Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turbosuflanta defecta,A 170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbosuflanta defecta,A 170 CDI

    Salut!sunt posesorul unui A Klass din 2001 66kw/90c de vreo 3 ani.Am avut mai multe probleme:contact mansalier,senzor presiune rampa,contact electronic,amortizoare,capete bara,bielete ,bucse,rulmenti,punte spate etc..Majoritatea le-am rezolvat acasa pentru a scuti manopera,fiindu-mi de foarte mare ajutor acest forum.De ceva timp nu prea trece de 3000-3200 ture.Am vazut ca s-a mai discutat aceasta problema pe forum, am scos debimetrul l-am curatat,am verificat furtunele de aer si am vazut cam mult ulei ,am miscat de axul turbinei si are joc.Acum va intreb daca se gaseste kit de reparatie pentru aceste turbine de fabrica,una noua e cam scumpa, in jur de 800 euro.Multumesc anticipat
    Attached Files

  • #2
    Reconditionare 800-1200 ron, poate si mai ieftin. Nu te apuca sa montezi singur cartusul.
    Esti sigur ca e turbo de vina? Un joc mic au toate la ax... Semne de uzura pe paleti sau camasa? Axul are joc si inauntru-afara?
    LE: nu te apuca de turbo daca nu elimini toate celelalte cauze. STARul ce zice?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Nu inteleg faza cu nu prea trece. Trece sau nu?
      Ai incercat sa actionezi cu mana pargia de la turbo (cea care este actionata vacuumatic).
      La mine era blocata (impilata cumva) si dupa ce am actionat-o manual odata si-a dat drumul.
      Mentionez ca pe tester apareau coduri de eroare si am schimbat degeaba debitmetrul si altele.
      Noroc ca am luat debitmetru pierburg mai ieftin.

      Comment


      • #4
        Trece de 3000 la inceput cand plec la drum;de exemplu eram in viteza a5-a, pedaua de acceleratie la podea si ajunsesem la 150km.Apoi dintro data nu mai tragea si nici nu am trecut de 120km cu pedaua la podea.Sau pe loc daca o accelerez in gol se tureaza pana aproape de 5000 ture,ori pana la aproape 4000,ori abia trece acul de 3000
        .Am fost cu ea la un service si m-au pus sa o accelerez treptat pana am ajuns la maxim cu pedaua in timp ce mecanicul a tinut mana pe furtunul acela gros de admisie pana in supapa EGR si a spus ca se simte prea putin aerul pe care il baga turbo in admisie ,de obicei acesta la turatie nu poata fi strans cu mana daca turbo functioneaza corespunzator
        Da, are joc in fata si in spate cam trecut de 1 mm zic eu, in sus si in jos, mai putin,dar are...Am miscat si de parghie si se misca cu motorul oprit,iar cand este pornita,clapeta aceea actionata de parghie este undeva la jumate si nu o poti misca,opune o rezistenta probabil de la vacuum,am verificat si furtunasele care actioneaza parghia si sunt in regula

        Comment


        • #5
          Un turbo defect consuma ulei scoate fum si zgomot ! la tine e o alta problema masina intra in limitare dintr-o cauza presiune prea mare sau prea mica incearca sa cureti egr-ul se da jos usor si verifica fiecare furtunas de vacum in parte
          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

          Comment


          • #6
            In 12000 km perioada la care schimb uleiul sa zic ca-mi scade cam 2 mm pe indicatorul jojei de ulei si folosesc ulei MOBIL super3000 5W40. Masina are cam 240 000 km.Am observat mai mult ulei in carcasa debimetrului in partea de jos unde se afla colierul, ce strange pe teava de cupru cu lichid de racire care trece prin interiorul carcase.Supapa EGR am curatat-o o data si nici o diferenta, iar in interiorul carcasei de admisie e depus cam mult ulei amestecat cu fum de la EGR si o cam obtureaza

            Comment


            • #7
              Fara tester STAR o sa cam bajbai...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Aeti idee cam ce tester este compatibil din cate se gasesc p net, din astea mai ieftine; am vazut ca majoritatea sunt pentru benzina dupa an 2000 si diesel dupa 2004. a mea este din luna a2a 2001deci nu stiu cu ce tester este compatibil;in afara de de cele originale mercedes care costa destul de mult si nu prea se merita. am fost si la tester de vreo 2 ori pentru ca mi se oprea in mers mau pus sa schimb senzorul de presiune(800RON) dar degeaba singura imbunatatire fiind ca nu mai borborosea motorul la relanti, torcea mai frumos.A doua oara cand am fost pe tester nu a mai aparut vreo eroare care sa duca la oprirea motorului in mers, asta ptr ca de fapt era de la contactul electronic pe cale l-am schimbat si n-am mai avut probleme de genul.de asta nu prea imi mai vine sa dau iar 50 ron din nou la tester.Mai repede mi-as cumpara unul sa-l am

                Comment


                • #9
                  Am miscat si de parghie si se misca cu motorul oprit,

                  iar cand este pornita,clapeta aceea actionata de parghie este undeva la jumate si nu o poti misca,opune o rezistenta probabil de la vacuum,am verificat si furtunasele care actioneaza parghia si sunt in regula[/QUOTE]

                  Pai este cum spun eu daca tu nu o poti misca cu mana crezi ca vacuumul reuseste???

                  Este blocata, incearca sa o deblochezi.

                  La mine a deblocat-o in timp ce mergea motorul.

                  Pune-o pe teste si o sa vezi ca apare debitmetrul si inca o eroare.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doltu marian View Post
                    Aeti idee cam ce tester este compatibil din cate se gasesc p net, din astea mai ieftine; am vazut ca majoritatea sunt pentru benzina dupa an 2000 si diesel dupa 2004. a mea este din luna a2a 2001deci nu stiu cu ce tester este compatibil;in afara de de cele originale mercedes care costa destul de mult si nu prea se merita. am fost si la tester de vreo 2 ori pentru ca mi se oprea in mers mau pus sa schimb senzorul de presiune(800RON) dar degeaba singura imbunatatire fiind ca nu mai borborosea motorul la relanti, torcea mai frumos.A doua oara cand am fost pe tester nu a mai aparut vreo eroare care sa duca la oprirea motorului in mers, asta ptr ca de fapt era de la contactul electronic pe cale l-am schimbat si n-am mai avut probleme de genul.de asta nu prea imi mai vine sa dau iar 50 ron din nou la tester.Mai repede mi-as cumpara unul sa-l am
                    Salut!
                    Eu as pune problema in alt fel: decat sa dai mereu cate 50 ron la un tester multimarca( si sa nu rezolvi nimic), mai bine 150( sau cat este) pentru o testare cu tester dedicat Mercedes( STAR). Notezi codurile de eroare si le discuti aici cu colegii mai iscusiti in diesel.
                    Ce zici ?
                    Numai bine!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LauLaur View Post
                      Salut!
                      Eu as pune problema in alt fel: decat sa dai mereu cate 50 ron la un tester multimarca( si sa nu rezolvi nimic), mai bine 150( sau cat este) pentru o testare cu tester dedicat Mercedes( STAR). Notezi codurile de eroare si le discuti aici cu colegii mai iscusiti in diesel.
                      Ce zici ?
                      Numai bine!
                      Poate ai sa razi dar la mine service-ul avea tester mercedes dar asa cum este omul facut la interpretarea erorilor iau in considerare numai lucrurile grave sau pe cele cu care s-au intalnit.
                      Bineinteles ca urmatoarele diagnoze (doua la numar) le-am facut fara sa mai platesc nimic si asta deoarece nu au identificat corect defectul(odata debitmetrul, odata senzorul mic de este prins spre stregatoare).
                      Ultima data a inlocuit vacuumul de pe stanga cu cel de pe dreapta (au filtrele acelea transparente ca un filtru mic de benzina) si tot la fel facea, iar apoi cu o sclipire de geniu s-a gandit si la lucrurile simple adica a tras cu mana de parghie si-a dat drumul masina iar de atunci au trecut 2 ani fara sa revina problema.
                      Intradevar daca nu mergea nici asa era necesara demontarea de pe masina a turbo si curatarea mecanismului. De atunci Ii dau in gura si intr-a 2 a prin oras, adica o turez .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        Salut!
                        Eu as pune problema in alt fel: decat sa dai mereu cate 50 ron la un tester multimarca( si sa nu rezolvi nimic), mai bine 150( sau cat este) pentru o testare cu tester dedicat Mercedes( STAR). Notezi codurile de eroare si le discuti aici cu colegii mai iscusiti in diesel.
                        Ce zici ?
                        Numai bine!
                        @doltumarian
                        +1, Laur are dreptate. La AutoKlass Ploiesti, ca e mai aproape de tine, pe centura Ploiestiori (Petromul spre Buzau) e sef de service un baiat priceput. De fapt, toti baietii de acolo sunt ok. Acum tu decizi daca merita ~50 de euro o investigatie sau o rezolvi cu vreun mecanic. Daca ai drum prin Bucuresti, il poti cauta pe Mastermario71, e tatal lor.
                        Cat despre STAR, pe okazii vad pe la 15-20 mil, fara laptop. Faptul ca l-ai detine nu echivaleaza cu rezolvarea problemei.
                        Last edited by cutaresku; 01-14-2013, 18:56 PM.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Am pornit motorul, am tras de parghia turbo mai tare ca pana acum si A MERS!! Apoi am accelerat si s-a dus pana aproape de 5000 ture. Am oprit motorul si l-am pornit iar am accelerat si iar nu a mai trecut de 3700 ture iar parghia era din nou blocata. Am mai tras putin de parghie dar deja se incinsese evacuarea de la turbo si m-am cam fript.O sa incerc maine DAR CAM ASTA AR FI PROBLEMA. MENTIONEZ CA AM FOST INCEPATOR cand am luat masina si nu prea am turat-o cum trebuie.De asta cred ca s-a blocat geometria variabila . Va multumesc ptr ajutor

                          Comment


                          • #14
                            . Va multumesc ptr ajutor[/QUOTE]

                            Ma bucur ca ti-am fost de ajutor. Eu am schimbat debitmetru (noroc cu pierburg 300 lei/ original Bosch 700lei), senzor aer (100 lei), tester 50 lei si mai sa ma lase picioarele cand ma gandeam la turbina.
                            M-am ales cu piese rezerva ca atunci cand aveam lada 1200.

                            Comment


                            • #15
                              Daca-i doar actuatorul turbinei, scapi ieftin.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF