Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turbina la W123 240D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbina la W123 240D

    Se poate pune turbina la motrul asta?Daca da, care?Aia de 300?Are cineva?Stie unde ma pot interesa?

  • #2
    Daca imi spune careva cu cat ii creste puterea ii pun si io(sa fie minim 30 de cai) scrieti ca daca merita o sa imi caut sa imi pun turbo:P
    Sa conduci un Mercedes este o placere...

    Comment


    • #3
      Din cite stiu eu nu se poate pune turbina. Motorul Turbo e altfel. Pot sa zic sigur ca pistoanele difera, pompa de injectie difera. Mai multe difera dar nu vrea sa spun prostii. Cele turbo au si vas de expansiune. Am vrut sa-mi pun si eu si am fost sfatuit sa nu. Schimbati tot motorul daca e.

      Comment


      • #4
        In materie de pus turbine pe diverse motoare il avem pe Ionutz(ng) mare specialist.

        Comment


        • #5
          As fi curios, pt ca si pe mine ma batea gindul.

          Comment


          • #6
            Din ceea ce stiu ii poti pune admisie fortata si evacuare fortata care se cam apropie de 30 de cai in plus dar acum depinde si de motor... daca e vai steaua lui... ce sa ii mai ceri.
            Toata nebunia asta de spun eu costa si nu cred ca face banul, daca vrei sa-i dai putin demaraj pune un filtru de aer K&N, filtru de ulei K&N, si de motorina aceeasi firma, apoi vei simtii diferente.

            Comment


            • #7
              ar fi bine de extins acest subiect....
              chestii de astea din cate stiu eu s-ar putea pune ca nu fac altceva doar introduc aeru mai rpd in motor



              oricum am vazut maniaci pe net care s-au tras pe motor un turbo de alta masina nu mai merita sa iti cumperi

              un link :
              Diesel Forum - GT2256V VNT Turbo on an OM617 - Pictures- 1: Start of the project. KKK K26 turbo. 2: EGT probe. 3: The stock return tube after it's been cut. The air filter drain hole can be seen behind it. 4: View of the actuator 5: Finished product Videos: (It sounds much better in person than on my cheapo camera.)...


              nu sunt asa un expert in turbo ca nu am avut timp sa studiez problema dar 100 % mi-as pune si eu un turbo macar pe 300D-u meu vechi care nu il foloseste nimeni (pe 240 D eventual ceva care da un boost de 20 hp/ sa nu modific nimik la motor)

              citeam undeva ca se poate pune si nitro sau tub cu oxigen dar trebuie sa introduca extrem de putin ca daca exagerezi in orice in loc sa castigi hp pierzi.
              SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

              Comment


              • #8
                S-a mai discutat treaba asta pe undeva..nu stiu exact unde.
                Nu pot sa zic ca sunt specialist in domeniu, am inteles ca cineva dintre noi e asa ca daca iti spune altceva nu lua in considerare ce scriu eu.

                Din cate am vazut prin diverse locuri (de citit) e ca anumite componente importante sunt mult mai solide la motoarele cu turbina decat la cele fara (e vorba de cele prevazute din fabrica cu turbina). Cineva a incercat sa puna turbina pe un 300D si a distrus motoru. Teoria zice ca temperaturile si fortele sunt mult mai mari la un motor "turbocharged" iar piesele de la motoarele aspirate nu rezista. Asa ca daca vrei sa-ti pui turbina ar trebui sa schimbi o gramada prin motor (incepand de la pistoane continand cu supape si asa mai departe). Sa nu mai vorbim de pompa de injectie, care trebuie sa "stie" ca exista turbina in sistem (practic de la anumite turatii in sus poti considera motorul ca avand capacitate cilindrica mai mare deci trebuie altfel dozata motorina (nu stiu daca timpii se schimba sau nu) ).

                Pe de alta parte.....http://www.youtube.com/watch?v=qAGz4i2_Iuk =))

                Comment


                • #9
                  man 300D e bullitproff (nu ai cum sa il distrugi) cauta pe net ca s-a mai bagat grenada de mana la motor si nu a avut nici pe draq' oricum de e vorba numa de racire exista 1001 de solutii.
                  SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

                  Comment


                  • #10
                    Orice se poate daca ai banii si abnegatia necesara . . . si daca sti la cine sa te duci
                    1991 R129 300SL-24
                    1991 w124 300CE-24
                    1993 w202 C280
                    1978 w116 450SEL 6.9
                    1987 w201 190E 2.0
                    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      Nu se merita, masinile trebuiesc pastrate in conditia originala, sau cat mai originala, parerea mea, ar fi mare bataie de cap si risipa de bani in asa un proiect si la urma urmei o cobra are farmecul ei asa cum este, nu cred ca duce lipsa de personalitate ca sa necesite nustiuce imbunatatiri de ordin estetic sau mecanic, daca vrei viteza iti iei unul mai nou, iarasi parerea mea, si parerile nu se discuta, oricum sunt convins ca un proiect de genul asta ar esua mai mult ca sigur!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #12
                        vreau si eu pe 300Dul meu turboooo.cine poate sami vanda instalatia?sau motor sau orice altcva numa sa fie cevaD

                        Comment


                        • #13
                          Turbina sa zicem k nu merge dar un compresor mecanic ceva....?

                          Comment


                          • #14
                            ne ajuta cnva cu cva instalatie de turbo sau compressor?VREM CAI!!!!!

                            Comment


                            • #15
                              eu nu benone...doar am intrebat pentru k se vorbeste frecvent despre turbine dar despre compresoare nu am auzit mai nimic pana acum...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF