Singurul confort mi-l ofera cauciucurile de iarna, sunt mai moi, se simte si la franare elasticitatea lor, dar confortul tot nu e ce imi doresc.
Simt si cele mai mici neregularitati de pe sosea, sa nu mai zic de canalizari, de o groapa autohtona nici nu vreau sa vorbesc...parca nu ar avea suspensie.
215/45/15 are ~ acelasi diametru (-1mm) ca 195/50/15, avantajul il are datorita faptului ca te salveaza in cazul gropilor.Fiind mai lat ai sansa sa nu intri cu tot cauciucul/roata in groapa.Numi vine explicatia in cap, dar intelegi ce vreau sa zic.
Partea proasta cred ca va fi la urmele lasate de tiruri, sa danseze spatele putin.
Pe fata un diametru mare cu balon mare si latime asemeni, va da o senzatie de elasticitate a directiei, parca putin "intarziata", dar placut la condus pe drumurile noastre in comparatie cu "setarile default".
Simt si cele mai mici neregularitati de pe sosea, sa nu mai zic de canalizari, de o groapa autohtona nici nu vreau sa vorbesc...parca nu ar avea suspensie.
215/45/15 are ~ acelasi diametru (-1mm) ca 195/50/15, avantajul il are datorita faptului ca te salveaza in cazul gropilor.Fiind mai lat ai sansa sa nu intri cu tot cauciucul/roata in groapa.Numi vine explicatia in cap, dar intelegi ce vreau sa zic.
Partea proasta cred ca va fi la urmele lasate de tiruri, sa danseze spatele putin.
Pe fata un diametru mare cu balon mare si latime asemeni, va da o senzatie de elasticitate a directiei, parca putin "intarziata", dar placut la condus pe drumurile noastre in comparatie cu "setarile default".
Comment