Salut,
Eu am patit o chestie foarte ciudata legat de cureaua de accesorii. Masina mea a venit din Olanda. Acolo inainte de drum i-au fost inlocuite rolele si cureaua. De asemena si toate uleiurile. Dupa cateva luni (cam 7000km). m-am pomenit in oras dupa cateva manevre mai stranse sa ies din parcare ca servodirestia numai merge si apoi la scurt timp a aparut indicatorul de apa pe bord. Concluzia....cureaua rupata. Ciudat este ca era rupta pe lungime (s-a desfacut in 2) si nu arata urme de uzura. La service am verificat rolele, alternatorul si agregatul. Totul OK. Nu imi explic cum s-a rupt cureaua aia.
Eu am patit o chestie foarte ciudata legat de cureaua de accesorii. Masina mea a venit din Olanda. Acolo inainte de drum i-au fost inlocuite rolele si cureaua. De asemena si toate uleiurile. Dupa cateva luni (cam 7000km). m-am pomenit in oras dupa cateva manevre mai stranse sa ies din parcare ca servodirestia numai merge si apoi la scurt timp a aparut indicatorul de apa pe bord. Concluzia....cureaua rupata. Ciudat este ca era rupta pe lungime (s-a desfacut in 2) si nu arata urme de uzura. La service am verificat rolele, alternatorul si agregatul. Totul OK. Nu imi explic cum s-a rupt cureaua aia.
Comment