Salut,
Am un mercedes sprinter 313 CDI din 2008, pe care il detin de 2 ani. Dupa multe alte probleme care le-am avut pana acum, inclusiv minunatul Limp Mode pe care nici pana in momentul de fata nu am reusit sa ii dau de cap,de 2 saptamani masina are o problema pe care nimeni nu pare ca reuseste sa ii dea de cap.
In urma cu doua saptamani s-a aprins becul de la ESP in bord, imediat ce becul se aprindea motorul se reducea singur brusc la 1300 de turatii si daca incercam sa il turam mai mult de atat tot motorul incepea sa bata (vorba tatalui meu, zici ca acum ii sar pistoanele afara).
Dupa mai multe verificari, am schimbat senzorul de la arborele cotit, comutatorul de la pedala de frana si becul de la ESP nu a mai aparut, dar problema cu turatia a continuat.
Am tot incercat sa o verificam la mai multe serviceuri, si am ajuns din nou cu ea la Mercedes, cu noi de fata baietii de acolo au verificat masina din nou, cat timp problema era activa, au descoperit ca presiunea in rampa de motorina era mai bine de dublu decat ar trebui sa fie, au zis sa schimbam valva de presiune de la rampa. Le-am schimbat pe ambele, si pe cea de la intrare si pe cea de la iesire, problema nu a disparut, dimpotriva acum se aprind toti martorii din bord, absolut toti. Un alt mecanic mi-a recomandat sa incerc sa schimb ECU-ul.
Stiu ca am scris o intreaga poveste dar chiar numai stiu ce sa mai fac, a mai dat cineva de aceasta problema?
Am uitat sa mentionez, problema cu turatia apare doar dupa ce motorul incepe sa se incalzeasca iar daca oprim motorul il lasam 5 minute si il pornim iar pentru cateva minute iar merge fara nici o problema.
Am un mercedes sprinter 313 CDI din 2008, pe care il detin de 2 ani. Dupa multe alte probleme care le-am avut pana acum, inclusiv minunatul Limp Mode pe care nici pana in momentul de fata nu am reusit sa ii dau de cap,de 2 saptamani masina are o problema pe care nimeni nu pare ca reuseste sa ii dea de cap.
In urma cu doua saptamani s-a aprins becul de la ESP in bord, imediat ce becul se aprindea motorul se reducea singur brusc la 1300 de turatii si daca incercam sa il turam mai mult de atat tot motorul incepea sa bata (vorba tatalui meu, zici ca acum ii sar pistoanele afara).
Dupa mai multe verificari, am schimbat senzorul de la arborele cotit, comutatorul de la pedala de frana si becul de la ESP nu a mai aparut, dar problema cu turatia a continuat.
Am tot incercat sa o verificam la mai multe serviceuri, si am ajuns din nou cu ea la Mercedes, cu noi de fata baietii de acolo au verificat masina din nou, cat timp problema era activa, au descoperit ca presiunea in rampa de motorina era mai bine de dublu decat ar trebui sa fie, au zis sa schimbam valva de presiune de la rampa. Le-am schimbat pe ambele, si pe cea de la intrare si pe cea de la iesire, problema nu a disparut, dimpotriva acum se aprind toti martorii din bord, absolut toti. Un alt mecanic mi-a recomandat sa incerc sa schimb ECU-ul.
Stiu ca am scris o intreaga poveste dar chiar numai stiu ce sa mai fac, a mai dat cineva de aceasta problema?
Am uitat sa mentionez, problema cu turatia apare doar dupa ce motorul incepe sa se incalzeasca iar daca oprim motorul il lasam 5 minute si il pornim iar pentru cateva minute iar merge fara nici o problema.
Comment