Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Mercedes C-Klasse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16

    Salut, băieți. ..Mă bate gândul sa iau mașina asta, o cunoaște cineva?
    Mulțumesc

    Comment


    • #17
      Va salut stimati colegi!
      De ceva vreme cochetez cu ideea unui "upgrade" al autoturismului personal, de la o alta marca la C class.
      Deoarece masina imi este necesara la naveta zilnica, orientarea mea ar fi spre diesel (la fel ca actuala), principala retinere pe care o am, in momentul de fata este faptul ca acest upgrade vine la pachet cu o majorare a impozitului de vreo 4 ori....
      In fine, sunt in masura sa trec cu vederea acest aspect daca-mi gasesc love of my life.
      Dar ca sa scurtam - mi-au atras atentia urmatoarele doua oferte si v-as ruga sa va spuneti parerea:
      1. http://autovit.ro/anunt/mercedes-ben...tml#21982daad5
      2. http://autovit.ro/anunt/mercedes-ben...tml#397e40d840
      Ambele au prima inmatriculare in Ro.
      Mentionez ca nu am experiente cu aceasta marca, desi am ceva vechime ca sofer, pe alte marci.
      Astept sugestii si comentarii.

      P.S. Sper sa nu fie cu suparare ca am postat aici insa n-am vrut sa deschid topic nou pe aceeasi tema.Multumesc!

      Comment


      • #18
        Sunt bune de naveta (si eu eu fac naveta cam 100 km/zi ,am w203 c220 cdi si un consum de aprox 5% e ok plus ca ,confortul oferit de MB e suprem).Legat de cele 2 masini verificare cap-coada in reprezentanta(merita pentru 300-400 ron cat costa,aia de la BMW ar trebui sa ai si garantie 6 luni pe motor si cutie).

        Comment


        • #19
          Sunt convins ca diferenta de confort va fi sesizabila fata de actuala trotineta; si cei 136 de caluti fata de 75 la fel .
          Verificarea cu siguranta o voi face, indiferent ce voi lua. La cate tepe se dau in ziua de azi nu e recomandata masina sh fara verificare din bara in bara...pot aparea surprize chiar si asa. Ca si recomandare dintre cele doua, care ar fi? merita diferenta de pret prima, avand in vedere km., chiar daca e "mai cheala" decat cealalta?
          Last edited by 64xgeo; 07-25-2015, 16:58 PM.

          Comment


          • #20
            A doua masina, spune proprietarul ca a folosit o doar in oras...ca a doua masina, ciudata alegere, ditamai motorul pt fataiala in oras, din punctul meu de vedere ar fi de evitat...chiar dc omul este sincer.

            Comment


            • #21
              E adevarat, e cam mare pentru oras, dar, pe de alta parte, daca omul are standarde ridicate la care tine, e de inteles. Cate mamici nu-si duc copii la scoala cu x6, in Bucuresti!...Oricum parca prima imi face mai tare cu ochiul; e mai noua cu 2 ani, km. mai putini, motor E5, cutie automata. Cealalta are interiorul mai elegant, un set de roti in plus, alarma si pretul mai mic, in schimb.
              Mai am o nelamurire, daca ma poate lamuri cineva: ambii vanzatori specifica scaune incalzite si ESP la dotari, insa pe bordul celei mai noi nu vad butoanele de incalzire si ESP off, ca la a doua. Sunt amplasate in alta parte sau lipsesc cu desavarsire dotarile respective?

              Comment


              • #22
                Butonul de esp , de la 2010 , dispare de pe bord si este integrat in meniul ceasurilor (unde apare consum , km , etc).Acolo il poti dezactiva.

                Ps : modelul cu km mai multi , este dotare clasic , grila e pusa de el , jantele nu sunt oem , sunt pe 16 .Si bordul difera , caietul de service e din ala pe hartie , usor de stampilat.
                Cel vandut de bmw , e mai nou , e dotare avantgarde , caietul de service e "digital" , jantele sunt oem pe 17.
                Last edited by b97dmt; 07-26-2015, 14:23 PM.

                Comment


                • #23
                  Am inteles. Oricum nu cred ca e recomandata dezactivarea ESP-ului la cutia automata...am intrebat doar din curiozitate, deoarece am sesizat lipsa butonului.
                  P.S. Am sesizat si eu ca grila e schimbata la al 2-lea.
                  Last edited by 64xgeo; 07-26-2015, 14:32 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Ca si parere personala , cutie automata cu C200 - 136 cp o sa ai senzatia ca e cam lesinata.
                    Ori mergi pe C200 manuala 6 trepte ,ori treci pe C220 170cp cu automata.

                    Comment


                    • #25
                      Asa cum am zis intr-un post anterior, actuala masina are 75 de cai, un opel care si-a facut treaba bine, pana acum; de varsta la care plecam in tromba de la semafor am trecut de ceva vreme...nu am condus inca un C class cu automata, nici cu 136, nici cu 170 de cai insa, din punctul meu de vedere, daca se ridica la nivelul unei berline manuale de ~105-110cp e ok...aici isi pot spune parerea cei care au aceasta motorizare.

                      Comment


                      • #26
                        Daca treci de la 75 cp e ok chiar si 136cp(altfel statea treaba daca veneai de pe un golf/passat de 140 cp).Totusi recomand 220 cdi.

                        Comment


                        • #27
                          Saluate
                          Ca si posesor de c200 cdi automat 2010 pot sa precizez cateva aspecte.
                          Desi in mare sunt cam asemanatoare cea 2010 are cateva atuuri in plus care fac sa merite diferenta de pret.Cel mai important(parerea mea) motorul euro 5 de 2143 cm vine cu 90 nm in plus.Asta se traduce in 9.4 s pana la 100km/h fata de 9,9(ambele cutie automata).
                          Pe de alta parte diferenta de la Clasic la Avangarde este destul de mare.A se vedea jante,tapiterie,grila fata,ornamente crom(bara fata,bara spate,usi,portbagaj,proiectoare),cesuri bord,oglizi laterale(la 2010 sunt cu led),etc
                          Cutia 5 g este destul de buna fara a fi iesita din comun.Nu se simte lipsa celei de a 6-a treapta avand aproximativ 2500 rpm la 170 km/h
                          Ca si consum 6/100 km afara(140-150 km/h) respectiv 8-10 in oras(provincie)
                          Masina este destul de sprintena pentru cele aprox 1600 kg, foarte stabila si usor de manevrat(directia o ador)
                          Sfat personal nu te lasa influentat de povesti de cartier cu sute de cai putere ca este suficient.Trage suficient in depasiri si ajunge destul de repede la 200 km/h.Clar nu e o masina pentru Drag dar eu prefer sa exploatez la maxim cei 136 cp decat sa cumpar 170 cu care sa ma laud de 2-3 pe ani la mai stiu ce cafenea prin oras.
                          Sa nu uitam ca merge daca nu mai tare , cel putin lafel ca masinile care ni se pareau "rachete" cand au aparut(pasat b5 131 cp,laguna 2 -120 Cp,Ford mondeo 131 cp etc)
                          PS: din cate stiu la euro 5,modelul 220 cdi vine cu turbina dubla care in mod sigur e mult mai scumpa

                          Comment


                          • #28
                            C220 are o singura turbina. C250 are 2 turbine.
                            Tu ai dreptate ca c200 este ok, insa sa nu exageram, ca nu tine de laudat. Se poate intampla sa ai nevoie de forta in plus de multe ori, mai alea cu masina incarcata.
                            Diferenta de performante intre c200 si c220 se simte si descarcata , dar mai ales incarcata.
                            La fel cum se simte intre c220 si c250. Desi aici e mai putin evident.
                            C200 automat, este usor submotorizat daca pui 4 persoane si bagaje in el, vei simti nevoia de mai mult la depasiri.
                            Sincer , pentru 1-2 mii in plus as lua c220 fara sa stau pe ganduri. Ca si consum sunt la fel, insa e din alt film 220 la cum trage.

                            Comment


                            • #29
                              Cat despre consum nu stiu cum e la c200. Insa la al meu c250, in Bucuresti consuma minim 7 si maxim 10. Extern, daca mergi pe dn nu sare de 6 .
                              Am fost in Germania de curand, am facut 6000 km total, consum la pompa 6.5 cu 4 persoane si bagaje, mers prin Germania 180 200 frecvent, ungaria 170 180. Ce vreau sa spun este ca simti cat de utila e puterea in plus atunci cand e incarcata masina.
                              Pe autostrazile din Germania mergeam fara stres cu 200 220 fara sa o simt ca accelereaza greu, la fel prin Romania, depasiri lejere, practic nu simte greutatea deloc. Este foarte putin obositoare la drum o masina mai puternica.

                              Comment


                              • #30
                                C 220 euro 5 are turbina dubla.Cel euro 4 are simpla


                                In rest se pare ca avem aceeasi parere numai ca am exprimat-o in forme diferite.Este o motorizare suficienta fara a fi deosebita.Intotdeauna e loc de mai bine.Consumul prezentat de mine este pentru cutia automata 5g

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF