Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suspensie hidraulica W123T

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suspensie hidraulica W123T

    Am o problema foarte sacaitoare si sper sa primesc ajutorul tuturor. Am cumparat recent un w123 300 td turbo. Are suspensii spate hidraulice...sau mai bine spus a avut suspensii... In borcanul de ulei pentru suspensie e ulei ars...umplut pana in gura. Cred ca aia nu a vazut joja. Curge ca naiba.Remediul ar fi logic...
    Am fost la mai multe magazine unde am gasit telescoape spate hidraulice la 1050 de lei bucata, garantie 2 ani (la pretul asta e bataie de joc). Insa am nimerit la un magazin unde au zis ca asa ceva nu se mai fabrica, dupa care au zis ei ca ce am gasit eu sint chinezarii. Mi-au propus sa montez telescoape normale fiindca ies mai ieftin. Varianta asta nu prea imi convine fiindca devine foarte rigida inru-cat masina e combi (stiu de la passat). Ma intreb daca ar fi mai inteleapta varianta propusa de ei? Adica din cauza uleiului ars poate e compromisa instalatia(garnituri etc). Aveti voi idee daca telescoapele de pe piata vor tine cat cele originale? Mai bine spus chiar nu se mai fabrica decat chinezarii? Sau daca pot procura din Vest ceva mai bun cu garantie reala? Ce Dumnezeu sa mai fac???
    Era sa uit! Nu imi urati "Distractie placuta!" fiindca au facut-o cei de la magazine deja.
    Last edited by Demiurgos; 11-06-2008, 20:14 PM.
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    Hidramata e cutia de viteze , transmisia nu are absolut nici o legatura cu suspensia spate a masinii tale .

    Comment


    • #3
      Daca vrei telescoape si o masina la fel ca al tau sa cumperi masina mea ca ii de vanzare si tot ii 300td combi pentru piese, daca vrei si daca mai ai probleme la piese demontezi de pe masina si ai rezolvat totul

      Comment


      • #4
        Lasa nr de tel pe privat si vorbim.
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by Demiurgos View Post
          Am o problema foarte sacaitoare si sper sa primesc ajutorul tuturor. Am cumparat recent un w123 300 td turbo. Are suspensii spate hidraulice...sau mai bine spus a avut suspensii... In borcanul de ulei pentru suspensie e ulei ars...umplut pana in gura. Cred ca aia nu a vazut joja. Curge ca naiba.Remediul ar fi logic...
          Am fost la mai multe magazine unde am gasit telescoape spate hidraulice la 1050 de lei bucata, garantie 2 ani (la pretul asta e bataie de joc). Insa am nimerit la un magazin unde au zis ca asa ceva nu se mai fabrica, dupa care au zis ei ca ce am gasit eu sint chinezarii. Mi-au propus sa montez telescoape normale fiindca ies mai ieftin. Varianta asta nu prea imi convine fiindca devine foarte rigida inru-cat masina e combi (stiu de la passat). Ma intreb daca ar fi mai inteleapta varianta propusa de ei? Adica din cauza uleiului ars poate e compromisa instalatia(garnituri etc). Aveti voi idee daca telescoapele de pe piata vor tine cat cele originale? Mai bine spus chiar nu se mai fabrica decat chinezarii? Sau daca pot procura din Vest ceva mai bun cu garantie reala? Ce Dumnezeu sa mai fac???
          Era sa uit! Nu imi urati "Distractie placuta!" fiindca au facut-o cei de la magazine deja.
          Daca creste nivelul de ulei hidraulic si devine negru din rezervorul de ulei a suspensiei,este de vina o garnitura din pompa suspensiei care separa
          uleiul de motor de cel hidraulic folosit in suspensia spate,
          inaite de toate trebuie reconditionata pompa,spalata toata instalatia
          si umpluta cu ulei hidraulic corespunzator de preferat cel recomandat:
          Febi Bilstein 02615
          Personal nu cred ca ar fi probleme cu"telescoapele"
          mai degraba se duc acumulatorele cu gaz.
          Daca se strica "acumulatorele cu gaz "celulele cu nitrogen,
          se sparge membrana care sepera nitrogenul de uleilul hidraulic
          sau pur si simplu scapa nitrogenul,presiunea creste mult in sistem,
          apar scurgeri la telescope si suspensia devine extrem de rigida.
          1 reconditionata pompa suspensiei
          2 verificarea celulelor cu nitrogen eventual schimbarea lor
          3 spalarea sistemului si reumplerea cu Febi 02615
          Last edited by muszuke; 11-06-2008, 02:16 AM. Reason: corectura

          Comment


          • #6
            Multzumesc pentru sfat. Am fost la mecanic (unul care stia despre ce e vorba) si zicea ca o sa imi clantzane dintii cand o fi de platit totul... Cica pe langa ceea ce ai zis tu mai e si repartitorul din spate care curge si nu poate fi reconditzionat. Trebuie nou!! Stia ce e cu celulele de nitrogen...dar e mai sigur sa cumpar telescoape noi (zice el). A mai pomenit ca instalatia trebuie "incarcata"... Nu am inteles cum si cu ce. Si ca ar mai fi de reglat presiunea (sau ceva de genul)... Puteti sa mai imi detaliatzi putin toate operatziunile astea, Va rog!! Cam la ce pret estimati voi toata manopera??
            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

            Comment


            • #7
              schema+principiu de funct.

              Originally posted by Demiurgos View Post
              Multzumesc pentru sfat. Am fost la mecanic (unul care stia despre ce e vorba) si zicea ca o sa imi clantzane dintii cand o fi de platit totul... Cica pe langa ceea ce ai zis tu mai e si repartitorul din spate care curge si nu poate fi reconditzionat. Trebuie nou!! Stia ce e cu celulele de nitrogen...dar e mai sigur sa cumpar telescoape noi (zice el). A mai pomenit ca instalatia trebuie "incarcata"... Nu am inteles cum si cu ce. Si ca ar mai fi de reglat presiunea (sau ceva de genul)... Puteti sa mai imi detaliatzi putin toate operatziunile astea, Va rog!! Cam la ce pret estimati voi toata manopera??
              Te scapa de intrebari..
              nu merge uplodat schema e prea mare...
              il trimit pe mail
              Last edited by muszuke; 11-11-2008, 15:01 PM. Reason: completare

              Comment


              • #8
                Originally posted by muszuke View Post
                Te scapa de intrebari..
                nu merge uplodat schema e prea mare...
                il trimit pe mail
                Colegu poti sa mai vii cu ceva sfaturi te rog. Nu am primit inca nici o schema. Ma gandesc zilele astea sa desfac pompa si sa ii schimb cu zici tu garniturile. Ma mai gandeam sa schimb si uleiul de pe circuit ca ala e "ars" dar nu prea imi da mana ca e 4 bastoane filtru' din borcan...
                Last edited by Demiurgos; 12-13-2008, 13:21 PM.
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Vezi daca iti merg telescoape de 124 break ca am eu de pe 250 break cu suspensie hidraulica.

                  Comment


                  • #10
                    Raspunsul oficial din partea unui mare cunoscator este... "sub nici o forma". Multumesc pentru oferta!
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      ... care mai zice ca la W123 break nu exista suspensii normale, deci ala de la magazin care a zis sa ii pui suspensie normala e un mare dobitoc. Se pot adapta amortizori de la berlina, si o faci cu suspensie normala, insa cu ceva chin si se cheama tziganie. In rest, ce a zis muszuke se aplica. Restul sint tziganii.

                      Titlul se schimba, este inadecvat.

                      Comment


                      • #12
                        O.K. Am inceput sa ma interesez de piese. Am gasit telescoape de uzina la 375+TVA. De repartitorul din spate nu am mai intrebat ca nu avea rost inca... Date fiind problemele m-am gandit sa incep cu pompa de ulei. Pompa asta are o garnitura care cred ca e buna, fiindca nu curge, si mai are un semering cu "dublu sens". Kit pentru pompa nu se vinde decat pompa cu totul care nu se stie exact cat costa, dar cred ca nici nu imi doresc. Asa ca va rog sa imi spuneti voi unde as putea gasi semeringul respectiv sau daca stiti firme care prelucreaza semeringuri. Mi-ar fi de mare folos.

                        Inca o dilema. Colegul mai sus zicea ca din cauza membranei distruse din telescoapele spate se creaza pe instalatzie o presiune suplimentara...motiv pentru care si curge uleiul afara pe la borcan. Daca eu schimb acel semering si nu pot schimba telescoapele, semeringul nu va fi afectat de presiunea din instalatie si va ceda din nou??? Are rost sa schimb semeringul fara sa pun la punct instalatia???
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #13
                          Salut,

                          si eu cred ca trebuie sa incepi cu semeringul de la pompa de ulei (daca esti sigur cu adevarat ca nu este o.k.).
                          Pe urma ar trebui sa schimbi neaparat cele doua celule cu nitrogen (in care se afla membrana; 2x85€) ca sa observi o imbunatatire sau vreun efect. Sunt niste piese care de regula nu tin mai mult de 15 ani sau 150.000km.

                          Repartitorul din spate si telescoapele sunt in primul rand f. scumpe si in al doilea rand nu se strica cu una cu doua, ci doar ca urmare a imbatrinirii membranei din celule si astfel scapa tot gazul(azot) din ele. In locul lor intra ulei, care dupa cum stim nu se mai poate comprima...

                          Ar fi interesant sa te uiti inca odata daca repartitorul spate si telescoapele chiar scapa/pierd ulei. Sa arunci o privire si la conducte care de obicei ruginesc si scapa si ele uleiul.

                          Daca vrei sa modifici masina pe suspensii conventionale trebuie sa montezi arcuri de limuzina (heavy duty), sau de S-Klasse pt. ca arcurile de combi sunt prea slabe. Gumele deasupra arcurilor exista in diferite grosimi, ca sa poti ridica nivelul (5-20mm).Am inteles ca se potrivesc telescoape de la ford granada.
                          In locul pompei de ulei sa nu uiti sa montezi capacul de metal si garnitura.

                          Succes
                          Last edited by svobl1; 12-17-2008, 19:18 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Nu vreau nici in ruptul capului telescoape normale. Oricat ar costa voi face din ea o masina asa cum a fost noua. Repartitorul sigur trebuie schimbat. Curge foarte tare pe mijloc spate. Asa mi-a zis si mecanicul la care am fost.
                            Crezi ca acelasi lucru daca schimb celulele cu nitrogen? Mie imi suna a reconditionare...si nu sunt prea incantat.
                            Semeringul ma gandesc ca e dus din moment ce uleiul e negru in vas, sta permanent nivelul peste maxim, indiferent cat ar curge.
                            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                            Comment


                            • #15
                              Faza cu modificarea ti-am spus-o doar pt. ca sa stii ca exista si alta cale de rezolvare in categoria "low budget".

                              Deci sunt stricate la masina ta: repartitorul, semeringul de la pompa si probabil celulele cu azot care sunt cauza pt. repartitorul "spart". Si pt. repartitor exista un repair kit la Mercedes.
                              Ce ti-am scris eu nu este reconditionare ci este schimbatul recomandat al unei piese uzate: celula cu azot.

                              Telescoapele de regula functioneaza f. bine atita timp cit nu-s sparte si au ulei.
                              Cele doua bile negre cu azot si cu membrana preiau insa in parte functia suspensiei si afecteaza direct comportamentul masinii la drum si confortul.

                              Tzi-am cautat piesele necesare pt. modelul W123 300TDT.
                              incerc sa le iau pe rand, neavind toate numerele la indemina.

                              1) Filtrul pt. ulei borcan suspenie hidraulica - Produs de Fa. Mann-Filter(Mann+Hummel) tip H187 Nr. Mercedes A000 328 0091 Pretz: 36,5€
                              2) Kit reparatie repartitor - Nr. Mercedes A000 586 0032 Pretz: 72,95€
                              3) Celulele cu azot/nitrogen - Produs de Fa. FEBI tip 03276 Nr. Mercedes A123 320 0215 sau 0015 Pretz: intre 80-100€ / bucata
                              4) telescoape fatza - Produs de Fa. Bilstein sau Sachs pe gaz; tip B36-0704(heavy duty) Pretz: 150-200€ / perechea
                              5) Arcuri fatza - pt. 300D cu Klima si toate extrasele - Nr. Mercedes A123 321 2704 Pretz: 100-200€ / perechea
                              6) Altele - telescop directie(mai mic si horizontal) Fa. Boge - Nr. Mercedes A000 463 5132 Pretz: 25-40€

                              Vei avea nevoie de tot felul de conducte pe care nu le vei putea deschide din cauza ruginii (intre repartitor / telescoape / celule). Sa iei o cheie inelara potivita din care tai afara cu flexul un sector / segment de cerc cit mai mic (atit doar cit sa treci cu conducta prin el). Conductele de alimentare au un diametru de 6mm iar cele mai groase intre telescoape si celule nu mai tzin minte exact. Ar fi mai simplu sa le inlocuiesti pe toate.

                              Eu cred ca doar pozitia 2) Kit reparatzie este mai critica de obtzinut din surse alternative. La restul pieselor fiind provenientza/sursa cunoscuta, potzi sa contactezi direct firma respectiva(Bilstein, Febi...).
                              Alternativa la 2) - deschizi repartitorul si inlocuiesti doar inelele din poza (de cauciuc de la magazinul de la coltz) in sperantza sa tzina.
                              Attached Files
                              Last edited by svobl1; 12-27-2008, 12:53 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF