Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aha, in regula, am bagat la cap, multumesc mult !


    Dragos

    Comment


    • Buna seara !


      Am recuperat cele sosite zilele trecute. E vorba de chedere noi la usile fata, becuri cu leduri CREE pentru marsarier, o alta pompa de servodirectie si distantoarele alea de 1-DIN la care faceam referire anterior:

      Chedere noi si pompa servo.jpg Becuri marsarier.jpg

      Distantoare 1 DIN.jpg


      Chederele stanga/dreapta au venit de la furnizori diferiti, ca nu le-am gasit pe ambele la unul singur, pompa de servo e ZF. Becurile de marsarier sunt de formatul BA15s, au patru leduri de jur imprejur si doua in cap. Distantoarele de 1-DIN pentru viitoarea scula din bord au 3, 4 si 8mm grosime.

      Momentan sunt la uzina VW din Wolfsburg, poate pe weekend ajung sa montez chederele, pompa de servo si sa trag firele ventilatorului electric la un switch din habitaclu.



      Dragos

      Comment


      • Lord of the o-rings...

        Buna seara !


        N-a tinut treaba cu weekend-ul langa masina, asa ca m-am limitat la a comanda ceva pentru pompa de injectie a Benz-ului meu:

        Set o-ringuri la pompa de injectie a unui OM601.jpg

        Pompa are ceva pierderi de motorina pe sus, si problema trebuie remediata. Peste trei saptamani ajung acasa si intre timp o sa comand si cheia aia dubioasa cu 33 de caneluri la interior de care e nevoie pentru schimbarea o-ringurilor.



        Dragos

        Comment


        • Cat fu bucata de cree? Un link? Astea, cree, vin si in varianta canbus?
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • CREE CanBus

            Ce ai vazut tu mai sus a venit de aici:



            Nu stiu daca sunt compatibile cu CanBus, ca nu m-a interesat, dar daca bati in ferestra de cautare a ebay-ului termenul "cree canbus", sigur gasesti variante pe tipul dorit de dulie, culoare si putere.

            Exemplu cu modelul meu BA15s:





            Dragos

            Comment


            • Noi achizitii...

              Buna ziua !



              Tocmai am comandat doua chestii, care de fapt sunt trei:


              - tubulara aia cu 33 de dinti la interior, pentru stuturile pompei de injectie:

              Cheie BGS pompa injectie OM601.JPG


              - un set de doua benzi limitatoare, cele care isi fac treaba la usile fata:

              Limitator deschidere usa 3.jpg


              Banda limitatoare a usii din dreapta si-a dat duhul, si cum in curand o sa mai am treaba la panourile cu difuzoare de pe ambele parti, o sa schimb ambele benzi cu altele noi. Poate cele vechi le voi putea repara, ca-s de fier...



              Dragos

              Comment


              • ICE, step two.

                Buna ziua !


                Sesiunea mea de munca s-a prelungit cu o saptamana, si in weekend-ul acesta am avut timp de aprofundat treaba cu sunetul in masina.

                In bordul unui W124 incap difuzoare mici (11cm). Cu ceva traforaj, incap difuzoare de 13cm, daca magnetul nu e prea mare. Cum cele dorite de mine aveau magnetul prea mare, nu au incaput si am pus ceva chestii modeste, coaxiale ce la aveam prin casa. Dar lucrurile sunt pe cale sa se schimbe...

                Mi-am adus aminte ca am pe undeva, tot acasa, ceva componente Alpine de 13cm. Unde sunt, inca mi-e clar, dar le voi gasi. Deasemenea, vreau sa mai montez si sub luneta doua difuzoare, sa vedem de care. Cu ceva efort, sub luneta, in stanga si in drepta amplificatorului actual (montat in portbagaj, atarnat de tabla de sub luneta) ar incapea ceva de 8" diametru sau un oval de 6x9". Mai vedem...

                Cum nu am de gand sa folosesc amplificatorul sculei din bord, pentru cele patru difuzoare de care aminteam mai sus am nevoie de inca un amplificator. Momentan, am in vedere una din cele trei variante de mai jos:


                1. Focal Power FP 4.75, 4x75W RMS @4 Ohmi:

                Focal Power 4.75.jpg

                2. Hifonics Titan TSi 800 IV, 4x110W RMS @4 Ohmi:

                Hifonics Titan 800 TSI.JPG

                3. Mac Audio ZXS 4500, cu 4x150W RMS @4 Ohmi:

                Mac Audio ZXS 4500.jpg


                Desi pe moment ma tenteaza Mac Audio, oricare din ele va fi ales, va fi montat sub luneta, pe tabla pe care se pliaza tetierele spate, care vor disparea din masina.

                Daca aveti vreo recomandare clara pentru unul din cele trei descrise sau pentru un altul la care nu m-am gandit, bagati aici.


                Dragos

                Comment


                • Originally posted by Heavy D. View Post
                  tetierele spate vor disparea din masina
                  Păcat ! ÃŽntotdeauna mi-au plăcut tetierele spate ... Altă soluție de a aranja orchestra nu găsești ?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Eu as opta pentru MAC!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Buna seara !


                      Si mie imi plac tetierele spate, dar considerand ca eu conduc in general de pe scaunul din fata stanga, fac acest sacrificiu.

                      In spate, sub luneta, odata amplificatorul al doilea montat, o sa vad cat loc ramane. Tetierele pleaca absolut clar, dilema este intre un difuzor de 8" rotund sau o ovalitate de 6"x9". Asta presupunand ca o sa mai am 9" la dispozitie, vreau sa zic...

                      Odata spatiul definit, urmeaza dilema alegerii marcii celor doua difuzoare spate, precum si daca vor fi coaxiale sau componente. Prefer componente, da' sa vad unde as putea monta tweeter-ul ca sa nu arate ca prins in cuie si sa nu stea nimic in calea inaltelor pana la urechea lu' eu...


                      Dragos

                      Comment


                      • Statistica la 20ºC.

                        Buna ziua !


                        Am ajuns acasa dupa circa 1600 km de mers, trei persoane si restul full de bagaje, Benz-ul s-a comportat exemplar. Cateva observatii legate de indicatoarele de bord suplimentare si de radiatorul motorului si cel al cutiei automate, ambele full-aluminiu si construite dupa desenele mele:

                        - in regim de mers pe autostrada, 130 - 140km/h la 4000rpm, temperatura uleiului motorului nu a depasit 210 grade Fahrenheit, adica 99ºC. In regim de Romania, drum national, 70 - 100km/h, temperatura uleiului de motor a oscilat intre 160 si 180 grade Fahrenheit, adica 71 - 82ºC.

                        - uleiul cutiei automate n-a trecut de 120 grade Fahrenheit, adica 49ºC, si asta la viteze mici sau stop'n'go, adica aproape fara ventilatie. La viteze mari abia daca trece de cele 100 grade Fahrenheit care incep scala, adica 37ºC.

                        - din mers, temperatura agentului de racire din motor s-a mentinut acolo unde trebuie, adica intre 85 si 88 de grade. In regim de stop'n'go in schimb, temperatura urca usor dar sigur. Mentionez ca visco-ul meu era defect si am renuntat la el, dar am montat in locul sau un ventilator electric de 16", adica putin peste 400mm diametru.

                        Cum am prins un accident cu masini incendiate, blocajul de trafic a durat cam doua ore (zona Mannheim - Heilbronn, in dimineata asta pe la 01.00). In acest interval de timp, am pornit ventilatorul electric de vreo trei ori ca sa cobor temperatura "apei", si efectul se face simtit cam dupa zece secunde de la actionarea switch-ului. In alte 15 - 20 secunde, temperatura a coborat de la circa 95 - 100 de grade la cele 85 - 88 grade normale. Deci, ventilatorul isi face datoria foarte bine.

                        Urmeaza sa renunt la switch-ul sau improvizat, si sa fac treaba corecta, cu relee si switch OEM in consola, ca sa para ca e acolo de la mama lui.

                        Va urma...



                        Dragos

                        Comment


                        • Trapa W124

                          Buna seara !


                          La Benz-ul meu, trapa nu a functionat niciodata de cand masina este la mine. Si am hotarat ca e cazul sa se intample ceva la acest capitol. Sambata de pe la pranz s-a inceput treaba la acest capitol.

                          La inceput, lucrurile au aratat asa, W126 si W124:

                          01.jpg

                          Apoi s-au inceput sapaturile:

                          02.jpg

                          Dupa nu prea mult timp, tehnica a cedat, dar nu conform manualului. Fara releu in soclu, cu diverse strapuri intre pini, am obtinut asta:

                          06.jpg 03.jpg

                          Mecanismul trapei fiind intact la toate capitolele, am banuit ca incapatanarea vine de aici (releu motor trapa):

                          05.jpg

                          Toate parand a fi bune inauntru, am banuit necazul venind de aici (comutator actionare trapa):

                          Intrerupator trapa.JPG

                          Ca pana la urma, sa ajungem si aici, portul C (trapa):

                          Modul confort.jpg

                          A ramas stabilit sa caut elementele respective si sa fac incercari ca sa identific care e piesa cauzatoare de probleme. Legat de mecanismul trapei, a fost curatat si gresat. Are totusi nevoie de cheder nou de jur imprejur si pastru tampoane mici de cauciuc panzat. Ambele elemente s-au gasit si chederul mi-a dat palpitatii, ca sub 90 Euro nu e de gasit niciunde...

                          Toate cele de mai sus s-au desfasurat la domiciliul colegului mer_se280 (Feri) la Zalau. Binenteles ca printre ele s-a mancat, s-au baut lichide reci, etc. Multumesc mult, vor aparea si ceva poze comune la topicul cu vizite reciproce.

                          Maine lucrez in interior. Switch si relee pentru ventilatorul electric, voltmetru, etc.



                          Dragos
                          Last edited by Heavy D.; 07-20-2014, 23:48 PM.

                          Comment


                          • Salut!
                            In legatura cu ventilatorul de racire de la radiator, poti sa-l faci automat, in sensul ca poti renunta la comutatorul din consola. Pe chiuloasa (sub primul injector privit din fata) este o piesa din aluminiu din care pleaca un furtun gros spre radiator si furtunul subtire la vasul de expansiune. Intre furtune ar trebui sa aibe o gaura filetata unde se poate monta un termocontact cu 2 pini care printr-un releu sa-ti alimenteze ventilatorul atunci cand antigelul ajunge catre 100 de grade celsius si sa-l opreasca cand scade temp. antigelului sub 95 de grade. Codul piesei pe Hella e 6ZT 008 729-001! Motorul meu are ventilator cu electromagnet, la cele cu ventilatorul cu vascocuplaj probabil ca locul sondei este obturat cu surub .
                            Salve!
                            Attached Files

                            Comment


                            • Salut, Adi !


                              Multumesc pentru pont, dar stiam de termoswitch-uri. Sunt mai multe variante de a face electroventilatorul sa plece automat, toate deja studiate. Ideea este ca nu vreau sa mearga ventilatorul in regim automat, la mine nu e nevoie mai deloc de el, dar daca chiar trebuie, vreau sa aleg eu momentul.

                              In plus, motorul meu nici nu ajunge la 95 de grade in regim normal de mers. In alta ordine de idei, ceasul de temperatura ulei motor, montat suplimentar de mine, are optiunea de a activa un consumator electric la un prag variabil de temperatura stabilit de mine.


                              Dragos

                              Comment


                              • Multumesc pentru vizita si imi pare rau ca nu am reusit so' facem functional 100%. Cu siguranta problema se va remedia dupa schimbarea modului din ultima poza!!! Asa ca asteptam vesti de la tine...



                                Toate cele bune!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF