Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum se foloseste Solutia Diesel Spulung (Liqui Moly)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se foloseste Solutia Diesel Spulung (Liqui Moly)

    Salutare!
    Cand am achizitionat masina, motorul avea un ciocanit enervant intre 700 si 1000 RPM mai ales la rece. Dupa 15-20 minute zgomotul inceta. Am fost la 2 mecanici care mi-au spus ca una sau mai multe duze sunt partial infundate. Am sapat putin si am descoperit solutia Liqui Moly Diesel Spulung (sau Diesel Purge) care se foloseste introducand turul si returul motorului direct in solutie.
    Aveti nevoie de Liqui Moly Diesel Spulung (~35 ron), ~1m furtun carburant (~6ron), 1 filtru ptr motorina (~3ron), cateva coliere si o sticla transparenta. Furtunul se taie in jumatate : prima jumatate va face legatura intre sticla si returul motorului iar a doua jumatate se va taia in doua ptr a integra un sistem un filtru de motorina (2-3ron) si va face legatura intre sticla si turul motorului.
    Turnati solutia din cutia originala in sticla si porniti masina! Veti observa primele 20-30 de secunde ceva mai mult fum ca de obicei. Lasati masina sa mearga la relanti cateva minute, accelerati cateva minute la 3-4000 RPM, lasati-o din nou la relanti si duceti-o din nou la 3-4000. Masina va merge cu 500 ml de solutie cam 25-30 minute, timp in cate veti vedea mizeriile curatate in filtrul de hartie ptr motorina. Ambele furtunuri trebuie sa stea tot timpul pe fundul sticlei!
    Cand solutia este pe terminate, opriti motorul si reconectati sistemul original de alimentare. De atunci motorul va fi mult mai silentios, elastic si chiar economic.
    Spor!
    Attached Files
    Last edited by aditzah; 09-07-2009, 14:15 PM.

  • #2
    Exista ceva similar si pentru benzina ?

    Comment


    • #3
      Da returu' nui bagat prin filtru' ala?? Numai turu'? Si inca ceva: Cum actioneaza solutia aia si cum se amesteca prin motor??? Explica-mi ca la cimpanzei daca nu cer prea mult.Cand pornesti motorul trage si solutie de aia din borcanul transparent?
      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

      Comment


      • #4
        Neata!
        Uite o descriere in romana: SOLUTIE DE SPALARE DIESEL - "DIESEL SPÜLUNG"
        Îndeparteaza depunerile de la duzele de injectie si din zona pistoanelor - camera de ardere. Înlatura problemele de functionare ale motorului si previne aparitia acestora. Motorul nu mai bate în zona sarcinii partiale, are un mers în gol linistit, functioneaza lin. Se obtine o functionare optima a motorului datorita duzelor de injectie curate. Curata întreg sistemul de alimentare cu combustibil. Protejeaza de corodare, asigura o ardere optima si mareste economicitatea si siguranta în functionare.

        Cand pornesti motoru, trage doar din borcan si de nicaieri altundeva. Cand o sa-l auzi o sa-ti doresti sa mearga doar cu solutie dinasta . Un filtru pe retur nu are rost ptr ca motorina se filtreaza acolo unde trebuie, pe tur inainte sa intre in pompa.

        Comment


        • #5
          Originally posted by aditzah View Post
          Salutare!
          Cand am achizitionat masina, motorul avea un ciocanit enervant intre 700 si 1000 RPM mai ales la rece. Dupa 15-20 minute zgomotul inceta. Am fost la 2 mecanici care mi-au spus ca una sau mai multe duze sunt partial infundate. Am sapat putin si am descoperit solutia Liqui Moly Diesel Spulung (sau Diesel Purge) care se foloseste introducand turul si returul motorului direct in solutie.
          Aveti nevoie de Liqui Moly Diesel Spulung (~35 ron), ~1m furtun carburant (~6ron), 1 filtru ptr motorina (~3ron), cateva coliere si o sticla transparenta. Furtunul se taie in jumatate : prima jumatate va face legatura intre sticla si returul motorului iar a doua jumatate se va taia in doua ptr a integra un sistem un filtru de motorina (2-3ron) si va face legatura intre sticla si turul motorului.
          Turnati solutia din cutia originala in sticla si porniti masina! Veti observa primele 20-30 de secunde ceva mai mult fum ca de obicei. Lasati masina sa mearga la relanti cateva minute, accelerati cateva minute la 3-4000 RPM, lasati-o din nou la relanti si duceti-o din nou la 3-4000. Masina va merge cu 500 ml de solutie cam 25-30 minute, timp in cate veti vedea mizeriile curatate in filtrul de hartie ptr motorina. Ambele furtunuri trebuie sa stea tot timpul pe fundul sticlei!
          Cand solutia este pe terminate, opriti motorul si reconectati sistemul original de alimentare. De atunci motorul va fi mult mai silentios, elastic si chiar economic.
          Spor!
          Pompa de motorina este unsa de motorina care trece prin ea...daca tu ii bagi acea solutie pt injectoare , pompa nu o sa mai aiba ungere si uzezi pompa in 30 min cum ai merge cu ea multzi Km.
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            Originally posted by kriket View Post
            Pompa de motorina este unsa de motorina care trece prin ea...daca tu ii bagi acea solutie pt injectoare , pompa nu o sa mai aiba ungere si uzezi pompa in 30 min cum ai merge cu ea multzi Km.
            Da de unde ai ajuns la concluzia asta? Ai cumparat un flacon si ai facut gargara cu el iar apoi ai avut gatu uscat?
            Pur si simplu ai facut o afirmatie fara nici un fel de acoperire. Eu nu bag prostii in masina mea si apoi recomand altora sa se ia dupa mine. Inainte sa fac ceva, caut informatii si citesc pareri de pe forumurile de specialitate si nu poluez topicurile degeaba sa fac posturi.
            Spor!

            Comment


            • #7
              Mai e valabil postul?

              Originally posted by aditzah View Post
              Da de unde ai ajuns la concluzia asta? Ai cumparat un flacon si ai facut gargara cu el iar apoi ai avut gatu uscat?
              Pur si simplu ai facut o afirmatie fara nici un fel de acoperire. Eu nu bag prostii in masina mea si apoi recomand altora sa se ia dupa mine. Inainte sa fac ceva, caut informatii si citesc pareri de pe forumurile de specialitate si nu poluez topicurile degeaba sa fac posturi.
              Spor!
              Ma bag si eu in seama si vreau sa te intreb daca nu exista o solutie mai simpla.
              Eu am un w203 220 cdi din 2001 si e putin mai compliat cu pompa de motorina (turul-returul). Exista o solutie direct pentru rezervor (in combinatie cu motorina) care sa aiba efecte asemanatoare sau mai bune
              Multumesc!
              C220 CDI, W203, Automata

              Comment


              • #8
                Si poti sa ne spui si noua de unde sa achizitioneaza acest produs minunat?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by b21alex View Post
                  Si poti sa ne spui si noua de unde sa achizitioneaza acest produs minunat?
                  METABOND, si eu asta folosesc in CDI-ul meu si este extraordinar!
                  Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                  Comment


                  • #10
                    Salut ... !

                    Se pot face comenzi sau cere informatii utile la firma :

                    S.C. Limorom srl
                    str. Fabricii 4
                    Sibiu - cod postal 550246
                    tel- 0040 269 253 666
                    0040-269 253 808
                    0040-269 253 893

                    Se pare ca este srl-ul care are contract direct cu firma -mama din Germania .
                    MB E220 W211

                    Comment


                    • #11
                      Eu parca l-am luat din Kaufland. Cum vine caldura mai fac o data tratamentul ca doar filtru, furtunase si coliere am deja

                      Comment


                      • #12
                        Eu nu am inteles unde se leaga furtunele alea.
                        Nu prea se distinge bine in pozele de acolo.

                        La conducta de tur vad clar cum iese din filtru si intra in motor, acolo e simplu.
                        Deci presupun ca voi lega conducta intre intrarea aceea in motor si borcan cu spulung intercaland un filtru.

                        La retur trebuie sa duc direct la borcan dar dilema mea este de unde sa il leg ?
                        Vad iesind un distribuitor acolo cu mai multe . Mai exact 3 , cea mare de cauciuc care duce la rezervor, una mica care duce undeva la motor si alta transparenta care duce tot la motor.
                        Si mai este conducta aia singura transparenta cea mai din dreapta filtrului cum privesti masina din fata si aia nu stiu ce este.

                        Va rog daca ma lamureste si pe mine careva .
                        Attached Files
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #13
                          Pai si daca bag in borcan furtunele tur si retur care le scot de pe conductele de pe caroserie nu e tot aia? La mine sunt conectate cu coliere clasice (E 300 D OM 606).
                          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                          W 124 `93 E250 D ex 300 D


                          - Bond - James Bond.
                          - `Dullah - Abdullah.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Leo View Post
                            Pai si daca bag in borcan furtunele tur si retur care le scot de pe conductele de pe caroserie nu e tot aia? La mine sunt conectate cu coliere clasice (E 300 D OM 606).
                            Nu inteleg cum le-a legat .
                            Aia as vrea sa-mi explice si mie careva clar unde sa le leg...
                            +40758148228 whats app active

                            Proud owner of Lady Blue W140.

                            Comment


                            • #15

                              Uite ca vad ca nu ma lasa sa editez. Tipu asta a filmat. Se vede clar unde e turul dar returul nu se vede bine .
                              Unde mai exact se leaga returul ?
                              Mie imi pare sa fie legat in locul iesirii de cauciuc care duce la rezervor . Corect sau nu ?
                              +40758148228 whats app active

                              Proud owner of Lady Blue W140.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF