Vand Mercedes A140 Elegance, fabricatie 1998, VIN: WDB1680311J091391, circa 135000 km (masina circula aproape zilnic), cutie automata (5 viteze automate, 4 pe secvential), trapa lamelara, culoare gri metalizat, radio-casetofon original Mercedes, magazia de casete a fost scoasa si creat un buzunar in consola bordului (ptr. ochelari, chei, acte etc), toate cartile masinii (inclusiv cea care are codul radio-casetofonului) si mapa acestora originale, incluzand caietul de service Germania. Oglinzi laterale gravate laser cu nr. VIN. Presuri originale si tava portbagaj Mercedes Benz speciale pentru clasa A. Este echipata cu cauciucuri de iarna marca Continental, noi. Idem si rezerva. Jenti originale din tabla, acoperite de capace originale. Pe acumulator (56A) nu scrie data instalarii, dar pare nou. Oricum, asta iarna n-am avut probleme. Climatronic, SRS, ABS, ESP, ASR, parbriz/oglinzi/luneta incalzite, toate geamurile electrice, 2 chei de tip briceag (una functionala ca telecomanda).
Istoric autoturism:
A140 a avut 2 proprietari in Germania. A fost cumparata de la firma Kleopatra Automobile GMBH din Hannoversche Heerstrasse 122, in mai-iunie 2012 (circa 132000 km), ca si cadou pentru sotia cumparatorului. Cum doamna nu conduce, acesta a revandut-o in luna septembrie 2012, catre mine.
Mi s-a spus ca, la cumpararea din Germania, masina a trecut printr-o revizie (efectuata acolo), la care:
- Au fost schimbate furtunele de la motor (si chiar par noi),
- Au fost inlocuite filtrele (nu am avut nicio problema cu functionarea masinii),
- A fost schimbat uleiul in cutia de viteze si motor.
Masina are toate testele RAR efectuate serios (nu am dat spaga! nu am fost rechemat!), taxa de poluare platita (emisiile CO2 -182 g/km – Euro 3 - au fost stabilite de RAR din cataloage si nu prin masurare). Numerele de inmatriculare sunt la rand, rovigneta este valabila pana in 12/2013, ITP 09/2014, iar RCA 04/2013. Taxa de poluare platita in octombrie 2012, nerecuperata. Motorul nu a fost spalat de la cumparare si arata impecabil, desi cu putin praf si ceva stropi! Nu exista nicio urma de scurgere!
In septembrie 2012, am schimbat uleiul de la motor si am inlocuit un pivot (partea dreapta) care incepuse sa dea semne de duca.... Restul interventiilor mele au constat din schimbarea becurilor arse…
Test Star 3 atasat (cu toate erorile initiale) realizat de colegul Mastermario71. Inregistrarile electronice ale reviziilor coincid ca data cu cele din caietul de service. Toate erorile au fost sterse cu exceptia celei de la cutia de viteze. Colegul Automaticul (care a vazut masina si eroarea), a opiniat ca eroarea este data de defectarea electromagnetului de la selectorul de viteze (vitezele – P-R-N-D - se pot schimba fara apasarea pedalei de frana). Reparatia este relativ simpla si ieftina. Nu am reparat-o deoarece nu m-a deranjat!
Trapa este blocata, avand rupte 1-2 patine (una gasita in santurile de drenare). Nu intra insa apa. Motorul trapei este functional. Costurile unei trape SH sunt de circa 100-150 euro, iar inlocuirea ei nu necesita calificare, putand fi efectuata de oricine, dupa paginile din EWA2008 pe care le-am listat.
Consum real: oras 10 - 10,5l, extraurban 6,2 - 6,5l (sub 130 km/h).
Predau toate documentele originale detinute (plata taxei de poluare, certificat autenticitate etc.), copii, traduceri dupa actele de mai sus, inclusiv fisierele scanate.
Este o masina foarte buna, ideala pentru o doamna/fata sau pentru oras. Si nu numai! Nu cunosc si nu am simtit niciun defect suplimentar. Nu zdrangane absolut nimic (haion, scaune, rulou portbagaj, centuri siguranta etc.).
Pret: 3200 euro.
Persoana de contact: Adrian Pagu, tel. 0722870681.
Istoric autoturism:
A140 a avut 2 proprietari in Germania. A fost cumparata de la firma Kleopatra Automobile GMBH din Hannoversche Heerstrasse 122, in mai-iunie 2012 (circa 132000 km), ca si cadou pentru sotia cumparatorului. Cum doamna nu conduce, acesta a revandut-o in luna septembrie 2012, catre mine.
Mi s-a spus ca, la cumpararea din Germania, masina a trecut printr-o revizie (efectuata acolo), la care:
- Au fost schimbate furtunele de la motor (si chiar par noi),
- Au fost inlocuite filtrele (nu am avut nicio problema cu functionarea masinii),
- A fost schimbat uleiul in cutia de viteze si motor.
Masina are toate testele RAR efectuate serios (nu am dat spaga! nu am fost rechemat!), taxa de poluare platita (emisiile CO2 -182 g/km – Euro 3 - au fost stabilite de RAR din cataloage si nu prin masurare). Numerele de inmatriculare sunt la rand, rovigneta este valabila pana in 12/2013, ITP 09/2014, iar RCA 04/2013. Taxa de poluare platita in octombrie 2012, nerecuperata. Motorul nu a fost spalat de la cumparare si arata impecabil, desi cu putin praf si ceva stropi! Nu exista nicio urma de scurgere!
In septembrie 2012, am schimbat uleiul de la motor si am inlocuit un pivot (partea dreapta) care incepuse sa dea semne de duca.... Restul interventiilor mele au constat din schimbarea becurilor arse…
Test Star 3 atasat (cu toate erorile initiale) realizat de colegul Mastermario71. Inregistrarile electronice ale reviziilor coincid ca data cu cele din caietul de service. Toate erorile au fost sterse cu exceptia celei de la cutia de viteze. Colegul Automaticul (care a vazut masina si eroarea), a opiniat ca eroarea este data de defectarea electromagnetului de la selectorul de viteze (vitezele – P-R-N-D - se pot schimba fara apasarea pedalei de frana). Reparatia este relativ simpla si ieftina. Nu am reparat-o deoarece nu m-a deranjat!
Trapa este blocata, avand rupte 1-2 patine (una gasita in santurile de drenare). Nu intra insa apa. Motorul trapei este functional. Costurile unei trape SH sunt de circa 100-150 euro, iar inlocuirea ei nu necesita calificare, putand fi efectuata de oricine, dupa paginile din EWA2008 pe care le-am listat.
Consum real: oras 10 - 10,5l, extraurban 6,2 - 6,5l (sub 130 km/h).
Predau toate documentele originale detinute (plata taxei de poluare, certificat autenticitate etc.), copii, traduceri dupa actele de mai sus, inclusiv fisierele scanate.
Este o masina foarte buna, ideala pentru o doamna/fata sau pentru oras. Si nu numai! Nu cunosc si nu am simtit niciun defect suplimentar. Nu zdrangane absolut nimic (haion, scaune, rulou portbagaj, centuri siguranta etc.).
Pret: 3200 euro.
Persoana de contact: Adrian Pagu, tel. 0722870681.
Comment