Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turatie nu trece de 3000 de ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie nu trece de 3000 de ture

    masina este mercedes c200 an fabricatie 2001 w 203 am puso pe tester si a zis ca e senzorul map te presiune turbo iam cumparat amindoi senzori de la turbo dar tot nu trece de3000 ajutor care ati mai intilnit asa ceva ajutatima cuo informatie

  • #2
    Va salut, dupa ce ati schimbat senzorii, ati fost din nou pe tester sa stearga erorile stocate in ECU?
    ca daca nu, poate asta e explicatia. (sa zicem ca senzorii noi sunt buni)!
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      am fost cu masina la testar dupa ce am schimbat senzori si tot senzorul map da pe tester dar cum ii sterge eruarea merge sa se tureze de2sau3 ori iar pe tester zice senzorul map care este senzorul acesta o poza ceva dar in mers citeodata isi revine cum o tin turata peste 3000 merge cum o las sub 3000 iar nu mai trage rog frumos alte pareri daca ati mai patit asa ceva
      Last edited by ciobanescu; 01-13-2011, 19:14 PM.

      Comment


      • #4
        Salutare! Dupa cum am mai scris unui coleg intr-un alt post am intalnit cam aceeasi problema la un c200 cdi din 2001 al tatalui meu, in sensul ca nu se mai tura peste 3.000 de turatii sub nici o forma (nici macar in punctul mort). Problema a fost rezolvata prin schimbarea debitmetrului de aer. Bafta!

        Comment


        • #5
          La tester a citit si valorile reale?
          Asa iti dai seama daca o componenta lucreaza in parametri sau nu. Nu este suficient sa citesti o eroare, mai trebuie sa vezi si cauza nu numai efectul....la tine pot fi nulte- debitmetrul, egr, turbo, actuatorul de turba...toate pot da nastere la o presiune scazuta si atunci iti semnaleaza map dar nu e obligatoriu sa fie el.
          www.testariauto.ro

          Comment


          • #6
            Originally posted by Adry View Post
            Salutare! Dupa cum am mai scris unui coleg intr-un alt post am intalnit cam aceeasi problema la un c200 cdi din 2001 al tatalui meu, in sensul ca nu se mai tura peste 3.000 de turatii sub nici o forma (nici macar in punctul mort). Problema a fost rezolvata prin schimbarea debitmetrului de aer. Bafta!
            Salut,si eu iti recomand sa schimbi debitmetrul de aer,eu am avut aceeasi problema la un W 211,exact simtomele pe care le descri tu le avea si masina mea.

            Comment


            • #7
              Daca i-a dat eroare in mod special pe senzorul maP (mass air pressure) inseamna ca nu are de-a face cu debitmetrul de aer (maF = mass air flow) deci nu are de ce sa il schimbe deoarece problemele cu debitmetrul apareau si ele pe tester daca existau. Parerea mea e ca nici map-ul nu trebuia schimbat ci mai degraba, asa cum a spus colegul testariauto el citeste corect dar trebuie verificat de ce nu ajunge presiune suficienta la el, poate scapa pe undeva. In ceea ce ma priveste lucrurile stau asa: daca ai debit de aer inseamna ca filtrul e bun si ca intra aer dar daca ai eroare de presiune ai furtunul spart si in loc sa faca presiune, aerul se duce in atmosfera prin acea spartura. Nu se aude nici un vajait sa vre-un zgomot dubios?
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                am schimbat si debimetru de aer dar tot aceasi simtome are nustiu daca ar fii frun furtun ca are toane cind apuca sa mearga in mers merge foarte bine dar dintrodata odata numai trage si nu mai trece de 3000de ture INTRBARE poate se fie de la geometria de la turbo sa fii pus funingina pe paleti ce deschid sau inchid ???

                Comment


                • #9
                  Se poate si asta...diagnoza cu ce ai facut-o?Cauta un Star prin zona ta.

                  Comment


                  • #10
                    La mine problema cu limitarea la 3000 de ture era de la Camshaft Sensor. Cand se incalzea motorul la 85 de grade o limita la 3000 de ture si apoi nu mai pornea pana nu se racea. Am pus-o pe vreo doua testere, am cumparat si un cranksfaft sensor degeaba pana intr-o zi cand, dupa ce s-a repetat figura, am dat cu aer de la un compresor pe senzorul asta si am vazut ca problema e de la el. L-am schimbat si gata! Iti recomand macar sa incerci cu unul de la o alta masina sa vezi daca merge si apoi sa-l cumperi ca e destul de scump.
                    Se schimba imediat...e deasupra motorului.
                    De obicei limitarea asta de 3000 de ture e de la debitmetru dar daca zici ca nu s-a rezolvat cu asta eu zis ca incerci cu senzorul asta.

                    Comment


                    • #11
                      se poate sa fie catalizatorul de vina

                      in vara la E classu meu 220 cdi mi sa infundat catalizatorul si nu se mai tura peste 3000 viteza maxima era aprox 70 km/h ca si cum nu as fi mai avut turbina , si scotea si un sunet mai ciudat ca un fasait. oricum la service miau spus ca e de vina catalizatorul in momentul in care se infunda masina intra in safe mode si toate noxele se evacueaza pe la o supapa aflata in stanga motorului cum te uiti la masina (deacolo si fasaitul) ...avand in vedere ca un catalizator nou e 700 euro am decis sal scot de tot... sper ca tea ajutat cumva ...stima
                      Costea Denis
                      Mercedes Benz CLUB Timisoara

                      Comment


                      • #12
                        unde este pozitionat senzorul acesta camshaft sensor ca nu stiu unde este ceva mai extlicit o sa incerc si treaba cu catalizatorul Cind apuca sa tureze scoate fum negru ca la balamuc nu sa mai vede in spate multumesc

                        Comment


                        • #13
                          aaaaaaaa e clar vezi am uitat sa scriu asta cu fumul ........mie mi sa intamplat pe transfagarasan am urcat in safe mode la 30 km/h ora(la deal nu mergea mai mult ) si dupa mine aveam in jur de 20 m de fum negru.....
                          Costea Denis
                          Mercedes Benz CLUB Timisoara

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ciobanescu View Post
                            am fost cu masina la testar dupa ce am schimbat senzori si tot senzorul map da pe tester dar cum ii sterge eruarea merge sa se tureze de2sau3 ori iar pe tester zice senzorul map care este senzorul acesta o poza ceva dar in mers citeodata isi revine cum o tin turata peste 3000 merge cum o las sub 3000 iar nu mai trage rog frumos alte pareri daca ati mai patit asa ceva
                            Si la mine a fost identic; s-a rezolvat schimband debitmetrul de aer!

                            Comment


                            • #15
                              stie cineva unde este pozitionat senzorul map de presiune un raspuns sau o poza multumesc frumos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF