Tuturor, bună seara!
Dan, dacă ai detaliat puţin în următorul post, cred şi eu că este posibil să te confrunţi cu o defecţiune banală; s-au ars pur şi simplu o parte din becurile din tabloul de bord şi remediul îl cunoaştem cu toţii! Pe de altă parte, dacă vei observa că făcând anumite setări din maneta multifuncţională iluminarea dată de becurile ce încă funcţionează este fluctuantă, verifică traseele de masă (şuruburi cu urme de coroziune). În interiorul tabloului de bord pe alocuri sunt porţiuni de traseu de cablaj surprinzător de subţiri şi e posibil să se fi exfoliat. Există -am observat-o anumită predispozitie spre exfoliere, dar se pot reconstitui cu puţină îndemânare şi multă răbdare, cu ajutorul unor fire subţiri de cupru. Cât priveste scoaterea tabloului de bord din bordul măşinii, eu procedez altfel şi te asigur că totul durează mai puţin de 1 minut. Mi-am confecţionat două cârlige din sârmă de oţel de forma unor imbusuri prevăzute cu un inel de prindere la capăt. Latura scurtă a cârligului să nu fie mai mare de jumătate de centimetru. În stănga şi-n dreapta tabloului de bord cam pe la jumătatea înălţimii lui, introduci cele două cârlige între bord şi tabloul de bord vreo 2-3 cm şi răsuceşti cărligele cu 90 grade, pe cel din dreapta în sens antiorar, iar pe cel din sânga în sens orar. Vei observa că se agaţă. Tragi de inele spre tine şi tabloul de bord iese imediat.
Recomandări:
- deconectează bateria pentru că unele mufe au cap neprotejat şi au + permanent pe ele.
- mai bine scoţi întâi volanul (imbus de 10) altfel te vei chinui. Cu volanul scos, la tabloul de bord se lucrează foarte uşor,
Dan, dacă ai detaliat puţin în următorul post, cred şi eu că este posibil să te confrunţi cu o defecţiune banală; s-au ars pur şi simplu o parte din becurile din tabloul de bord şi remediul îl cunoaştem cu toţii! Pe de altă parte, dacă vei observa că făcând anumite setări din maneta multifuncţională iluminarea dată de becurile ce încă funcţionează este fluctuantă, verifică traseele de masă (şuruburi cu urme de coroziune). În interiorul tabloului de bord pe alocuri sunt porţiuni de traseu de cablaj surprinzător de subţiri şi e posibil să se fi exfoliat. Există -am observat-o anumită predispozitie spre exfoliere, dar se pot reconstitui cu puţină îndemânare şi multă răbdare, cu ajutorul unor fire subţiri de cupru. Cât priveste scoaterea tabloului de bord din bordul măşinii, eu procedez altfel şi te asigur că totul durează mai puţin de 1 minut. Mi-am confecţionat două cârlige din sârmă de oţel de forma unor imbusuri prevăzute cu un inel de prindere la capăt. Latura scurtă a cârligului să nu fie mai mare de jumătate de centimetru. În stănga şi-n dreapta tabloului de bord cam pe la jumătatea înălţimii lui, introduci cele două cârlige între bord şi tabloul de bord vreo 2-3 cm şi răsuceşti cărligele cu 90 grade, pe cel din dreapta în sens antiorar, iar pe cel din sânga în sens orar. Vei observa că se agaţă. Tragi de inele spre tine şi tabloul de bord iese imediat.
Recomandări:
- deconectează bateria pentru că unele mufe au cap neprotejat şi au + permanent pe ele.
- mai bine scoţi întâi volanul (imbus de 10) altfel te vei chinui. Cu volanul scos, la tabloul de bord se lucrează foarte uşor,
Comment