Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W116?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W116?

    Dau search la w116 thread - nimic,dau search la w116 posts - nimic.Chiar nu e nici un posesor de w116 pe forum?

    Sa posteze aici cunoscatorii tot ce stiu despre masina asta, ca sa vaza si ochiu meu si sa se delecteze si creieru meu, cu ce stie baietii despre bijuteria asta.Ca am vazut pa mobile.de neşte piese...
    Last edited by doktor4carz; 01-04-2008, 11:09 AM.

  • #2
    e mare are frane bune si nu curge servodirectia

    Comment


    • #3
      Eu am W116. Deocamdata n-o mai cheama "Amalia", ca m-a suparat. Cand isi va corecta comportamentul, o sa-si reia numele.
      [IMG]C:\Documents and Settings\Corina\Desktop\Mercedes[/IMG]
      Last edited by catsomania; 01-20-2008, 00:16 AM.
      Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
      Mercedes W116 200D (Amalia)
      Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
      BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
      Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
      http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

      Comment


      • #4
        Clasa S a anilor 72-80. Echipata cu trei variante de motor 280 6 in linie, unul cu carburator, doua cu injectzie, modelul pina in 75 electronica si dupa 75 mecanica, si trei tipuri de 8 cilindri in V, un 350, un 450 si un 6.9, ultimul mai rar. Varianta pentru State a avut si motorul 300 turbo de Cobra. Prima mashina echipata cu ABS, in 1978 (daca te uitzi cu atentzie la una, chiar are nevoie...). De asemenea, prima pe care s-a folosit sistemul Klimatisierungsautomatik. Suspensia pe spate ca la Cobra. Suspensia fatza tot ca la Cobra, cu deosebirea ca in loc de tirant la bratzul inferior, are bucsha. Adica bascula e cu doua bucshi identice, nu cu o bucsha si un tirant.
        Ar fi mai multe de precizat dar, pe scurt, un tanc. asta ar fi descrierea exhaustiva. Si una din marile mele pasiuni, de care, din pacate, nu am avut parte. Am avut, mi-au adus satisfactzii imense, dar felul in care au plecat de la mine n-a fost unul pe care sa il doresc altora. Au plecat, impreuna cu citziva ani buni din viatza mea... Asta e, poate ca mai apuc sa-mi fac si eu unul pe gustul meu vreodata. Timpul ishi va spune cuvintul.

        Comment


        • #5
          ...poate k asta actual de TR va readuce intrun final bucuria mult dorita desi poate nu la acelasi nivel cei drept .

          eu am doua w116-uri... un 280 SEL din 74 cu injectie electronica si cutie automata de care sper sa ma bucur candva pe deplin si celalalt este cam pt piese fost 280 SE an 1978 actual 300D automatic. sper la mai multe , eventual la un 8 cilindrii in cazul in care impozitul isi va regasi latura de bun simt .

          Comment


          • #6
            Originally posted by sile1 View Post
            : in cazul in care impozitul isi va regasi latura de bun simt .
            N-ai sa vezi....

            Comment


            • #7
              Deci tancul nu mai merge. Dupa ce i-am schimbat bendixul, nu stiu ce parte din electromotor, bujiile (care ma exaspereaza cu asteptatul 20 de secunde) si releul, ieri dimineata a pornit cu mari troncaneli si trepidatii suspecte, am venit repede la servici, de unde n-am mai putut pleca la 3 decat cu taxiul. Oare cat costa si dureaza inlocuirea tuturor firelor electrice, ca sa fiu eu sigura ca nu mai face figuri macar la partea asta? Realizez faptul ca s-au facut adaptari nu intocmai fericite (de la motor pe benzina la motor de Cobra ratat) , si ca poate si circuitele electrice sunt afectate, insa incerc sa ma luminez.
              Alta problema cu "acest 116" este pompa hidraulica de la ambreiaj (de unde o cumpar, cat dureaza sa o gasesc si sa o montez?). Ma obisnuisem cu problema asta care dureaza deja de 2 luni, insa e deranjant si periculos cand sunt in mers si vreau sa schimb din a doua intr-a treia si nu vrea sa intre. Pana nu opresc pe dreapta si reiau cu a-ntaia nu vrea. Lovesc destul de tare in schimbatorul de viteze si mi-e frica sa nu-l rup.
              Alta problema ar fi cu (cred) pompa de motorina si indicatorul de nivel. Imi arata R rosu dupa ce ii fac plinul, apoi nu s-a mai aprins, si acum cand acul e la jumatate, iar arata R rosu. Stiu ca era in vara o problema cu o sita si un sorb (care au ramas de benzina si care strange nu stiu ce impuritati din motorina) si masina reactioneaza ca si cum n-ar mai primi combustibil. Daca reusesc sa ridic capota (ca si mecanismul de deschidere de sub bord nu mai declanseaza) o sa incerc sa pompez eventuala bula de aer pe care a prins-o furtunul de alimentare, poate de aia nu porneste.
              Alta problema suportabila deocamdata este cu jantele (schimbate de pe fata pe spate, ca alea din fata erau patrate) sau cu directia in general (mi se pare ca merg cu o salupa).
              Astea ar fi deocamdata problemele tancului.
              Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
              Mercedes W116 200D (Amalia)
              Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
              BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
              Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
              http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

              Comment


              • #8
                Call me ,call me Doktor bet...

                Comment


                • #9
                  Neh, m-a sunat el pe mine, exact cand demontam (spre deliciul catorva muncitori carora le-am zis ca ii spun la comandant daca nu-si vad de amenajari in pavilion) acel releu ratat, ca sa-l pun pe cel vechi inapoi (ala care incarca mult), macar sa incarce mult. Si strangand eu surubelul, s-a rupt urechiusa in care trebuia sa se tina releul. Am incercat sa-i dau curent de la un domn colonel de la Dacie, n-a mers. Asa ca am scos bateria si chemasem un taxi sa ma duc direct la carandisti, sa le dau cu bateria in cap, cand am fost salvata. Am cumparat pana la urma releu nou, am incarcat putin bateria la clesti, si merge salupa. Daca imi cumparam redresor, maine eram sigura ca porneste, dar asa nu. Vom vedea. Daca nu, demontez iar bateria, o pun intr-un taxi si tot plec cu ea la carandisti, dupa care trec strada si-mi cumpar o alta baterie (Bosch silver). Asta daca carandistii nu-mi dau alta in loc.
                  De remarcat faptul ca mergand sa cumparam releu, am prins usor 90 la ora (si eram doar intr-a treia , deci mai avea loc, da ma incurca Dok cu masina lui in fata) - nu mai incercasem sa vad cat prind cu ea.
                  Last edited by catsomania; 07-04-2008, 21:29 PM.
                  Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                  Mercedes W116 200D (Amalia)
                  Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                  BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                  Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                  http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                  Comment


                  • #10
                    ce poveste cu final fericit legata de una bucata 116 ... deja ma face sa ma simt ciudat gandul ca tokmai am inceput exterminarea unui superb exemplar

                    Comment


                    • #11
                      A pornit si azi dimineata (ca am fost fetita cuminte deci am lasat-o in fata portii aseara cu motorul pornit, sa mai prinda si bateria viata ).
                      Nu cred ca as putea-o dezmembra pe Amalia (daca n-ar mai merge deloc as face-o cusca de catei sau terasa in curte, as planta flori prin ea si pe langa ea, ca sa se integreze in peisaj), dar daca o dau trebuie sa stiu ca e pe maini bune si iubita.
                      Si da, are frane foarte bune.
                      Last edited by catsomania; 07-04-2008, 21:30 PM.
                      Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                      Mercedes W116 200D (Amalia)
                      Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                      BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                      Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                      http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                      Comment


                      • #12
                        Merge binisor in continuare (chiar daca o forjez cam in fiecare dimineata prin fata pe la Cotroceni, ca ma trezesc cam greu si e pericol sa intarzii, si bag pe portiunea aia 80). Uneori merge chiar fantastic, dar in ultima vreme, de cand are problema aia cu ambreiajul, parca merge si inecat, o ia mai greu de pe loc, nu ca inainte. Problema cu ambreiajul devine deja suparatoare. Multumesc domnului cu mert alb pentru indicatia cu bagatul direct intr-a doua, daca nu vrea direct intr-a-ntaia, a mers figura.
                        Azi am patit-o cu pedala de acceleratie, care a ramas blocata la maxim, noroc ca era frana trasa si eram in parcare, dar la 20 de centimetri era peretele unei cladiri, si am scos rapid contactul.
                        La pornire inca nu merge cum trebuie, dupa ce se incalzesc bujiile (20 sec) ii dau prima cheie si se zdruncina rau de tot, trebuie sa opresc , sa mai astept cateva secunde, si sa dau din nou cheie, si de-abia apoi pot sa plec.
                        Last edited by catsomania; 02-08-2008, 09:18 AM.
                        Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                        Mercedes W116 200D (Amalia)
                        Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                        BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                        Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                        http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                        Comment


                        • #13
                          @Catsomania
                          Tot respectul pentru eforturile pe care le faci sa tii taraga in viata. Nu credeam ca o sa aud vreodata o ea cu surubelnita in mana mesterind la un mercedes vechi. Bafta !
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by carmine View Post
                            @Catsomania
                            Tot respectul pentru eforturile pe care le faci sa tii taraga in viata. Nu credeam ca o sa aud vreodata o ea cu surubelnita in mana mesterind la un mercedes vechi. Bafta !
                            Anything for Amalia- my first love . Nici muncitorii care lucreaza la o cladire langa care doarme Amalia nu cred ca au vazut, de aia iesisera si se holbau asa de deranjant, incat am vrut sa-i reclam la comandant (si chiar o sa-i reclam, daca se mai holbeaza si mai fac galerie ). Mie nu mi se mai pare asa ciudat sa mesteresc la masina (pentru ca am avut acces la surubelnite si la cuzineti inca de mica si m-am familiarizat cu cateva piese si scule), dar cred ca e intr-adevar o priveliste cam...
                            Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                            Mercedes W116 200D (Amalia)
                            Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                            BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                            Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                            http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                            Comment


                            • #15


                              Ma bucura tare mult dragostea cu care o inconjori si aceasta frumoasa doamna cu zambetul de otel,citeam descrierea defectiunilor de la masinuta si imi aduceam aminte de perioada in care ma confruntam si eu cu aceste probleme si cu greu intalneam pe cineva care sa imi dea o mana de ajutor , asta pana cand a aparut DOK si a reusit sa readuca armonia in orchestra de table ). Ce minunat ar fi fost sa ne bucuram mai mult de condus decat de reparatii dar sincer sa fiu doar asa cred ca putem sa ne apropiem de sufletul fiarei care rage de sub capota.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF