a spus ca problema a venit de la o avarie memorata in calculator, din cate am inteles ECU era in avarie si nu mai elibera catre SAM autorizatie de pornire, implicit nu mai invartea si nu mai deschidea injectia. Baietii si-au facut treaba bine, au scos calculatorul din eroare iar acum masina merge perfect de ceva vreme. Problema s-a rezolvat si rog un administrator sa inchida topic-ul

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF