Sunt tare curios care eproblema asta cu balbaiala la pornire...Sunt N cazuri aici pe forum si s-au schimbat diverse la masina dar lumea s-a obisnuit cu ea si a lasat-o asa pana la urma.
La mine nu era grav...Se balbaia sau invartea mai mult, dar nu mai mult de trei secunde si pornea fara sa incerc de doua ori.
Am schimbat filtru de benzina , am verificat bujiile am schimbat pompa....Daca masina nu cere nu mai schimb nimic, ca asa sa ma apuc sa schimb distributie, senzori etc nu am bani.
Si eu numai de la Petrom dinaia ieftina bagam. Acum bag OMV dinaia scumpa...Am mai bagat si petrom extra si nu si a dat in petec cu ea...
Cat merge asa nu mai chimb benzina...Cand s-o termina coincidenta o iau de la capat cu presupusul.
Credeam ca tu daca ai schimbat distributia s-a rezolvat ...ma gandeam ca e distributia de vina dar la mine nu am nici un semn,sunet de distrubutie bubuita si am 240k in bord.
Daca la tine se rezolva balbaiala dadeam si eu vina pe distributie, dar asa ramane in coada de peste.
Normal ar fi sa mearga cu benzina dinasta ieftina deci nu benzina e de vina, doar ca asta scumpa, cred eu, arde mai bine. Nu ma pricep ce inseamna cifra octanica dar problema e undeva pe la motor.
Ultma data cand am pus testerul pe ea am avut eroare la ambii senzori crankshaft si camshaft si mi-a zis baiatul cu testerul ca e distributia de vina si ca nu imi rontaie lantul dimineata? Niciodata.
Ce am observat e ca am un tacanit dar aproape insezizabil si asta dupa ce se incalzeste bine motorul...dar am aflat ca ala vine de la vlava de purjare si valva aia intra in functiune doar la cald...Coicidenta sau ce o fi orice citesc se bat toate cap in cap.
O sa schimb senzorii astia doi cand se mai strang ceva bani la pusculita masinii sa vedem atunci.
Unii mai ziceau ca e sonda lambda dar ar fi fost si alte simptome la aia ca de ex consum mare,lipsa de putere,mers intrerup....ceea ce eu nu am.
Asta vara pentru ca nu aveam incredre in testerele astora am desfacut ECU sa ma uit la lamelele debitmetrului...erau ca puse ieri...noi.
O sa ma duc la vrajitoare cu ea sa isi dea si alea cu parerea...
La mine nu era grav...Se balbaia sau invartea mai mult, dar nu mai mult de trei secunde si pornea fara sa incerc de doua ori.
Am schimbat filtru de benzina , am verificat bujiile am schimbat pompa....Daca masina nu cere nu mai schimb nimic, ca asa sa ma apuc sa schimb distributie, senzori etc nu am bani.
Si eu numai de la Petrom dinaia ieftina bagam. Acum bag OMV dinaia scumpa...Am mai bagat si petrom extra si nu si a dat in petec cu ea...
Cat merge asa nu mai chimb benzina...Cand s-o termina coincidenta o iau de la capat cu presupusul.
Credeam ca tu daca ai schimbat distributia s-a rezolvat ...ma gandeam ca e distributia de vina dar la mine nu am nici un semn,sunet de distrubutie bubuita si am 240k in bord.
Daca la tine se rezolva balbaiala dadeam si eu vina pe distributie, dar asa ramane in coada de peste.
Normal ar fi sa mearga cu benzina dinasta ieftina deci nu benzina e de vina, doar ca asta scumpa, cred eu, arde mai bine. Nu ma pricep ce inseamna cifra octanica dar problema e undeva pe la motor.
Ultma data cand am pus testerul pe ea am avut eroare la ambii senzori crankshaft si camshaft si mi-a zis baiatul cu testerul ca e distributia de vina si ca nu imi rontaie lantul dimineata? Niciodata.
Ce am observat e ca am un tacanit dar aproape insezizabil si asta dupa ce se incalzeste bine motorul...dar am aflat ca ala vine de la vlava de purjare si valva aia intra in functiune doar la cald...Coicidenta sau ce o fi orice citesc se bat toate cap in cap.
O sa schimb senzorii astia doi cand se mai strang ceva bani la pusculita masinii sa vedem atunci.
Unii mai ziceau ca e sonda lambda dar ar fi fost si alte simptome la aia ca de ex consum mare,lipsa de putere,mers intrerup....ceea ce eu nu am.
Asta vara pentru ca nu aveam incredre in testerele astora am desfacut ECU sa ma uit la lamelele debitmetrului...erau ca puse ieri...noi.
O sa ma duc la vrajitoare cu ea sa isi dea si alea cu parerea...
Comment