Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Grup mic cu ABS 323 spart si blocat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca ai grup 323 mic cu ABS este perfect!

    Comment


    • #17
      Puntea spate- 200E



      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #18
        Originally posted by MIHAY View Post
        Salut! Grupul este 323 pentu cutie de viteze automata,desi a mea este manuala,de ce este echipat asa si daca este pe original nu stiu poate ma informati voi. ataseez aici poze;
        Vezi ca ma supar ca mi-ai furat poza. Glumesc desigur, deci ala din poza este unul din cele pe care le am, de pe e200 benzina, 136 de cp, cutie automata in 5 trepte. O sa incerc sa-ti dau mai multe detalii.

        Comment


        • #19
          Salutare, pozele sunt de la mine personal, nu sunt luate de pe net de la altcineva!

          Piesele din imagini sunt de doua tipuri, cel din mijloc este asa zisul diferential mare care are ABS si raportul de transmisie 3.67, celelalte doua sunt cu raport de 3.91 tot cu senzor de ABS.

          Toate cele trei sunt de pe masina C-class din anii 94 pana in anul 96.
          Cel cu raportul de 3.67 a avut motor diesel de 2,2 cu cutie automata, celelate doua tot motor diesel, dar cutie manuala 5 trepte.

          Nici unul nu are ASD!, deci daca este voluminos diferentialul nu inseamna ca are si ASD.

          Eu acuma nu demult am montat pe C-ul meu un dieferntial cu raportul de 3.64 de pe un benzinar in locul lui 3.91, care a inceput sa arunce ulei la semeringul din fata de catre cardan.

          La modelele de masini care au fost fabricate dupa 1997, senzorul de ABS lipseste din diferential si a fost trecuta la rotile din spate, la ambele roti.
          Attached Files
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #20
            Salut! O sa incerc sa dau niste detalii despre masina; Mercedes W124,an fabricatie 1990,cilindree 1996 cc.122kw,cardan de 96cn cu flansa diferential cea mai mica,grup 323 carcasa mica...

            Comment


            • #21
              Willy28 zgz am incercat sa te contactez pe ambele telefoane,dar sunt inchise!

              Comment


              • #22
                Daca pana acum nu am gasit un 3,46 cu carcasa mica cu ABS, care este cel mai apropiat de 323,ma indoiesc ca voi gasi ceea ce am avut pe masina 323 carcasa mica cu ABS

                Comment


                • #23
                  Grupuri, rapoarte, kilowati...

                  Buna seara !


                  Conform VIN-ului descifrat complet, masina ta, daca a venit cu cutie cu cinci trepte, ar trebui sa aiba 3.46 cu ABS sau 3.67 cu ASD in grup.


                  Mihai 1.JPG


                  3.27 exista exclusiv in combinatia motor M111/cutie automata 722.4. Acelasi M111, cand vine cu cutie manuala in cinci trepte (cutie manuala cu patru trepte nu a existat din fabrica dupa M111), are 3.67 in grup.

                  Versiunile cu M102 vin toate cu 3.46 in grup, indiferent cate trepte are cutia si/sau daca este automata sau manuala. In alta ordine de idei, ca nu-i asa important, M102 de 2.0 are 87kW/118CP, iar M111 de 2.0 are 100kW/136CP.



                  Dragos

                  Comment


                  • #24
                    Salutari Dragos! Masina mea este un W124,200E,122 CP,nu 118 CP,motor 102.963,inteleg ca grupul la masina asta este 3,46,dar nu inteleg care este diferenta intre carcasa mica cum este al meu si carcasa mare si daca sunt compatibile. Merci!

                    Comment


                    • #25
                      Precizare; W124 Model Italienesc!

                      Comment


                      • #26
                        Ma uit miine ce grupuri am si iti las mesaj

                        Comment


                        • #27
                          Buna seara !


                          Cu motorul am lamurit-o, 963-ul are 90kW, adica 122CP.

                          Legat de grupuri, nu stiu daca mic/mare sunt compatibile. Mai ales ca virgula compatibilitatea asta nu se refera doar la a-l prinde in punte. Ce stiu clar este ca virgula carcasele sunt diferite de la raport la raport, de la cu ASD/fara ASD, de la cu ABS/fara ABS. Reperul 5 din schita:

                          Mihai 4.jpg

                          In plus, flansa aia cu trei brate de pe pinionul grupului difera si ea la diametrul de dispunere al gaurilor (80mm de obicei). La mine sunt 90mm, verificat azi, cand am umblat pe sub masina cu ceva treaba. Reperul 149 din schita:

                          Mihai 3.jpg

                          Iar flansele din grup pe care se prind planetarele difera si ele de le ASD la non-ASD. Reperul 107 din schita de mai jos.


                          Mihai 2.jpg


                          Cardanele iarasi difera de la cutie in patru trepte la cutie in cinci, cu ABS/fara ABS, cu ASD/fara ASD, taxi/non-taxi, etc. Cardanul complet exista patru versiuni, jumatatea din fata tot in patru versiuni, jumatatea din spate exista in cinci versiuni.

                          Cum practica bate intotdeauna orice teorie, s-ar putea totusi diferentele sa fie foarte mici si anumite elemente sa potriveasca intre ele intr-o oarecare masura. Dar de la "intr-o oarecare masura" pana la "potriveste 100%" poate fi o diferenta apreciabila, si ca urmare, fiabilitatea/siguranta in trafic poti fi afectate in mod negativ cu aceeasi proportie.

                          Exemplu:

                          Culisanta cardanului are vreo 100mm lungime, din care circa 85mm caneluri. Sa zicem ca, in stare demontata de pe masina, jumatatile de cardan potrivesc perfect pe caneluri unul in altul. Odata montat pe masina si prins de cutie si de grup, ori rulmentul intermediar nu potriveste in prinderea sa de pe masina, ori cardanele ies prea mult unul din altul si antrenarea se face doar in proportie de 40% acoperire de caneluri, etc. Deci, nu e ce trebuie...

                          Tot asa si cu grupurile... Din aminitiri, flansele din grup pe care prinzi planetarele pot avea cele sase gauri dispuse pe cel putin doua diametre, ca sa nu vorbim ca pot fi mai groase si ar trebui planetare mai scurte. Si, presupunand ca vei incerca sa iei flansele de pe vechiul grup, cand se le montezi in noul grup, vei constata ca nu potrivesc ca si numar de caneluri, sau partea canelata este prea scurta/lunga...


                          Dragos

                          Comment


                          • #28
                            Cu scuzele de rigoare,m-am zapacit atat de mult incat nu mai inteleg nimic si nu stiu efectiv ce sa pun si ce raport diferential sa caut,,in orice caz flansa mica de la diferential din cate stiu este cea mai mica....

                            Comment


                            • #29
                              Avand cinci viteze, rapoartele ar trebui sa fie clare, 3.42, 3.46 sau 3.67. Cat despre mic/mare si intercompatibilitatea lor, asta e alta poveste...


                              Dragos

                              Comment


                              • #30
                                Mecanicul care se ocupa de masina mi-a spus ca nu pot sa pun decat grup cu carcasa mica cum a avut masina ,rapoartele sunt alta poveste complicata?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF