Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Valori unghi Dwell si avans

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valori unghi Dwell si avans

    Problema e de la piticii de pe creier - masina trage destul de in parametri, dar daca se poate mai bine?
    Asa ca vreau sa o reglez conform datelor tehnice - pe care nu le gasesc.

    Am cautat si aici si pe goagle, si nu am gasit ce valori trebuie sa am atunci cand masor unghiul Dwell cu aparatul din dotare.
    Am reglat platina la 0,4 si am pus aparatul - da ceva cam 48 grade.
    Valoarea asta e buna la vw broscuta - delcou si platina.
    Fiind aceeasi treaba ( delcou/platina ) , ar trebui sa fie la fel?

    Alta masuratoare la care nu gasesc detalii ar fi : cate grade trebuie sa indice semnul de jos de la fulie - unde sunt gradatiile: 20/30/40 ?, atunci cand pun stroboscopul sa obtin un avans bun .
    Misc delcoul sa obtin valoarea de ???

    Multumesc ptr linkurile ajutatoare.

  • #2
    Din cate stiu in service manualul original al masinii sunt trecute toate datele de care ai nevoie. Eu de acolo m-am documentat!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Originally posted by mer_se280 View Post
      Din cate stiu in service manualul original al masinii sunt trecute toate datele de care ai nevoie. Eu de acolo m-am documentat!
      De dimineata caut manuale sa descarc ceva.Totul e pe bani = euro.( ebay)
      Cat am cautat nu am gasit nici macar o discutie despre valorile astea, macar aproximative.

      Comment


      • #4
        Nu mai retin , insa eu am gasit un manual pe un forum strain (dedicat pentru w116)...undeva tot ar trebui sa fie o documentatie! Nu ai incercat pe alte forumuri?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Pe w116 am gasit.Acelasi domeniu dar pe W123 a fost si acum e de vanzare.
          Solutia gasita - am un meserias vechi care are un calculator vechi, modelul dulap, si va face el reglajele.
          Apoi voi verifica Dwell si avansul cu sculele mele, si aflu ce ma intereseaza.
          Cam ocolit, dar bun si asa.

          Comment


          • #6
            Buna seara ! .
            Despre ce calculator vechi ne scrii aici ? Este vorba despre misteriosul tester de diagnoza dedicat Herman ? .
            Stima ! .

            Comment


            • #7
              Luni merg la meserias si vad ce marca e.
              Omul lucreaza cu Mercedesuri de pe vremea regretatului.

              Am reusit sa citesc dintr- o carte valorile Dwell: 46-53 grade
              Cu stroboscopul BTDC =15 grade +- 3gr la850 rot/min

              Comment


              • #8
                Am gasit ceva - ceva :

                Comment


                • #9
                  VOILA sau victorie, in sfarsit:

                  Comment


                  • #10
                    Cu omul care lucreaza cu Mercedesuri de pe vremea regretatului te-ai mai vazut ? .

                    Comment


                    • #11
                      S-a dat la fund - tipic romanesc, nu?
                      Are multa treaba, nu are timp, etc....
                      Are garajul la Buhusi, ca altfel treceam zilnic .
                      Intre timp am reglat-o singur, dupa carte: are niste semne pe volanta, nu ai cum sa gresesti cu stroboscopul si aparatul de masura Dwell.

                      Comment


                      • #12
                        Aseara am facut o vizita meseriasului.......
                        Nu mai are dulapul respectiv - l-a dat unuia la Onesti, sa zica si ala ca e mecanic
                        Am incercat sa folosim mufa de pe aripa interioara (9 pini ), ptr a ma lega la programul lui de pe laptop. Nu avea cablu de diagnoza ptr. mercedes w123, asa ca m-am plimbat degeaba.

                        Stiti de unde cumpar - imprumut un cablu de 9 pini , cu mufa rotunda ?

                        As vrea sa scot ce e mai bun din masina asta, ca totusi are 109 CP, si se pare ca poate mai mult de 170 km/h.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by altho View Post
                          S-a dat la fund - tipic romanesc, nu?
                          Are multa treaba, nu are timp, etc....
                          Are garajul la Buhusi, ca altfel treceam zilnic .
                          Intre timp am reglat-o singur, dupa carte: are niste semne pe volanta, nu ai cum sa gresesti cu stroboscopul si aparatul de masura Dwell.
                          Salut, sunt nou pe aci , am si eu un w123 pe un coupe 230c si am probleme cu aprinderea . Am vazut si eu semnele dar nu stiu sa le folosesc . Poti sa ma lamuresti putin ?!

                          Comment


                          • #14
                            Prima data verifici platina daca e buna - trebuie sa obtii unghiul Dwell intre 47 gr - 53 gr ptr platina uzata ; 53 gr ptr platina noua.- iti trebuie un Dwellmetru, sau macar o lera de 0,4 .

                            Ai stroboscop? Stii sa-l cuplezi la fisa 1 si la curent ?

                            Cu motorul cald, la relanti = 800 turatii/min , indrepti fasciculul de lumina de la stroboscop spre gradatia de la volanta arborelui cotit - in fata.
                            Delcoul trebuie slabit sa-l poti misca cu mana.- SCOTI si infunzi furtunul de vacum care intra in delcou.
                            Daca trebuie, misti delcoul stanga / dreapta pana se aliniaza pinul de pe volanta de pe arbore cu "sageata" de pe blocul motor.- cam pe unde am subliniat cu rosu gasesti sageata de pe blocul motor.

                            Daca esti in Franta, mergi la un service care are mufa si program ptr Mercedes si foloseste mufa neagra de pe contraaripa stanga (sageata rosie ) - vei avea o reglare ca la laptop, sper.

                            Bafta.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by altho View Post
                              Am incercat sa folosim mufa de pe aripa interioara (9 pini ), ptr a ma lega la programul lui de pe laptop. Nu avea cablu de diagnoza ptr. mercedes w123, asa ca m-am plimbat degeaba.

                              Stiti de unde cumpar - imprumut un cablu de 9 pini , cu mufa rotunda ?
                              Salut ! .
                              Cu ceva timp in urma , un an sau doi , m-am agitat si eu in legatura cu diagnoza asta pentru W123 , varianta pe benzina , si nu am gasit nimic , nici aici , nici "afara" .

                              Daca vrei si ai timp , te rog sa-mi raspunzi punctual la urmatoarele :

                              1 - Ce electronica ai pe masina si ce functii determina fiecare element in parte ?
                              2 - Meseriasul are in laptop diagnoza pentru W123 ? .
                              3 - Ce mufa pentru laptop ar trebui sa existe la cablul de diagnoza ? .

                              Stima ! .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF