Salutare dragi colegi,
Am si eu o Mare problema cu ”agregatul” meu, este vorba despre un c-class model T (break) w202 din 2000 dotat cu transmisie automata.
Problema este ca introduc cheia electronica in contactul electronic (EZS), intra, deblocheaza volanul, se invarteste, pornesc accesoriile, se aprinde si bordul, dar nu invarte electromotorul, cheia se invarte in contact, dar electromotorul nu invarte.
Am verificat toate sigurantele, capota, SAM, roata de rezerva, portbagaj
Am alimentat electromotorul din releul din SAM, cu contactul pus si releul cuplat motorul se invarte dar nu porneste.
Am verificat de asemenea si senzorul de la cutia de viteze automata chiar si pe tester si indica bine.
Am pus testerul si am vazut urmatoarele erori care mi s-au parut interesante:
”C1149-02 Voltage supply of component N64(ESP yaw rate sensor)”
”C1140-00 N49(steering angle sensor):Steering angle sensor is not initialized”, aceasta eroare mi-o da curenta si memorata. Alte erori au fost senzorul airbag de pe usa pasagerului si tensiune slaba la majoritatea unitatilor deoarece inainte sa am problema aceasta masina a ramas fara curent in baterie, asa ca le-am sters.
Intrebarea mea este ce ar putea fi si ce as mai putea verifica? Si daca a mai patit cineva asa cum a rezolvat problema. As vrea sa stiu daca se pot schimba calculatoarele de la o masina la alta fara sa schimb contactul si daca problema mea are vreo legatura cu ESP-ul???
Va multumesc pentru interesul acordat si sper ca nu am fost foarte plictisitor
Am si eu o Mare problema cu ”agregatul” meu, este vorba despre un c-class model T (break) w202 din 2000 dotat cu transmisie automata.
Problema este ca introduc cheia electronica in contactul electronic (EZS), intra, deblocheaza volanul, se invarteste, pornesc accesoriile, se aprinde si bordul, dar nu invarte electromotorul, cheia se invarte in contact, dar electromotorul nu invarte.
Am verificat toate sigurantele, capota, SAM, roata de rezerva, portbagaj
Am alimentat electromotorul din releul din SAM, cu contactul pus si releul cuplat motorul se invarte dar nu porneste.
Am verificat de asemenea si senzorul de la cutia de viteze automata chiar si pe tester si indica bine.
Am pus testerul si am vazut urmatoarele erori care mi s-au parut interesante:
”C1149-02 Voltage supply of component N64(ESP yaw rate sensor)”
”C1140-00 N49(steering angle sensor):Steering angle sensor is not initialized”, aceasta eroare mi-o da curenta si memorata. Alte erori au fost senzorul airbag de pe usa pasagerului si tensiune slaba la majoritatea unitatilor deoarece inainte sa am problema aceasta masina a ramas fara curent in baterie, asa ca le-am sters.
Intrebarea mea este ce ar putea fi si ce as mai putea verifica? Si daca a mai patit cineva asa cum a rezolvat problema. As vrea sa stiu daca se pot schimba calculatoarele de la o masina la alta fara sa schimb contactul si daca problema mea are vreo legatura cu ESP-ul???
Va multumesc pentru interesul acordat si sper ca nu am fost foarte plictisitor
Comment