Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suspensie spate E350 coupe din 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suspensie spate E350 coupe din 2010

    Salutare stimați colegi,
    Dețin un E350 varianta coupe din 2010. De ceva timp are un ușor ruliu la viteza ceva mai mare pe partea spate ( viteza mă refer de la 60-70 km/h in sus) cu cât viteza se mărește senzația de rului in curbe devine din ce in ce mai mare uneori mă cam sperie.
    O alta problema, la trecerea doar cu una din părți (fie partea dreapta, fie stânga) peste ceva denivelare, groapa sau gura de canal, partea spate a mașinii “joaca” pur și simplu pe asfalt stânga dreapta.
    La dealer îmi spune că telescoapele după spate sunt de vina, deșii, nu prea cred ca ruliu și senzația de instabilitate in curbe poate fii doar din telescoape.
    Așadar, mă puteți ajuta cu ceva păreri, sau poate schița cu suspensia spate la aceasta mașina?
    Precizez ca unghiul de fuga este făcut chiar in reprezentanta.
    Apreciez orice răspuns sau părere din partea vostra.
    Seria de șasiu,

    WDD2073222F030658

  • #2
    Restul suspensiei cum prezinta ? Anvelopele ?

    Comment


    • #3
      Amortizoare le joacă un rol f important pt comportamentul dinamic. Cele pe spate, de cele mai multe ori le regăsești " curse" la o simplă inspecție vizuală.

      Deasemenea gumele, vârsta și rulajul lor sunt f importante.
      De multe ori vulcanizările nu țin cont că w212/207 vor minim 2.6bar.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Bucsi/articulatii brate spate uzate.

        Comment


        • #5
          Ai cãutat pe net motivele pentru care maºina ta a picat ultimul MOT sau ce "advisory" a primit?

          Comment


          • #6
            Originally posted by b97dmt View Post
            Restul suspensiei cum prezinta ? Anvelopele ?
            Salutare,
            Suspensia, brațe, bucși, telescoape, sunt verificate in 3 service-uri, inclusiv la reprezentanta. De avut, are ceva nevoie in mod sigur. Altfel nu ar face așa.
            Cauciucurile sunt pilot 4 de la Michelin. Au doar 3-4 mii de km.

            Din ce rețin, tot așa am avut și la un w211, și acolo au schimbat 2 bucse și totul a fost perfect după. Numai ca nu mai rețin ce sau care bucse au fost schimbate. Operațiunea a fost efectuată in România in urma cu 6-7 ani.

            Originally posted by Bugs Bunny View Post
            Ai cãutat pe net motivele pentru care maºina ta a picat ultimul MOT sau ce "advisory" a primit?
            Vis-a-vis de ultimul Mot, nu cred sa fie nimic. Chiar eu l-am făcut și chiar “pe bune”. Fără șpagă sau la ceva garaj românesc...

            Originally posted by cl600 View Post
            Amortizoare le joacă un rol f important pt comportamentul dinamic. Cele pe spate, de cele mai multe ori le regăsești " curse" la o simplă inspecție vizuală.

            Deasemenea gumele, vârsta și rulajul lor sunt f importante.
            De multe ori vulcanizările nu țin cont că w212/207 vor minim 2.6bar.

            Deșii sunt extra satul de schimbatul pieselor la mașini datorită “presupunerii” unor mecanici de pe aici,in prima faza tot la amortizoare m-am gândit și eu ca ar putea fii problema. Dar, sunt foarte sigur ca nu din cauza amortizoarelor se “scutura” stânga-dreapta la trecerea peste gropi, denivelări mai măricele. Asta o știu sigur de la un w211 care îl am in România.

            Faza este ca pe aici nu prea găsești mecanici experimentați. Eu le cam spun schimbătorilor de piese... din păcate...

            Sunt multe exemple care pot fii date vis-a-vis de mecanici ( nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar știm cu toții cazuri in care au fost schimbate piese absolut inutil) pe mine mă interesează sa scap de problema aceasta. Nu este foarte supărătoare dar as vrea sa o rezolv.
            Last edited by Florin_WES; 02-08-2018, 20:24 PM. Reason: Poți da quote la mai multe persoane într-un singur post.

            Comment


            • #7
              Mai poti schimba jantele intre ele , fata - spate , ca sa elimini anvelopele.....ce an de fabricatie au ?!
              Daca nu ai joc pronuntat la suspensie , e greu sa o nimeresti din prima , asa ca se merge de multe ori pe ghicite.

              Comment


              • #8
                [QUOTE=alin6231i;435004]
                Originally posted by cl600 View Post
                Amortizoare le joacă un rol f important pt comportamentul dinamic. Cele pe spate, de cele mai multe ori le regăsești " curse" la o simplă inspecție vizuală.

                Deasemenea gumele, vârsta și rulajul lor sunt f importante.
                De multe ori vulcanizările nu țin cont că w212/207 vor minim 2


                Deșii sunt extra satul de schimbatul pieselor la mașini datorită “presupunerii” unor mecanici de pe aici,in prima faza tot la amortizoare m-am gândit și eu ca ar putea fii problema. Dar, sunt foarte sigur ca nu din cauza amortizoarelor se “scutura” stânga-dreapta la trecerea peste gropi, denivelări mai măricele. Asta o știu sigur de la un w211 care îl am in România.
                Cat timp compari cu w211, nu poți rezolva. Nu au nimic în comun.

                Verifica presiunea in roti - o ai ca referință pe capacul de la motorina, amortizoarele daca nu sunt curse și bucșele punții spate ( tot simplu, ochiometric, cu mașina ridicată). Puntea spate e prinsa de caroserie prin intermediul a patru bucșe imense, cele dinspre față le regăsești rupte, de multe ori
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Multi spune ca verifica bucsele, dar nu le stiu verifica in mod corect, sau nu au o referinta.
                  Ce e aparent bun poate fi de fapt prost!

                  E.g. multi mecanici, inclusiv eu am tras cu ranga de bucse si ce sa vezi toate pareau ok.
                  Pe standul de bucse am vazut anumite jocuri, cand era sa compar partea stanga cu aia dreapta.
                  Desi cand trageai de ele pareau ok.

                  Amortizoarele le poti evalua pe un stand, SAU chiar la mana.

                  Testul 1: le balansezi cat de mult si vezi daca poti induce o oscilatie cat mai ampla, balansand la frecventa de rezonanta (ca si cand te dai pe leagan)
                  Apoi dintr-o data lasi si vezi daca se opreste brusc din balans.
                  Daca balanseaza mult inseamna ca amortizoarele sunt demult praf

                  testul 2: Apesi busc pe spate, recomadnabil sa ai portbagajul deschis sa apesi pe rama. Daca simti ca apasarea e elastica, adica la inceput merge usor, apoi pe masura ce apesi arcul se intareste.
                  Amortizoarele noi se opun miscarii din prima, nu simti nici un fel de zona elastica, care cedeaza progresiv. E frecare din prima.

                  test 3: Demontezi un amortizor (2 suruburi) si incepi sa il misti. Cele care nu mai sunt noi au zone moarte, in care scapa f usor, dar apoi prind din nou.

                  In opinia mea tot ce trece de testul 1 nu ar trebui sa dea comportamentul descris de tine.
                  Mers cu masini cu amortizoare curse, niciuna nu tzopaia stanga dreapta, altele erau simptomele, mai degraba tzopaie sus-jos.

                  Cu presiunea e simplu de verificat.

                  Comment


                  • #10
                    Da, merci frumos pentru acest aspect.
                    Am lăsat-o in service azi. Am și altceva de schimbat la ea dar i-am rugat sa vadă ce pot face cu suspensia pe spate. Telescoapele sunt ok. Sunt sigur ca țopăiala stânga dreapta nu este de la telescoape. Faza cu bucșele o cam știu și eu.
                    Vedem....
                    Last edited by Florin_WES; 02-08-2018, 20:26 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior.

                    Comment


                    • #11
                      Ce părere aveți de mesajul : 13C700 Component N14/3 (glow output stage) has a malfunction?

                      A apărut pe tester azi.
                      Specific ca motorul are un pornit relativ greu dimineața (doar dimineata), bujii schimbate.
                      Eroarea asta o da doar când este motorul rece. După ce se încălzește motorul, nu mai apare nici o eroare in legătura cu releu-bujii.

                      Cu suspensia pe spate încă nu am nici un semn...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF