Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea benzinar V6 3.200

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea benzinar V6 3.200

    Problema 1 :
    De ceva timp incep sa am o problema sacaitoare. Dimineata la prima cheie porneste si se opreste. Abia la a 2-a sau a 3-a cheie luunga o ia si nu se mai opreste, la inceput sacadat, dupa ce se incalzeste putin merge normal.
    Da senzatia ca nu se alimenteaza cum trebuie cu benzina, ca si cum peste noapte s-ar scurge toata benzina in rezervor si apoi trebuie sa-si faca iar presiune in instalatie.
    Mentionez ca filtrul de benzina, bujiile si bateria sint NOI.
    Nici un martor aprins in bord.
    Face mai rau si o ia mai greu daca masina e lasata inclinata, pe spate sau in bot.
    Pe plan drept o ia mai repede.
    Figura o face doar la prima cheie din zi, dupa un repaos mai mare, de cateva ore bune. In rest o ia normal si merge normal.
    Ce Dumnezeu sa-i mai schimb? Are ceva supape pe circuitul benzinei care sa nu functioneze corect ?

    Problema 2 :
    In mers cateodata da sa moara motorul, nu mai trage si incet-incet nu vrea sa se mai tureze, indiferent de treapta de viteza.Incepe sa tremure si sa mearga neregulat, de parca ar functiona in mai putini cilindrii.
    Din aceasta cauza nici cutia nu mai schimba treptele bine, o cam ia razna....
    Trebuie sa opresc pe loc, oprit/repornit motorul, ca un fel de resetare si isi revine...
    La fel, nici un fel de martor aprins in bord.

    Uleiul si filtrul in cutie sint schimbate, insa n-am schimbat uleiul in convertizor si nu stiu daca s-a amestecat cu uleiul cel nou din cutie sau sint doua chestii separate si trebuie sa umblu si la convertizor.
    Problema 2 nu-mi dau seama clar daca e tot de la motor sau de la transmisie.

  • #2
    Originally posted by doktor4carz
    Valva de retur de pe rampa de injectzie
    As schimba-o prima, dar ma uit in EPC/WIS ca broasca-n tzeava, nu reusesc s-o identific...

    Comment


    • #3
      senzor

      Nu stiu cum este la tine, dar la 2001 320 regulatorul de presiune este montat direct pe filtrul de benzina.

      Daca ai retur la rampa atunci este in fata, daca ai doar tur atunci cauta-l pe langa rezervor.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Ok o sa pun si poza si o sa vedem...
        Totusi ma trece un gand negru c-ar fi pompa...

        Comment


        • #5
          Revin cu detalii din lunga si greaua batalie cu masina.
          Cineva si-a dat cu parerea ca ar fi de vina debitmetrul.
          Am fost la test, nu e asa.
          Acum doua zile ne-am apucat sa dam jos pompa de benzina, am curatat-o total.
          Sita de jos era imbacsita si plina de namol , am spalat-o iar pompa am bagat-o intr-un bidon de 2 litrii de benzina si i-am dat batai in ambele sensuri sa scuipe tot afara.
          La inceput benzina s-a innegrit, iar dupa cateva spalari bune a iesit curata.
          Am facut poze, le voi pune aici pe forum.
          Dupa curatare pompa arunca un jet puternic de benzina, la fel ca una de Passat noua ce era p-acolo si am comparat....
          Acum masina porneste (dupa o aerisire la rampa in fata) dar merge sacadat, intrerupt si cu maxim 40 km/h.
          La tester nimic.
          Am descoperit apoi problema...nu vine benzina pe retur absolut deloc.
          Cel cu testerul zicea ca valva de retur e in filtru si pompa mea nu baga debit destul sa deschida acea valva, dar noi am vazut ca nu ajunge benzina nici in piesa 119 din schema (nu stiu cum se numeste) si nici pe furtunul 122.
          Ce sa fie oare ? Urmeaza sa mai desfacem p-acolo si sa vedem.
          Eu unul nu cred ca e pompa (si sper, ca am inteles ca e 1.600 RON).

          Last edited by VLADD; 09-05-2009, 13:47 PM.

          Comment


          • #6
            Filtru

            Regulatorul de presiune pt rampa e desenat f clar in poza ta ca fiind acela cu 2 tevusti din capatul filtrului ( 7 ).

            Filtru infundat, nu mai ajunge in regulator, nu trece spre motor!
            Schimba filtrul, daca si pe masina se regaseste montajul din poza. MB recomanda un filtru imbunatatit dar care vine impreuna cu niste furtune care treb inlocuite.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Da, revin cu informatii.
              Piesa 119 nu are treaba cu benzina, e un vacuum.
              Am inteles azi circuitul benzinei, dupa lungi cautari.
              Masina nu are retur, din filtru nu are decat tur spre motor.
              Regulatorul de presiune este la capatul filtrului (nu unde scrie 7 ci in capatul celalalt).
              Benzina intra in regulator, acesta cand se depaseste o anumita presiune trimite surplusul pe tzevushca de sus inapoi in rezervor.
              Ceea ce consuma motorul trece mai departe prin elementul filtrant si iese prin dreptul cifrei 7 in poza spre motor...
              La mine chestia e ca nu se deschide valva de retur, adica presiunea benzinei nu e suficienta s-o deschida.
              Ca sa vedem care-i treaba am bagat aer comprimat in loc de benzina si ne-am uitat pe manometru.
              Cand se atingea presiunea de 4 atmosfere se deschidea valva de retur.Se vede pe film.
              Problema e ca n-am cum sa masor cat scoate pompa mea.....
              Filtrul de benzina (deci si regulatorul de presiune din el) e nou, iar figuri incepuse sa-mi faca masina si cu filtrul vechi.
              Asa ca se pare ca imi trebuie pompa noua. N-am reusit sa aflu ce presiune trebuie sa scoata o pompa in mod normal ....???
              Asta veche de mers, merge...dar se pare ca nu suficient. Masina porneste ezitant, nu prea se tureaza si atinge greu de tot 40 km/h maxim.
              Probabilitatea ca regulatorul de presiune din filtru nou sa fie defect din fabrica cred totusi ca-i mica.
              Din pacate n-am alta pompa sau alt filtru la fel sa vad care si cum e de vina....

              Last edited by VLADD; 09-05-2009, 21:39 PM.

              Comment


              • #8
                Valva

                Originally posted by vladruse View Post
                Da, revin cu informatii.
                Piesa 119 nu are treaba cu benzina, e un vacuum.
                Am inteles azi circuitul benzinei, dupa lungi cautari.
                Masina nu are retur, din filtru nu are decat tur spre motor.
                Regulatorul de presiune este la capatul filtrului (nu unde scrie 7 ci in capatul celalalt).
                Benzina intra in regulator, acesta cand se depaseste o anumita presiune trimite surplusul pe tzevushca de sus inapoi in rezervor.
                Ceea ce consuma motorul trece mai departe prin elementul filtrant si iese prin dreptul cifrei 7 in poza spre motor...
                La mine chestia e ca nu se deschide valva de retur, adica presiunea benzinei nu e suficienta s-o deschida.
                Ca sa vedem care-i treaba am bagat aer comprimat in loc de benzina si ne-am uitat pe manometru.
                Cand se atingea presiunea de 4 atmosfere se deschidea valva de retur.Se vede pe film.
                Problema e ca n-am cum sa masor cat scoate pompa mea.....
                Filtrul de benzina (deci si regulatorul de presiune din el) e nou, iar figuri incepuse sa-mi faca masina si cu filtrul vechi.
                Asa ca se pare ca imi trebuie pompa noua. N-am reusit sa aflu ce presiune trebuie sa scoata o pompa in mod normal ....???
                Asta veche de mers, merge...dar se pare ca nu suficient. Masina porneste ezitant, nu prea se tureaza si atinge greu de tot 40 km/h maxim.
                Probabilitatea ca regulatorul de presiune din filtru nou sa fie defect din fabrica cred totusi ca-i mica.
                Din pacate n-am alta pompa sau alt filtru la fel sa vad care si cum e de vina....

                La cele mai noi, in carte da intre 2,5 si 5bar. Din cate stiu eu, cele cu regulator ca al tau ar trebuii sa aiba 3 in rampa.
                Ai o supapa la fel ca ventilul de la roata pe rampa de benzina, in fata la motor, desfaci capacelul si pui manomentrul.
                Poate malul de pe sonda a infundat filtru. Masoara inainte si dupa filtru. Regulatorul arunca afara tot ce este peste 3, astfel ca ce este mai putin lasa sa treaca nestingherit.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cl600 View Post
                  La cele mai noi, in carte da intre 2,5 si 5bar. Din cate stiu eu, cele cu regulator ca al tau ar trebuii sa aiba 3 in rampa.
                  Ai o supapa la fel ca ventilul de la roata pe rampa de benzina, in fata la motor, desfaci capacelul si pui manomentrul.
                  Poate malul de pe sonda a infundat filtru. Masoara inainte si dupa filtru. Regulatorul arunca afara tot ce este peste 3, astfel ca ce este mai putin lasa sa treaca nestingherit.
                  De la acea supapa cu capacel am mai aerisit rampa.
                  O sa masor, chiar sint curios.
                  Sa fie oare filtrul de vina ? Hmm...nu mai stiu ce sa cred...
                  Oricum orice varianta se incearca, de acum e pe bani...Ori filtru, ori pompa, ori amandoua si probabil unu il cumpar degeaba...
                  Cu ce fel de scula sau cum sa masor presiunea benzinei ?

                  O sa pun poze cu operatiunea de curatare a pompei, sa vedeti ce murdarie a iesit din ea...
                  Last edited by VLADD; 09-05-2009, 22:26 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Cam asa a decurs scoaterea si curatarea pompei de benzina.
                    Se vad in poze filtrul cilindric, sita pompei curatata si benzina extrem de murdara in care am curatat pompa.







                    Comment


                    • #11



                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat. Intr-adevar a fost nevoie de pompa noua, ce baga minim 4 bar presiune.
                        Porneste instant, merge bine insa totusi trenuie un debitmetru nou, desi la tester mi s-a spus ca n-are nimic. Masina nu trage bine.
                        Cu mufa de la debitmetru scoasa trage aproape perfect. Asa ca alti bani, alta distractie...
                        Pompa a costat 850 lei, mersi Dok pentru pont....Iti mai pun si eu o caramida la statuie...
                        Last edited by VLADD; 09-09-2009, 20:01 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Nu vreau sa produc suparare, si mie imi plac benzinarele si nu suport diesel-urile dar... se pare ca si benzinarele au piticii lor, nu numai CDI-urile. Care crezi ca e cauza pentru defectiunea pompei? Cui se datoreaza prezenta malului?
                          Unless I'm very much mistaken...

                          Comment


                          • #14
                            Nu-i nici o suparare, Doamne fereste. Si benzinaru trebuie intretinut ca doar nu e din granit sa n-aiba moarte.
                            Pompa am gasit-o plina de mal, ca si filtrul de benzina vechi pentru ca erau cele originale si cred ca din cauza faptului ca masina a stat nefolosita atatia ani (cam 6). In timp banuiesc ca s-a depus si apoi a fost tras gunoiul....
                            Oricum sa pice o pompa de benzina de nici 200 Euro odata la 10 ani nu mi se pare anormal. Mai ales in conditiile romanesti...

                            Despre diesel-benzina : Ma uitam de curiozitate pe un site de piese si am vazut ca un injector de benzina la masina mea costa 400 lei. Oare cat costa cel de 270 CDI ?

                            Comment


                            • #15
                              O sa incerc sa gasesc un StarDiag la mine in oras sa vad ce zice..
                              In alta ordine de idei am auzit ca debitmetrul s-ar putea curatza. Iata ce am gasit pe net :

                              " Faceti un test, scoateti mufa debitmetrului si rulati o perioada(de preferat scurta) .
                              La decuplarea acestuia(daca e murdar) , motorul intra intr-un regim presetat(de avarie) si ar trebui
                              sa se simta o diferenta in comportamentul masinii. Daca aceasta diferenta este sesizata, curatati debitmetrul,
                              daca nu se sesizeaza nici o diferenta, culegeti niste date din AutoData si masurati valorile acestuia(debitmetru),
                              dupa caz necesitand inlocuire .

                              Pentru a curatarea debitmetrului folositi spray CRC air mass clean .
                              "MANIFESTARE MAF(debitmetru) BOLNAV/MURDAR :
                              Pornire grea la rece, trebuie tinuta din pedala ca altfel moare.
                              La pedale scurte, motor rece, nu se tureaza.
                              In mers la pedala da in nas.
                              Limitare de putere, nu trage.
                              Nu se atinge viteza maxima.
                              La ralanti turatie mai mica si/sau variabila.
                              Bec de abgas/exhaust se aprinde din cind in cind.
                              Consum marit.
                              Noxe mari.
                              Catalizator infundat.
                              Sonda oxigen afumata. "

                              "MANIFESTARE MAF(debitmetru) DEFECT :
                              Prin decuplarea mufei nu se observa nicio diferenta.
                              Teava de esapament cu funingine neagra."

                              "CAUZE DEFECTARE :
                              Apa aspirata de admisie. Trepidatii excesive, tampoane motor etc.
                              Interventia unor destepti cu aer comprimat si alte scule, solutii.
                              Detonatie cu valvele de admisie deschise. "


                              "CURATIREA :
                              Curatirea se va face cit mai delicat, fara frecat si solventi tari !
                              Variantele prezentate sunt pentru cele hot film, cele cu fir suporta in schimb actiuni mai hotarite gen penson si WD40.
                              Varianta 1 :
                              Pentru curatare am gasit ceva produs de CRC.
                              Se pune partea cu senzorul la inmuiat in alcool izopropilic dupa care jet de spray.
                              Metoda a fost testata si a vut rezultate foarte bune !
                              Informatii privind el mai jos sau crcind.com.
                              In cazul in care nu il gasiti aveti compozitia lui chimica si poate gasiti ceva asemanator ca sunt o groaza pe piata.
                              Faceti o proba pe o oglinda sa vedeti daca dupa evaporare ramin rezuduri si in nici un caz sa nu contina ulei
                              ca el va aduna tot praful.
                              De asemenea o proba pe o suprafata de plastic (o rigla de plastic) sa observati ca nu il ataca sau solva.
                              Obligatoriu este sa nu contina solventi puternici cum sunt cei de carburatoare, injectoare.


                              Mai este bun si probat urmatorul produs tot de la CRC.

                              Daca nu iese folositi varianta 2 sau 3 poate se intimpla vreo minune...

                              Varianta 2 :
                              Pentru depuneri alb-gri ("piatra") care nu rectioneaza pozitiv la acest solvent (spray CRC air mass flow cleaner sau
                              asemanatoare) se poate utiliza o solutie diluata de amoniac incalzita la 60 grade dar atentie la nas.
                              Se scufunda partea cu senzorul, se agita eventual se poate folosi un penson cu par fin moale si
                              lung(dar morcovul in...cit sfecla) dupa care se clateste cu apa distilata si se usuca.

                              Varianta 3 :
                              O solutie foarte buna si testata e sa folositi un detergent pentru aragaz, hote produs de MADEL Sgrassa&Brilla care contine
                              numai tensioactivi si nu ataca chimic.
                              Este adus printre altii de Moldways si in Iasi se gaseste usor pentru ca se mai vinde si ca detergent motor la piese auto.
                              Din experienta am mai multa incredere in el, efectiv curata mai bine decit un alcool izopropilic uleiurile etc...
                              Incalziti la 60-80 celsius solutia, o puneti intr-un pahar, scufundati partea cu senzorul pentru 15 min si
                              mai agitati din cind in cind eventual cu un penson fin. Repetati operatiunea pina cind straluceste.
                              Clatit cu jet apa la robinet (numai partea cu senzorul !)apoi cu apa distilata si uscat. "




                              Alta parere spune altceva :



                              "Poti incerca si sa-l cureti,si pe el,si senzorul de pozitie clapeta(are o banda de carbon...).
                              Recomand curatare cu aer sau cu textil antistatic,NU cu diversi solventi.
                              Nu in ultimul rand,ai putea verifica si sonda de temperatura( e si mult mai ieftin de schimbat,
                              inainte sa te apuci de debitmetru )."



                              Ce spuneti despre astea ?
                              Last edited by VLADD; 09-10-2009, 07:57 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF