Problema 1 :
De ceva timp incep sa am o problema sacaitoare. Dimineata la prima cheie porneste si se opreste. Abia la a 2-a sau a 3-a cheie luunga o ia si nu se mai opreste, la inceput sacadat, dupa ce se incalzeste putin merge normal.
Da senzatia ca nu se alimenteaza cum trebuie cu benzina, ca si cum peste noapte s-ar scurge toata benzina in rezervor si apoi trebuie sa-si faca iar presiune in instalatie.
Mentionez ca filtrul de benzina, bujiile si bateria sint NOI.
Nici un martor aprins in bord.
Face mai rau si o ia mai greu daca masina e lasata inclinata, pe spate sau in bot.
Pe plan drept o ia mai repede.
Figura o face doar la prima cheie din zi, dupa un repaos mai mare, de cateva ore bune. In rest o ia normal si merge normal.
Ce Dumnezeu sa-i mai schimb? Are ceva supape pe circuitul benzinei care sa nu functioneze corect ?
Problema 2 :
In mers cateodata da sa moara motorul, nu mai trage si incet-incet nu vrea sa se mai tureze, indiferent de treapta de viteza.Incepe sa tremure si sa mearga neregulat, de parca ar functiona in mai putini cilindrii.
Din aceasta cauza nici cutia nu mai schimba treptele bine, o cam ia razna....
Trebuie sa opresc pe loc, oprit/repornit motorul, ca un fel de resetare si isi revine...
La fel, nici un fel de martor aprins in bord.
Uleiul si filtrul in cutie sint schimbate, insa n-am schimbat uleiul in convertizor si nu stiu daca s-a amestecat cu uleiul cel nou din cutie sau sint doua chestii separate si trebuie sa umblu si la convertizor.
Problema 2 nu-mi dau seama clar daca e tot de la motor sau de la transmisie.
De ceva timp incep sa am o problema sacaitoare. Dimineata la prima cheie porneste si se opreste. Abia la a 2-a sau a 3-a cheie luunga o ia si nu se mai opreste, la inceput sacadat, dupa ce se incalzeste putin merge normal.
Da senzatia ca nu se alimenteaza cum trebuie cu benzina, ca si cum peste noapte s-ar scurge toata benzina in rezervor si apoi trebuie sa-si faca iar presiune in instalatie.
Mentionez ca filtrul de benzina, bujiile si bateria sint NOI.
Nici un martor aprins in bord.
Face mai rau si o ia mai greu daca masina e lasata inclinata, pe spate sau in bot.
Pe plan drept o ia mai repede.
Figura o face doar la prima cheie din zi, dupa un repaos mai mare, de cateva ore bune. In rest o ia normal si merge normal.
Ce Dumnezeu sa-i mai schimb? Are ceva supape pe circuitul benzinei care sa nu functioneze corect ?
Problema 2 :
In mers cateodata da sa moara motorul, nu mai trage si incet-incet nu vrea sa se mai tureze, indiferent de treapta de viteza.Incepe sa tremure si sa mearga neregulat, de parca ar functiona in mai putini cilindrii.
Din aceasta cauza nici cutia nu mai schimba treptele bine, o cam ia razna....
Trebuie sa opresc pe loc, oprit/repornit motorul, ca un fel de resetare si isi revine...
La fel, nici un fel de martor aprins in bord.
Uleiul si filtrul in cutie sint schimbate, insa n-am schimbat uleiul in convertizor si nu stiu daca s-a amestecat cu uleiul cel nou din cutie sau sint doua chestii separate si trebuie sa umblu si la convertizor.
Problema 2 nu-mi dau seama clar daca e tot de la motor sau de la transmisie.
Comment