Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Spirala indicatoare ca poti porni motorul la W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spirala indicatoare ca poti porni motorul la W211

    Va salut
    si va solicit ajutorul in urmatoarea problema: am un Mercedes E 220 CDI, W 211, din 2002, deci pe motorina , iar de vreo 2 saptamani mi se intampla urmatorul fenomen - cand vreau sa pornesc motorul rasucesc cheia in contact si normal astept sa se stinga spirala de pe bord (semn ca bujia incandescenta s-a incins). Ea se stinge, pornesc motorul - care porneste normal - dar imediat dupa pornire spirala se aprinde din nou si sta aprinsa cam un minut dupa care se stinge si nu se mai aprinde. Stiti cam care ar fi cauza?
    Va multumesc,
    Lucian

  • #2
    Eu zic sa nu fie de la releu.Deci ai de verificat pe partea electrica dar eu spun ca nu este grav.Cel mai bine afli masurand pe bujii daca se alimenteaza cat sta aprins.Spor la reparat.

    Comment


    • #3
      Mergi la un tester si vezi care bujie nu merge. Daca vrei sa te bagi tu, scoate bujiile si verifica-le. Spirala sta aprinsa vreo 30 de secunde dupa care se stinge. Daca bujiile sunt bune atunci trebuie alt releu. Succes!
      Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

      Comment


      • #4
        Salut .Aceeasi masina si aceeasi problema am avut-o si eu,asa ca nu lua nici un plus si te apuca a face scantei ca doar nu lucrezi la o dacie.Ia un ohm-etru si scoate toate cele patru fise corespunzatoare celor patru bujii si cu testerul cu o borna pe minus(sasiu)iar cealalta in capatul bujiei trebuie sa ai o valoare de cativa ohmi.Mare atentie la inlocuirea acesteia.
        mercedes e classe 220cdi w211

        Comment


        • #5
          Bujia sau releul/ dar ca sa fii mai sigur, mergi la tester.
          Originally posted by lucicutu View Post
          Va salut
          si va solicit ajutorul in urmatoarea problema: am un Mercedes E 220 CDI, W 211, din 2002, deci pe motorina , iar de vreo 2 saptamani mi se intampla urmatorul fenomen - cand vreau sa pornesc motorul rasucesc cheia in contact si normal astept sa se stinga spirala de pe bord (semn ca bujia incandescenta s-a incins). Ea se stinge, pornesc motorul - care porneste normal - dar imediat dupa pornire spirala se aprinde din nou si sta aprinsa cam un minut dupa care se stinge si nu se mai aprinde. Stiti cam care ar fi cauza?
          Va multumesc,
          Lucian

          Comment


          • #6
            Corect.
            Originally posted by gianny View Post
            Salut .Aceeasi masina si aceeasi problema am avut-o si eu,asa ca nu lua nici un plus si te apuca a face scantei ca doar nu lucrezi la o dacie.Ia un ohm-etru si scoate toate cele patru fise corespunzatoare celor patru bujii si cu testerul cu o borna pe minus(sasiu)iar cealalta in capatul bujiei trebuie sa ai o valoare de cativa ohmi.Mare atentie la inlocuirea acesteia.

            Comment


            • #7
              Sper c-ai rezolvat problema cel putin in depistarea defectului,sigur ai cel putin o bujie arsa ,timpul de aprindere al martorului de bord este in functie de temperatura motorului (ma refer la timpul cat sta aprins dupa pornirea masinii).Am dreptate?Ciao
              mercedes e classe 220cdi w211

              Comment


              • #8
                Originally posted by gianny View Post
                Sper c-ai rezolvat problema cel putin in depistarea defectului,sigur ai cel putin o bujie arsa ,timpul de aprindere al martorului de bord este in functie de temperatura motorului (ma refer la timpul cat sta aprins dupa pornirea masinii).Am dreptate?Ciao
                Nu am rezolvat problema inca deoarece nu am avut timp si cu vremea asta...
                Insa ce pot spune este ca motorul functioneaza perfect, nu simt nici o diferenta fata de cum torcea inainte, iar spira se aprinde intotdeauna la fel: imediat dupa pornirea motorului, indiferent daca motorul este cald sau nu, si dureaza cam 30 sec.
                Si multumesc tuturor pentru asistenta si promptitudine.
                Lucian

                Comment


                • #9
                  bujia

                  E 200 CDI, aceiasi problema. La tester iti spune care bujie este si o schimbi. Oricum este mai scump testerul decat bujia.

                  Comment


                  • #10
                    Daca ai norocul sa schimbi bujia fara sa o rupi, si tot se aprinde spirala, ne anuntati pentru urmatoarea etapa.
                    Originally posted by rokar View Post
                    E 200 CDI, aceiasi problema. La tester iti spune care bujie este si o schimbi. Oricum este mai scump testerul decat bujia.

                    Comment


                    • #11
                      Salut.Un tester ohm-etru cu care poti verifica integritatea bujiei costa in jur de 30 ron pe cand o bujie pentru Mb 220cdi w211 costa in jur de 25euro la reprezentanta deci faceti voi comparatiile.
                      mercedes e classe 220cdi w211

                      Comment


                      • #12
                        Releul are o mufa care se scoate, si acolo sunt 4 pini care alimenteaza cate un fir care se duce pe capul fiecarei bujii.Cu un aparat de masura se verifica daca scoate 11.75 V pe fiecare pin.Nu ai ce sa gresesti. Tensiunea respectiva trebuie sa fie doar atunci cand pui contactul si inca un lucru:motorul sa fie rece.Dupa ce elimini ca defect releul incerci bujiile cu una din metoda colegilor.
                        Bafta!Sa ai parte de bujie.
                        RELEU W 211:450 lei original
                        BUJIE W 211: 55 lei BOSCH

                        Comment


                        • #13
                          S-a rezolvat!

                          Am fost la un service particular in zona unde locuiesc si am gasit niste baieti tineri , inteligenti si pasionati care au schimbat bujiile incandescente si pentru ca aveam si o bataie ce se auzea in mers, au rezolvat si problema aceasta inlocuind rulmentul si crucea de cardan. Toata afacerea 500 roni.
                          Ati avut inca odata dreptate, multumesc pentru ajutor !
                          Lucian

                          Comment


                          • #14
                            Ai o bujei arsa. Mergi la tester si vezi care este.
                            La toamna trebuie sa o schimbi sigur.
                            Originally posted by lucicutu View Post
                            Va salut
                            si va solicit ajutorul in urmatoarea problema: am un Mercedes E 220 CDI, W 211, din 2002, deci pe motorina , iar de vreo 2 saptamani mi se intampla urmatorul fenomen - cand vreau sa pornesc motorul rasucesc cheia in contact si normal astept sa se stinga spirala de pe bord (semn ca bujia incandescenta s-a incins). Ea se stinge, pornesc motorul - care porneste normal - dar imediat dupa pornire spirala se aprinde din nou si sta aprinsa cam un minut dupa care se stinge si nu se mai aprinde. Stiti cam care ar fi cauza?
                            Va multumesc,
                            Lucian

                            Comment


                            • #15
                              Baietiii....am de schimbat 2 bujii la un w210 din 1999 E300 td si nu pot sa le desfac aveti ceva ideii??? ca nu as vrea sa le rup. HELP.....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF