Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Urgent! Nu am presiune in sistemul de racire!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urgent! Nu am presiune in sistemul de racire!

    Buna seara!

    Azi mi s-a aprins senzorul de la lichidul de racire. Stiam ca am visurat furtunasul de retur, dar deobicei completam 1 L de antigel la 2-3000 de km.. Deci mai mult transpira... Azi in schimb am vazut pete de antigel sub vasul de expansiune pe contraaripa, si transpirat si la sistemul auxiliar de incalzire (cel cu activare din scrumiera), iar antigel nimic in vasul de expansiune. Mentionez ca apa nu s-a incalzit peste 90 de grade...sta unde a stat deobicei. Am completat vreun litru de antigel, cat aveam la mine, si am continuat drumul inca vreo 30 de km. Ajuns acasa, dupa vreo ora am vrut sa merg la magazin sa cumpar antigel ca sa pot sa completez normal. Dinnou s-a aprins senzorul...am bagat apa si am plecat la magazin, am cumparat antigel si am completat...cand am ajuns acasa, apa si antigelul erau la loc, dar nu se simtea nici un fel presiune pe furtunele de racire...ca si cum ar fi goale... Ce ar putea sa fie problema? Am vb cu un mecanic si a is ca s-ar putea sa fie scapare pe la pompa de apa...cica problema comuna la w210... Sunt ingrijorat totusi pentru ca maine ar trebui sa fac un drum de 200 de km cu masina...in functie de ce imi zice mecanicul dimineata...Care e parerea dvs?

    Deci pe scurt:
    -dispare antigelul subit de 2 ori
    - nu e nici un fel de presiune in sistemul de racire (cand inainte era putina)

    Va rog un raspuns cat mai rapid daca stie cineva...Multumesc!

  • #2
    Nu ai nevoie de presiune,vezi pe unde pierde antigel si remediaza problema,maine poti sa o folosesti,dar ia-ti apa/antigel destul la tine.

    Comment


    • #3
      Originally posted by ediskan89 View Post
      Nu ai nevoie de presiune
      Asta e o gluma sau faci misto?
      Sistemul de racire functioneaza sub presiune. Daca nu mai ai presiune scade temperatura de fierbere a lichidului de racire si risti sa strici motorul.

      Originally posted by SirDeadline View Post
      [...]Stiam ca am visurat furtunasul de retur,

      [...] nu e nici un fel de presiune in sistemul de racire (cand inainte era putina)
      Pai cum sa mai fie presiune in circuitul de racire daca spui ca e fisurat furtunul de retur?!
      Last edited by paul_p; 09-06-2013, 22:48 PM.

      Comment


      • #4
        Sistemul de racire al motorului care se efectueaza cu antigel este circuat prin motor de pompa de apa daca termostatul nu se deschide si nu functioneaza cum trebuie vei avea fel si fel de nereguli , probabil ca termostatul agata si rmine blocat , usor de remediat se schimba termostatul . Cind termostatul nu se deschide furtunele se simt de parca ar fi goale .
        Colegul Ediskan89 are perfecta dreptate sistemul de racire nu are presiune , presiunea se formeaza numai cind se incinge motorul, pe semne ca nu sa exprimat cum trebuie .
        Sper sa nu ai nevoie de ganitura de la chiuloasa, verifica esapamentul sa nu cumva sa pierzi pe la garnitura de chiuloasa antigel, uita-te dupa vapori si sa nu miroasa a antigel .
        Verifica si sub bord la pasager sa nu pierzi pe acolo ceva , ridica covoarele.
        Mecanicul ar trebui sa efectueze o verificare prin presorizarea sistemului .

        Comment


        • #5
          Ca sa raspund inainte la intrebarile care s-au pus:
          - furtunasul de retur transpira defapt nu era fisurat incat sa curga antigelul, deci un pic de presiune se facea in mod normal, daca desfaceam capacul de la vasul de expansiune la 90 de grade
          -motorul meu nu a trecut niciodata peste 90 de grade, de cand e in posesia mea
          -deobicei asa completam antigel...cam 1L la 2-3000 de km
          -daca era fisurata garnitura de chiuloasa, atunci aveam presiune prea mare in sistemul de racire, si dadea apa afara pe supapa de preaplin afla in stg capacului de la vasul de expansiune, ceea ce la mine nu se intampla...tocmai ma ocup de reparatia unui Sharan cu garnitura distrusa...si veneam cu chiuloasa de la planat...Deci cred ca, cade din start problema asta...

          Parerea mea e ca problema vine de la pompa de apa sau dupa cum zicea colegul de la termostat blocat... Pompa de apa nu am schimbat-o niciodata iar termostatul acum 2 ierni.
          Cum se poate verifica daca functioneaza corect pompa de apa (poate s-a rupt axul si se invarte rola in gol)?
          Cum se poate verifica daca termostatul e blocat pe inchis?

          Inca ceva...temperature la apa urca destul de repede...gen ca si cum nu as avea antigel in instalatie, adica in 3-5 min e la 90 de grade...
          Multumesc pentru sugestii....
          Last edited by SirDeadline; 09-07-2013, 07:37 AM.

          Comment


          • #6
            In primul rand, sistemul de racire TREBUIE sa fie etans. In caz contrar nu se poate asigura racirea corecta.
            Nu se scoate niciodata capacul vasului expansiune cu motorul cald. Tu ai scapat usor numai pentru ca ai o problema si circuitul de racire la tine nu este etans.

            Din ce spui, este putin probabil sa fie defecta pompa de apa sau sa fie termostatul blocat pe inchis, deoarece in aceste cazuri temperatura lichidului de racire ar fi crescut foarte mult.

            Rezolva intai neetansitatile, aeriseste circuitul de racire si vezi cum se comporta. Pana atunci vorbim vorbe.

            Comment


            • #7
              Ia baga capul sub motor cand e rece si vezi pe unde iti pierde apa,ca atunci cand e cald se evapora apa...o sa vezi ca ai doar pierderi de apa,daca era pompa,termostatul sau altceva iti fierbea lichidul din motor,in caz ca aveai garnitura arsa probabil iti dadeai seama,bolboroseste in borcan,se vede in ulei etc.

              Comment


              • #8
                Pana la urma I-am dat de cap dar nu pot sa merg cu masina....se pare ca o sa ma multumesc cu Honda lu' unchieshu' de 200 de cai...... pierd o cantitate considerabila de apa la robinetii de la incalzire (duovalve), apa care se scurge undeva in spatele motorului, cam 2 picuri pe secunda (deci foarte mult). Am ales sa fac drumul cu alta masina, ca sa nu risc vreo garnitura de chiuloasa puscata...oricum o sa imi cumpar alt robinet cand revin, impreuna cu vas de expansiune si furtun retur... Mama masii de treaba ca m-a lasat acum cand aveam nevoie de ea...Noroc cu unchieshu'... facem poll?? Merita o palinca buna pentru fapta lui?

                Multumesc pentru sfaturi!

                Comment


                • #9
                  Update!

                  Se pare ca scaparea de apa de la racire nu este de la duoventil... Este ceva piesa situate in spatele motorului, la care nush cum ii zice, care este situate intre si sub galleria de admisie si rampa de injectie...care este si incalzitor si racitor uleiul de la cutia de viteze automata (daca am inteles eu bine de la mecanic... si cica e ca un fagure??? ceva gen radiator??? ). Stiti voi cum ii zice la piesa? Denumirea ei?

                  Inca nu am desfacut piesa sa vedem exact de unde curge...asa ca stiti vreo problema comuna legata de piesa respectiva? Se sparge ea? Se duce vreo garnitura? Sa stiu la ce sa ma astept...

                  Multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Exact problema asta o am si eu,e incalzitorul de motorina ala la mine la w202,nu cred ca difera cu mult la w210 CDI.Eu inca nu l-am remediat,completez cu apa...

                    Comment


                    • #11
                      Nu cred ca incalzitorul de motorina....ala, la mine este deasupra galeriei de admisie. Scurgerea mea este dintre galeria de admisie si rampa de injectie, undeva sub el, in partea de catre parpriz... Daca imi aduc aminte...parca termoflotor sau ceva de genu...azi merge masina la desfacut sa vedem exact... Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Update!
                        Problema s-a rezolvat dupa ce s-a desfacut galleria de admisie. Pierderea de apa a fost de la un dop de gheata (nici nu stiam ca am asa ceva), ruginit, care s-a spart, situat sub galleria de admisie in lateralul motorului. Norocul meu a fost ca avea la magazin dopul pe stoc, ca daca nu trebuia sa astept vreo 3-5 zile pana vinea comanda de la reprezentanta. Pret dop 35 RON. Oricum, cu un drum am spalat si galleria de admisie si EGR-ul, daca tot erau demontate. Bafta!

                        Comment


                        • #13
                          Problema de genul am si eu: pierd circ 1l de apa(caci acum pun doar apa) la cateva sute de km, precizez ca dimineata porneste in 3 si merge foarte rau pana se incalzeste, termostatul l-am scos de asta vara pentru ca rãmãsese blocat pe deschis, cum ma pot convinge ca e sau nu garnitura? Nu intra apa in ulei si nici invers, in vas nu imi bolboroseste apa...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF