Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce meserii avem?... Cum ne castigam painea?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [emoji61][emoji851]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Student la FEAA (facultatea de econonomie si administrare a afacerilor) din Iasi, anul 2 la Contabilitate si Informatica de Gestiune!

      Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk
      w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
      W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
      W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

      Comment


      • PFA, repar aeronave si nave spatiale ...asa cel putin scrie pe certificatul meu si este partial adevarat .
        De cand aveam cam 4-5 anisori visam la avioane si ma ascundeam dupa fusta mamei mele (d-zeu sa o odihneasca in pace) careia'i-am mancat zilele de 'spanzurat' ce eram.Pe deasupra casei mele din Rm.Sarat treceau avioanele de antrenament de la scoala din Bobocu'.
        Deci ca sa o scurtez, liceul de Mate-Fizica, Scoala Militara de maistrii Traian Vuia-Medias , sectia civila. 1985-2004 Tarom, tehnician BAC 1-11/B707/B737 iar cand mi-am luat soarta in maini am mai adaugat pe licenta si Airbus A320 si cel mai frumos dintre ele Boeing777 200-300, avionul la care cu mult drag lucrez in prezent.Este o minunatie de aeronava si este pacat ca noi Romanii nu ne putem permite asa ceva la compania nationala pentru cursele lung curier.Costa intre 240 si 350 milioane de dolari USA. S/H muuuult mai ieftine.
        Din 2004 freelancer si bineinteles PFA.
        Orice consiliere pe linie de aviatie o dau gratuit si cu placere.
        .
        ML270 CDI 2004

        Comment


        • Originally posted by emanoeladrian View Post
          PFA, repar aeronave si nave spatiale ...asa cel putin scrie pe certificatul meu si este partial adevarat .
          De cand aveam cam 4-5 anisori visam la avioane si ma ascundeam dupa fusta mamei mele (d-zeu sa o odihneasca in pace) careia'i-am mancat zilele de 'spanzurat' ce eram.Pe deasupra casei mele din Rm.Sarat treceau avioanele de antrenament de la scoala din Bobocu'.
          Deci ca sa o scurtez, liceul de Mate-Fizica, Scoala Militara de maistrii Traian Vuia-Medias , sectia civila. 1985-2004 Tarom, tehnician BAC 1-11/B707/B737 iar cand mi-am luat soarta in maini am mai adaugat pe licenta si Airbus A320 si cel mai frumos dintre ele Boeing777 200-300, avionul la care cu mult drag lucrez in prezent.Este o minunatie de aeronava si este pacat ca noi Romanii nu ne putem permite asa ceva la compania nationala pentru cursele lung curier.Costa intre 240 si 350 milioane de dolari USA. S/H muuuult mai ieftine.
          Din 2004 freelancer si bineinteles PFA.
          Orice consiliere pe linie de aviatie o dau gratuit si cu placere.
          .
          Si asta este B777-300ER. 400pasageri si 350tone la decolare MTOW
          Attached Files
          ML270 CDI 2004

          Comment


          • Ma bag si eu ca "musca-n lapte" ca vad ca nu s a mai scris de 8 luni.Am terminat facultatea de drept cu licenta (nu a gasit tata cui sa dea o spaga sa trec la etapa urmatoare),am terminat Scoala de Aplicatie pt ofiteri in rezerva -grad de absolvire sublocotenet M.i.in rezerva(iar nu a gasit tata cui sa dea ce trebuie) si m am facut.....BUCATAAAAR.Am fost pe vapor de croaziera e ale gen titanic pe oceane(am colindat in cei 5 ani aproape toata lumea) ,apoi prin italia ,am stationat un pic prin Romania ca Chef bucatar la restaurante italienesti ,apoi (de unde imi castig painica in prezent)vapoare de croaziera pe Dunare Chef Bucatar si in prezent Manager .Daca deeschide cineva vreun restaurant si are nevoie de alcatuire meniu (italienesc ,frantuzesc ,international)va ajut ...subtire la bani

            Comment


            • Aha, pe la UM0999 zici... Si de ce nu ai ramas in Jandarmerie ?

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • Originally posted by siciliano_78 View Post
                ...Chef bucatar la restaurante italienesti ,apoi (de unde imi castig painica in prezent)vapoare de croaziera pe Dunare Chef Bucatar...
                Deci colegu tu nu trebuie sa iti castigi painea. Tu O FACI direct .
                Interesant traseu in viata.
                Eu am facut liceul de constructii (am iesit desenator tehnic), apoi facultatea de Constructii (injiner proiectant) si din anul 3 pana astazi numai constructii am mancat. Cred ca-s acusi 10 ani de cand fac proiectare si devize in constructii.
                S-ar putea zice ca am fost destul de constant fata de tine .
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • Originally posted by adidc View Post
                  s acusi 10 ani de cand fac proiectare si devize in constructii.
                  Hehe, treișpe ani am mâncat pe pită devizele (primii 4 de partea Constructorului, iar restul de partea cealaltă a biroului, la Beneficiar), dar de un an mă ocup strict doar de supravegherea mentenanței în fabrică; alții se ocupă de evaluări și de contractări, dar câteodată așa un dor mi se face de Doclib...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Cate meserii interesante pe aici... Nu ma asteptam la asta
                    Cat despre mine, am fost depanator software/hardware, paznic, curier postal, fotograf, operator mase plasticem, sofer. Numai tampenii )
                    Mi-as fi dorit sa fiu sofer in continuare, dar de cand sunt aici si cu traficul din Bucuresti... Doar extern... Dar degeaba le spun ca am 30.000+ km facuti intr-un an, ca daca n-am hartii sa demonstrez...

                    Comment


                    • Originally posted by Levi View Post
                      ...așa un dor mi se face de Doclib...
                      E o chestie si cu doclib-ul ala. Nu as zice ca e tocmai "adictive" dar are avantajele lui.
                      Eu am lucrat cel mai mult in Intelsoft Deviz pro dar si WinDoc si Doclib. Personal am intelsoftul dar imi fac numai devizele pentru proiectele mele pentru ca nu ma prea omor dupa ele. Am lucrat pe project management si devize (situatii de lucrari si deconturi) vreun an jumate cand a fost mai greu cu proiectarea dar faceam in paralele si una si alta.
                      Eu zic ca mi-am gasit chemarea in job-ul asta si dupa 10 ani inca intru in birou cu bucurie si chef.
                      Faza faina e si ca e un job dinamic si progreseaza atat softurile cat si cerintele clientilor si asta e provocator.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • Eu-s bucatar si pizzer in Cluj.
                        Last edited by Zeus; 01-27-2017, 22:35 PM.

                        Comment


                        • Eu muncesc la coada vacii, tehnician automatizari instalatii industriale de muls, adica fac aia din poza sa beti voi lapte si sa mancati branza.
                          Attached Files
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • Vacile se mulg dintr-o parte...fie manual,fie automat.

                            Comment


                            • Originally posted by DETHAVE View Post
                              Vacile se mulg dintr-o parte...fie manual,fie automat.
                              Nu, vacile se mulg din spate prin atasare printre picioarele dinapoi sau din lateral. Depinde de tipul instalatiei, ce vezi tu in poza e un model destul de avansat. Asa ca sa iti faci o idee o singura fiinta umana antrenata mulge 300 vaci in 2 ore cu jucaria aia. Folosesc termenul de fiinta umana pentru ca sunt si roboti care mulg. La cum vad eu dezvltarea epoca in care un om are 2 vaci si le mulge manual a apus de mult. Azi o vaca da si 80 litri de lapte pe zi si poate fi mulsa complet automatizat. Laptele pe care il bei tu provine de la rase modificate genetic si cu un program de hranire extrem de bine calculat si dozat individual pe fiecare vaca. O ferma de asta are mai mult in comun cu un laborator decat cu un grajd. Si toate astea pentru costuri de productie eficiente si maximizare de profit.
                              Last edited by white8snow; 01-29-2017, 13:53 PM.
                              +40758148228 whats app active

                              Proud owner of Lady Blue W140.

                              Comment


                              • Scuze atunci,am fost intr-o eroare...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF