Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demontare-montare bord A class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    De schimbat. Iei o cârpă şi un patent. Pui cârpa între fălci să nu beleşti plasticul. Strângi cu simţ şi tragi de buton. Becul eu l-am scos cu un patent cu fălci subţiri (şpiţ sau cum i-o zice). Câteodată îmi iese să fiu "finuţ".
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #62
      Originally posted by Nedved View Post
      Ma intreb daca si cele de la butoanele geamurilor,asr,oglinzi,dezaburire sunt la fel cu cele de la kilometraj(T5).
      La butoanele de la geamuri (presupun ca si la celelalte enumerate de tine care sunt asemanatoare) o sa gasesti un led cu pinii in forma de S. Am postat aici o poza. Multa bafta!
      W168 or nothing!

      Comment


      • #63
        Am schimbat becurile la ceasuri in bord si la caldura.
        Becul ala de la caldura l-am scos cu un lat facut dintr-o ata mai teapana.
        De bagat a fost un pic mai greu,dar am improvizat cu ce aveam la fata locului.

        N-am umblat si in alta parte.Pana la urma am pus becuri,nu leduri.

        La butoanele de la geamuri sunt leduri,nu becuri?

        Comment


        • #64
          Am citit threadul celalalt si am vazut.Sunt leduri.
          Mai bine ca nu m-a mancat sa iau smd uri cand am schimbat,ca acum aveam doua culori in masina la butoane.

          Comment


          • #65
            Cum ai reusit sa bagi tu latul acolo? Teach me master! Imi palpaie becul ala de 2 saptamani si nu pot sa scot deloc.
            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

            Comment


            • #66
              Am o ata de papiota care e mai teapa,cred ca are ceva plastic in componenta.MAleabila nu ca guta.Cred ca merge sa pui si de papiota in doua.
              Faci un lat la un capat si cu ceva subtire(eu am folosit o mina de pix) asezi/indesi latul in jurul beculetului pana spre baza lui dupa care tragi usor. Vezi ca soclul becului e mobil, sa nu tragi tare dintr-o data!

              De scos e usor,de bagat celalalt mi s-a parut mai greu. Mi-au scapat doua becuri intre consola si plasticul ala incolor inainte sa reusesc.Sper sa nu zornaie la gropi).
              Cand l-am pus pe celalalt,l-am bagat intr=un tub de pix si l-am lasat sa cada acolo,dupa care usor cu o surubelnita subtire l-am rotit usor,usor pana a ajuns pe pozitie.
              Dupa care am impins tot usor usor pana a intrat. Sa nu impingi tare ca daca nu e pe pozitie pus bine,soclul fiind mobil/elastic la locul lui e posibil sa rupi soclul si ramane impins.

              Comment


              • #67
                Eu o ţin pe a mea cu patentul cu fălci subţiri

                Sau poate are nevasta / prietena / sora / mama o sculă de genul. http://www.magazinonlinescule.ro/img/80831619282.jpg

                Asta-i medicală dar se găsesc si alte versiuni.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #68
                  Pfiuuu, ce bine mergea cu penseta ! Si la scos si la bagat.
                  Atat m-a dus pe mine capul ieri, ce vrei.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Nedved View Post
                    Am citit threadul celalalt si am vazut.Sunt leduri.
                    Mai bine ca nu m-a mancat sa iau smd uri cand am schimbat,ca acum aveam doua culori in masina la butoane.
                    Bravo ţie. Eu la Corsa n-am putut scoate CD playerul. Aşa că tot bordul şi MID / TID-ul era roşu mai puţin butoanele la CD player ce au rămas galbene. Am găsit pozele. Crede-mă că se vedea ca dracu (vezi cercul ăla galben în prima pe mijloc).

                    Dar nah, era altceva, era personalizată. Poate asta l-a convins pe cumpărător. Ace roşii la Corsa C stock n-ai să vezi

                    Scuze de offtopic dar simţeam nevoia să mă laud cu "realizarea".
                    Attached Files
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Nedved View Post
                      Am o ata de papiota care e mai teapa,cred ca are ceva plastic in componenta.MAleabila nu ca guta.Cred ca merge sa pui si de papiota in doua.
                      Faci un lat la un capat si cu ceva subtire(eu am folosit o mina de pix) asezi/indesi latul in jurul beculetului pana spre baza lui dupa care tragi usor. Vezi ca soclul becului e mobil, sa nu tragi tare dintr-o data!

                      De scos e usor,de bagat celalalt mi s-a parut mai greu. Mi-au scapat doua becuri intre consola si plasticul ala incolor inainte sa reusesc.Sper sa nu zornaie la gropi).
                      Cand l-am pus pe celalalt,l-am bagat intr=un tub de pix si l-am lasat sa cada acolo,dupa care usor cu o surubelnita subtire l-am rotit usor,usor pana a ajuns pe pozitie.
                      Dupa care am impins tot usor usor pana a intrat. Sa nu impingi tare ca daca nu e pe pozitie pus bine,soclul fiind mobil/elastic la locul lui e posibil sa rupi soclul si ramane impins.
                      Am scapat eu multe chestii in bord. Foarte multe. De scos ma chinui mereu, mai ales ca becul asta cand l-am pus a intrat fix, fara pic de joc. De montat a fost simplu: una bucata surubelnita cu varf mai subtire si banda izoliera
                      se face un "pai" de banda izoliera cam de diametrul beculetului (sa nu aiba joc mare), se acopera cu praf toata partea lipicioasa ca sa nu mai lipeasca cum trebuie, se baga becul pe "pai", se pune cu pozitia pe soclu dupa care pe partea cealalta se impinge cu surubelnita pana intra complet.

                      De montat mi s-a parut usor dar pentru scos inca sunt de parere ca zeul w168 cere o virgina ca sacrificiu.
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #71
                        Salutare tuturor. Am un a190 automat din 2002.Ceva timp în urmã se auzeau sunete de la aeroterma cand mergea în vitezã 4/5.Acum nu mai functioneaza deloc. Stiþi cum pot demonta aeroterma?Pentru inceput am demontat torpedoul dar vãd cã restul este destul de complicat. Astept raspuns, multumesc frumos.

                        Comment


                        • #72
                          Salut!
                          Nu stiu cum e la A190 dar nu poate fi foarte diferit. Cam asta te asteapta...eu i-am montat aer conditionat si a trebuit schimbat blocul de climatizare cu totul.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #73
                            P.s. Stiu ca mai au probleme din cauza topirii contactelor care comuta intre treptele aerotermei sau din cauza rezistentelor pe care se realizeaza caderea de tensiune in vederea micsorarii turatiei ventilatorului. Cred ca ar trebui sa incepi de acolo.Ar fi pacat sa demontezi totul degeaba si sa fie ceva banal...

                            Comment


                            • #74
                              Salut. Am si eu o problema cu bordul la un w170 cdi automat 2004. Indicatorul turometrului nu functioneaza. Intentionez sa desfac bordul pentru a schimba un bec ars. Imi poate da careva niste sfaturi cu ce ar trebui sa verific? Nu stiu ce ar putea determina defectiunea turometrului. Am sa curat si contactele insa daca a mai avut careva aceeasi problema si a rezolvat-o, imi poate spune si mie cum a facut?
                              Mersi.

                              Comment


                              • #75
                                Buna ziua. Sunt interesat daca se poate monta pe un mercedes a class w169 (cutie manuala) ,ceasuri de mercedes b class cu cutie automata?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF