Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Verificare sfere azot.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verificare sfere azot.

    Anul trecut in august am achzitionat un w 124 combi E 2300, am fab 1991, masina a stationat intr-un garaj pana la inceputul saptamani, luni am scos numere provizori si am inceput sa circul cu ea. Problema este ca se balaseaza de spate in mers de zici ca e un vapor, am crezut ca e de la uleiul hidraulic care era incomplet in vas, am inlocuit astazi uleiul cu altul nou Febi ZH-M au intrat 2.8 litri, am aersit sistemul, pana a iesit tot aerul, dar surpriza tot asa se balanseaza. Amortizoarele functioneaza bine, nu bat la gropi sau denivelari, am rugat 4 prieteni (350 kg), sa stea in portbagaj dupa pornire se ridica la acelasi nivel am masurat distanta roata aripa. Idea e ca vreau sa elimin efectul de vapor, banuiesc ca e de la sferele de cu azot, am 6 buc provenite din dezmembrãri as vrea sa stiu cum pot verifica aceste sfere inainte sa le montez sa fiu sigur ca sunt bune. Am atasat o poza cu uleiul folosit
    Attached Files

  • #2
    Sferele sunt rezervoare de presiune și sunt umplute cu nitrogen. Ale tale nu mai sunt...
    Schimbă-le pentru că sigur au diafragmele sparte și sunt inundate cu ulei. De probat cele SH, doar pe mașină, altfel nu ai cum.
    În momentul de față sferele tale nu mai permit comprimarea și îți țin amortizoarele rigide, ăsta fiind și misterul balansului...
    Amortizoarele sunt ok dacă se ridică la încărcare.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Astazi am aerisit din nou instalatia dar acelasi rezultat. Am vazut ca tija ce face legatura intre bara de torsiune si cantar se misca greu la capete si am demontato pentru a unge sa mearga mai usor. Cu aceasta tiaja data jos am miscat clapeta cantarului si am constata ca masina se ridica aproximativ 20 cm (fara incarcatura), am balansat spatele in mai multe poziti sus, jos la mijloc dar tot asa rigide sunt, pe drum la gropi se comporta bine nu bat de loc. Maine vreu sa schimb sferele cu cele sh, stiu ca este mai bine sa pun noi dar poate gasesc 2 functionale. Cum imi pot da seama cu ele montate daca sunt functionale, ma refer daca de ex pe stanga pun una functionala si pe dreapta una nefunctionala, pot sa aflu cumva daca e functionala sau numai daca numeresc amandoua functionale.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Recunosc ca nu am studiat foarte bine sistemul asta de suspensie(am si eu un E210 combi, adica S210) dar din cite am vazut, sferele si lichidul hidraulic au doar rolul de a pastra aceasi garda la sol, indiferent de incarcatura.Amortizorul care este defect, este cel care da balansul in timpul mersului.Asadar faptul ca inlocuiesti sferele nu ajuta la nimic.
        Tipul asta de amortizor, este compus din doua piese diferite: amortizorul in sine si corpul hidraulic care compenseaza garda la sol.

        Comment


        • #5
          Amortizoarele le schimbi numai dacã au scurgeri. Ele ridica mașina și atat. Socul este preluat de sfere, acolo se comprimã nitrogenul, împins de uleiul din amortizoare. Sferele SH au, majoritatea, aceleași probleme, nu știu cum le poți verifica altfel decât pe mașinã...

          L.E. Suspensia pe spate nu trebuie sa se simta rigida, asta se intampla cand sferele nu mai pot prelua socurile (sunt sparte). De asemenea, verifica si articulatiile, sa nu fie ceva pe acolo...
          Last edited by Zeus; 03-28-2015, 07:29 AM.

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Zeus View Post
            Amortizoarele le schimbi numai dacã au scurgeri. Ele ridica mașina și atat. Socul este preluat de sfere, acolo se comprimã nitrogenul, împins de uleiul din amortizoare. Sferele SH au, majoritatea, aceleași probleme, nu știu cum le poți verifica altfel decât pe mașinã...

            L.E. Suspensia pe spate nu trebuie sa se simta rigida, asta se intampla cand sferele nu mai pot prelua socurile (sunt sparte). De asemenea, verifica si articulatiile, sa nu fie ceva pe acolo...
            M-am luminat si eu! Credeam ca sint pe acelasi principiu ca si la alte marci(Mitsubishi, Subaru) unde practic este un amortizor normal care are in capatul de susu sistemul de ridicat/coborit.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Zeus View Post
              Amortizoarele le schimbi numai dacã au scurgeri. Ele ridica mașina și atat. Socul este preluat de sfere, acolo se comprimã nitrogenul, împins de uleiul din amortizoare. Sferele SH au, majoritatea, aceleași probleme, nu știu cum le poți verifica altfel decât pe mașinã...

              L.E. Suspensia pe spate nu trebuie sa se simta rigida, asta se intampla cand sferele nu mai pot prelua socurile (sunt sparte). De asemenea, verifica si articulatiile, sa nu fie ceva pe acolo...
              Corect am avut si eu problema cu sfere pe spate , am luat sh si au tinut 6 luni si pe urma am cumparat noi , schimbat si tot uleiul si am scapat de topaiala .

              Comment


              • #8
                Daca sunt doar descarcate se pot incarca. Daca sunt sparte ... altele noi. Oricum nu costa o avere...
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ford_V6 View Post
                  Daca sunt doar descarcate se pot incarca. Daca sunt sparte ... altele noi. Oricum nu costa o avere...
                  Nu te supara!!! cum le incarci sa nu mor prost""" Ai vazut o sfera de suspensie hidraulica mercedes 124 ? Si ca pret costa intre 350 si 400 lei buc. Si ca sa vezi si poza la acumulator presiune suspensie mercedes 124 o afisez aici si poate imi zici cum o incarci !!!! Este o sfera cu 3 prinderi metric 6 pe caroserie si o gaura la jumate in partea de jos unde intra un jurub cu holender cu gaura prin care intra uleiul si iese ...DECI CUM SE INCARCA ?
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Ieri m-am apucat de mesterit astazi am finalizat, am schimbat cele 2 sfere cu doua sh. Ca sa imi fie mai usor am desfacut si conductele de pe cantar, la montaj cand am strans holenderul de pe conducta ce vine de la sfera din dreapta am avut ghinionul de a strica filetul din cantar. Am schimbat cantarul cu altul sh, acest cantar nu functioneaza corect cu conductele montate sistemul aerisit cand actionez tija cantarului (poza 1)nu se mai ridica spatele. Pe drum masina nu se mai balanseaza, nu mai face ca o barca. Maine vreau sa incerc sa pun greutati in portbagaj sa vad cum se comporta, daca nu se ridica, ma duc la un strungar cu vechiul cantar sa repare filetul stricat.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Foarte bine ca ai rezolvat problema momentan , eu am avut un mb 124 /230 benzina break cu suspensie hidraulica si ma disperase ...topaia de ma durea ceafa cand prelua denivelari , era rigida rau de spate am pus si eu sh , dar nu au tinut mult , ulei recomandat asa cum, ai luat si tu , acel "cantar ,nu face decat sa dea drumul la ulei in sistem in functie de greutate ce o citeste pe spate prin intermediu bara stabilizatoare creste greutate da ma mult ulei in amortizoare sa refaca linia la masina sa nu stea "barca. Functia de amortizor o face sferele ""
                      Last edited by liviu40; 03-29-2015, 20:10 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Pe viitor si eu intenționez sa cumpar noi, dar acuma am alte prioritati cum ar fi înmatricularea ei, dupa cum am scris si mai sus momentan circul cu numere privizori. Pana acum 2 saptamani am avut 124 200 D care avea sistemul hidraulic anulat, acest 230 E a fost achzitionat pentru recarosarea 200 D. Cel din urma a fost vandut, si acum vrea sa il inmatriculez pe cel in cauza, dar inainte sa dau 1000 E pe inmatriculare am vrut sa stiu ca e functionala instalatia hidraulica.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by liviu40 View Post
                          Nu te supara!!! cum le incarci sa nu mor prost""" Ai vazut o sfera de suspensie hidraulica mercedes 124 ? Si ca pret costa intre 350 si 400 lei buc. Si ca sa vezi si poza la acumulator presiune suspensie mercedes 124 o afisez aici si poate imi zici cum o incarci !!!! Este o sfera cu 3 prinderi metric 6 pe caroserie si o gaura la jumate in partea de jos unde intra un jurub cu holender cu gaura prin care intra uleiul si iese ...DECI CUM SE INCARCA ?
                          Bună seara!
                          Sferele din imagine nu au dop de umplere, dar, în principiu, acestea se pot încărca prin montarea unei supape speciale pentru presiune înaltă.
                          Eu încarc sfere pentru Citroen, iar cele montate pe C5 necesită aceaşi operaţie (de montare supapă).
                          Costul primei încărcări, care include montarea supapei ajunge cam la 150RON, iar pe urmă se pot reincărca cu 40RON.
                          De asemenea, cu scule adecvate se poate măsura presiunea existentă în sferă fără a fi montată pe maşină.
                          În concluzie, dacă cineva este dispus să doneze o sferă (poate fi chiar cu membrana spartă) pentru teste, îl rog să mă contacteze aici, sau pe mail

                          Comment


                          • #14
                            Eu pot sa iti donez o sfera daca esti interesat,dar sa platesti tu transportul eu mi-am pus sh si au tinut vreo 2 luni si pe urma am luat noi,deci as avea vreo 4 sfere daca te intereseaza

                            Comment


                            • #15
                              Din ce stiu eu ar avea o membrana inauntru asa ca nu prea vad ce poti sa ii faci daca e dusa membrana aia

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF