Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

URGENT VA ROG ! Probleme pornire

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • URGENT VA ROG ! Probleme pornire

    Buna seara,detin un Mb w210,an97,motor 2.5d simplu,83kw,care de 3 zile facer probleme dupa cum urmeaza: in prima zi de dimineata am coborat ,am pornit la prima cheie foarte usor,dupa 2 minute s-a oprit,am incercat sa dau la automat dar degeaba,invartea dar nu pornea.Spre seara am tras-o cu un prieten si a pornit in 2 -3 metri, am mers cu ea nu a mai facut. A 2a zi de dimineata aceeasi problema,am tras-o a pornit repede, am mers cu ea vreo 10 km,am oprit-o vreo 2-3 ore dupa care a pornit la sfert.Astazi 07.11.2012,am pornit dar dupa 1 minut s-a oprit,NU A MAI PORNIT NICI TRASA NIMIC.In cursul zilei am schimbat o ringurile la furtunele de vin din pompa de injectie si se duc in filtru,aer nu am mai vazut pe furtune.Chiar nu stiu ce sa-i mai fac.Filtrul de motorina l-am desfacut si este curat nici urma de mizerie,poate ca mai trage aer pe undeva. NU STIU, I-MI VINE SA-MI SMULG PARUL DIN CAP.Orice ajutor este binevenit.

  • #2
    In mod normal ar trebui sa verifici mai amanuntit alimentarea , daca avei bule de aer e clar de ce nu-ti pornea .
    Acum ar trebui sa aerisesti bine , slabesti toate comductele la injectoare si dai la automat pana arunca motorina pe toate , strangi conductele si ar trebui sa porneasca.
    Eu personal am montat pe furtunul de tur o pompita de alimentare gen dacia diesel e vreo 30 lei dar face minuni ca are si supapa de sens. in felul asta aerisesti mai repede si nu omori bateria si electromotorul.
    in bord nu iti arata nimic? becuri aprinse etc.




    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #3
      @Zavelk . Salut,in bord nu arata nimic,avea bule de aer dar culmea pornea la sfert de cheie cum se zice.Mai incerc maine sa desfac si conductele de la injectoare sa vad ce si cum,daca nu ramane variante sa caut acea cutie cu relee K 40 parca .maine seara postez daca am rezolvat ceva sau nu. ramane deschis in continuare ,orice mesaj este bine venit.cum arata pompita aia de alimentare?
      Drumuri bune.
      asa ceva a avut un coleg de pe mb forum { In cutia cu calculatoare este un fel de cutie cu 3 mufe mai mici(are 3 relee in el).Se desface si se refac lipiturile pe placa si nu mai sunt probleme.
      Obs:Lipiturile pot arata bine la suprafata dar contactele pot fi imperfecte(ca in cazul meu,vizual lipiturile erau perfecte).
      Masina porneste perfect,si nu se mai opreste.Acum merge si inchiderea centralizata din fabrica}

      Comment


      • #4
        Schimba prefiltrul de motorina.E de plastic in forma de "L" si e inaintea pompei de alimentare.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Amadeus34 View Post
          Schimba prefiltrul de motorina.E de plastic in forma de "L" si e inaintea pompei de alimentare.
          Nu am vazut nici un prefiltru de care zici tu,oricum merci ,o sa ma uit maine dimineata,azi am curatat o sita ce este langa filtrul de motorina.

          Comment


          • #6
            Daca nu it ajunge motorina la injectoare atunci ai o problema.
            Electrovalva de la pompa sau cum ai spus tu verifica bine pe la calculatoare , ai grija cu pinii sa nu fie nici unul starmb si fi foarte atent la lipituri.
            Dar prima data verifica daca iti ajunge motorina sus , daca ajunge nu ai dc sa umblii pe acolo.
            mai uita-te si sub masina , eu la al meu e300 am un filtru sub masina in partea din spate pe stanga.

            Da eu tot nu am inteles se opreste dintr-o data sau balbaie putin inainte?





            stima
            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

            Comment


            • #7
              Filtru de motorina nu se vizualizeaza colegule se schimba ca,daca hartia din el e imbacsita si umflata de la parafina si apa nu se vede dar motorina nu mai trece!
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #8
                Originally posted by alexcristian200 View Post
                Filtru de motorina nu se vizualizeaza colegule se schimba ca,daca hartia din el e imbacsita si umflata de la parafina si apa nu se vede dar motorina nu mai trece!
                Salut,filtrul de motorina este nou pus de o saptamana jumatate,era curat cand l-am desfacut,nu a avut apa in el.

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=zavelk;271238]Daca nu it ajunge motorina la injectoare atunci ai o problema.


                  Da se opreste dintr-o data fara sa balbaie motorul pur si simplu se opreste,motorina vine la injectoare,am desfacut conducta de la injectorul 1 si a dat motorina pe la el cand am dat la automat,azi am desfacut din nou filtrul de motorina si l-am gasit gol mai avea putina motorina in el,l-am u8mplut am dat la automat si nimic,urmeaza sa desfac si electromotorul ca mi se pare mie ca fura curent,dupa ce invarte de 2-3 ori nu mai are putere bateria.Am verificat bateria cu un tester pt baterii si era 100% sanatate si curent.Diseara o sa postez daca s-a rezolvat.Drumuri bune!

                  Comment


                  • #10
                    La un caz similar pe conducta inainte de filtru am montat o supapa de unic sens e in jur de 30 lei
                    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                    Comment


                    • #11
                      Problema golirii filtrului a mai fost semnalata in cazul in care se duce pompa de egalizare a nivelului din cele doua compartimente ale rezervorului. Practic tu ai motorina doar intr-unul din compartimente, dar cel din care trage pompa e gol. Daca iti arata nivel cam jumatate in rezervor incearca si fa-i plinul sau macar baga mai mult de jumate apoi amorseaza instalatia si vezi daca o ia.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Eu cred ca ceva nu-ti deschide cand sau cum trebuie ,o electrovalva , imobilizator ceva nu stiu, cred ca e problema electrica altfel nu imi explic de ce sa se opreasca brusc si fara sa balbaie.
                        Si totusi tu spui ca filtrul de motorina era gol si nu prea are sens .
                        Umple filtrul de motorina , slabeste toate 5 conductele si dai automat pana vezi ca arunca pe toate cu presiune ,dac doar ai slabit si a curs putin asta nu inseamna ca pompa de injectie baga cum trebuie.
                        Sau fa-i plinul cum spune si colegul Haddess sau pune cu un bidon , sticla direct la filtru asa ar trebui sa porneasa.





                        stima
                        Last edited by zavelk; 11-08-2012, 21:53 PM.
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=zavelk;271379]Eu cred ca ceva nu-ti deschide cand sau cum trebuie ,o electrovalva , imobilizator ceva nu stiu, cred ca e problema electrica altfel nu imi explic de ce sa se opreasca brusc si fara sa balbaie.

                          Azi nu am mai facut mai nimic,am uitat sa va zic zilele trecute pana sa se farame am fost la un tester si mi-a gasit eroarea 1630 imobilizator,aceeasi eroare a mai gasit-o si in urma cu 3 saptamani.Cred ca s-a dus imobilizatorul,acum intrebarea mea este UNDE ESTE ACEST IMOBILIZATOR???si cum se rezolva problema?
                          Multumesc si Drumuri bune.
                          Cu rabdare toate se rezolva.Mercedes is the best!

                          Comment


                          • #14
                            Gata s-a rezolvat, am reusit si am pornit-o.I-am desfacut din nou acele conducte care se duc la filtrul de motorina,am schimbat din nou oringurile si am mai pus cate unul inspre capatul conductei(pe acel stul am vazut ca are 2 santuri unde merg puse oringurile,acolo am pus 2-ua).Am dat la automat pana a pornit ajutat de un Spray de curatat ferodourile(am pufait sprayul pana a pornit ),acum insa a intervenit alta problema,pe pompa de injectie se afla o electrovalva neagra,in care intra 3 dintre furtunele ce merg la filtrul de motorina, care a inceput sa curga.
                            Sa vad zilele astea daca pt sa o lipesc cumva,de curs curge pe capete stanga-dreapta.Problema cu imobilaizerul cred ca s-a rezolvat,odata ce a pornit,oricum zilele astea o sa ma duc la un tester sa vad daca mai apare acea eroare 1630.va anunt de indata ce trec pe la tester.
                            Drumuri bune si MULTA RABDARE.

                            Comment


                            • #15
                              Se poate inchide, multumesc Mb.club.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF