Asa...
Intrucat ma aflu la putine luni de finalizarea masinii am cateva intrebari. Masina e un 115 din '72 caroserie 115.010 (220) convertita la diesel (motor 615.912 - 220D).
Conversia a fost facuta ciobaneste iar eu acum incerc sa aduc toate elementele de diesel pe masina in mod corect.
Incep:
1. Tragaciul de sub ceasuri: ce functii avea el pe modelele din '72 diesel?
Cat stiu eu despre tragaci:
treapta 1: deschide pompa de motorina
treapta 2: porneste releul de bujii
treapta 3: cumva e start sau startul se face prin invartirea cheii?
Releul de bujii este si el incorporat in tragaci sau trebuie sa se afle inafara cutiei tragaciului?
2. Cutie de viteze: am mari dubii ca au fost inlocuite la momentul conversiei cutia si diferentialul.
Cum recunosc cutia si diferentialul de 220D? Cum trebuie sa arate? Ce serie/cod aveau?
3. Instalatia electrica: sigur nu a fost refacuta la conversie. Cat de compatibila este instalatia de 220 cu 220D? Va trebui sa refac instalatia din radacini sau pot functiona in conditii corecte cu instalatia actuala?
4. Servo directie: masina a avut din fabrica directie manuala. Vreau sa-i montez servodirectie musai de w115.
Cate componente ale sistemului de directie se modifica in situatia asta? E suficient sa schimb numai caseta sau se schimba si coloana de directie, semicaseta, bratzele de directie?
Pompa de servo este compatibila w123?
5. Ceasul de apa: in '72 inca mai era in functiune ceasul cu mercur sau deja se trecuse la electric?
Daca era inca pe mercur adaug la lista de cumparaturi si un ceas cu mercur.
Astea au fost intrebarile tehnice. Urmeaza cateva lucrushoare pe care vreau sa le cumpar.
1. oglinda dreapta modelul mic cu picior si montaj pe usa (dupa geamul deflector) - noua(replica), nos sau sh orice stare
2. casetofon becker mexico sau becker monza - sh stare de functionare
3. caseta de servo w115 - nos sau sh joc acceptabil
4. nicheline pentru bujii incandescente - noi, nos sau sh 3buc
5. ventilator caldura - nou sau nos
Cam atat.
La intrebarile tehnice este vizat cu precadere doktoru', dar orice sugestie este binevenita.
Intrucat ma aflu la putine luni de finalizarea masinii am cateva intrebari. Masina e un 115 din '72 caroserie 115.010 (220) convertita la diesel (motor 615.912 - 220D).
Conversia a fost facuta ciobaneste iar eu acum incerc sa aduc toate elementele de diesel pe masina in mod corect.
Incep:
1. Tragaciul de sub ceasuri: ce functii avea el pe modelele din '72 diesel?
Cat stiu eu despre tragaci:
treapta 1: deschide pompa de motorina
treapta 2: porneste releul de bujii
treapta 3: cumva e start sau startul se face prin invartirea cheii?
Releul de bujii este si el incorporat in tragaci sau trebuie sa se afle inafara cutiei tragaciului?
2. Cutie de viteze: am mari dubii ca au fost inlocuite la momentul conversiei cutia si diferentialul.
Cum recunosc cutia si diferentialul de 220D? Cum trebuie sa arate? Ce serie/cod aveau?
3. Instalatia electrica: sigur nu a fost refacuta la conversie. Cat de compatibila este instalatia de 220 cu 220D? Va trebui sa refac instalatia din radacini sau pot functiona in conditii corecte cu instalatia actuala?
4. Servo directie: masina a avut din fabrica directie manuala. Vreau sa-i montez servodirectie musai de w115.
Cate componente ale sistemului de directie se modifica in situatia asta? E suficient sa schimb numai caseta sau se schimba si coloana de directie, semicaseta, bratzele de directie?
Pompa de servo este compatibila w123?
5. Ceasul de apa: in '72 inca mai era in functiune ceasul cu mercur sau deja se trecuse la electric?
Daca era inca pe mercur adaug la lista de cumparaturi si un ceas cu mercur.
Astea au fost intrebarile tehnice. Urmeaza cateva lucrushoare pe care vreau sa le cumpar.
1. oglinda dreapta modelul mic cu picior si montaj pe usa (dupa geamul deflector) - noua(replica), nos sau sh orice stare
2. casetofon becker mexico sau becker monza - sh stare de functionare
3. caseta de servo w115 - nos sau sh joc acceptabil
4. nicheline pentru bujii incandescente - noi, nos sau sh 3buc
5. ventilator caldura - nou sau nos
Cam atat.
La intrebarile tehnice este vizat cu precadere doktoru', dar orice sugestie este binevenita.
Comment