Salutare!
Cand am achizitionat masina, motorul avea un ciocanit enervant intre 700 si 1000 RPM mai ales la rece. Dupa 15-20 minute zgomotul inceta. Am fost la 2 mecanici care mi-au spus ca una sau mai multe duze sunt partial infundate. Am sapat putin si am descoperit solutia Liqui Moly Diesel Spulung (sau Diesel Purge) care se foloseste introducand turul si returul motorului direct in solutie.
Aveti nevoie de Liqui Moly Diesel Spulung (~35 ron), ~1m furtun carburant (~6ron), 1 filtru ptr motorina (~3ron), cateva coliere si o sticla transparenta. Furtunul se taie in jumatate : prima jumatate va face legatura intre sticla si returul motorului iar a doua jumatate se va taia in doua ptr a integra un sistem un filtru de motorina (2-3ron) si va face legatura intre sticla si turul motorului.
Turnati solutia din cutia originala in sticla si porniti masina! Veti observa primele 20-30 de secunde ceva mai mult fum ca de obicei. Lasati masina sa mearga la relanti cateva minute, accelerati cateva minute la 3-4000 RPM, lasati-o din nou la relanti si duceti-o din nou la 3-4000. Masina va merge cu 500 ml de solutie cam 25-30 minute, timp in cate veti vedea mizeriile curatate in filtrul de hartie ptr motorina. Ambele furtunuri trebuie sa stea tot timpul pe fundul sticlei!
Cand solutia este pe terminate, opriti motorul si reconectati sistemul original de alimentare. De atunci motorul va fi mult mai silentios, elastic si chiar economic.
Spor!
Cand am achizitionat masina, motorul avea un ciocanit enervant intre 700 si 1000 RPM mai ales la rece. Dupa 15-20 minute zgomotul inceta. Am fost la 2 mecanici care mi-au spus ca una sau mai multe duze sunt partial infundate. Am sapat putin si am descoperit solutia Liqui Moly Diesel Spulung (sau Diesel Purge) care se foloseste introducand turul si returul motorului direct in solutie.
Aveti nevoie de Liqui Moly Diesel Spulung (~35 ron), ~1m furtun carburant (~6ron), 1 filtru ptr motorina (~3ron), cateva coliere si o sticla transparenta. Furtunul se taie in jumatate : prima jumatate va face legatura intre sticla si returul motorului iar a doua jumatate se va taia in doua ptr a integra un sistem un filtru de motorina (2-3ron) si va face legatura intre sticla si turul motorului.
Turnati solutia din cutia originala in sticla si porniti masina! Veti observa primele 20-30 de secunde ceva mai mult fum ca de obicei. Lasati masina sa mearga la relanti cateva minute, accelerati cateva minute la 3-4000 RPM, lasati-o din nou la relanti si duceti-o din nou la 3-4000. Masina va merge cu 500 ml de solutie cam 25-30 minute, timp in cate veti vedea mizeriile curatate in filtrul de hartie ptr motorina. Ambele furtunuri trebuie sa stea tot timpul pe fundul sticlei!
Cand solutia este pe terminate, opriti motorul si reconectati sistemul original de alimentare. De atunci motorul va fi mult mai silentios, elastic si chiar economic.
Spor!
Comment