Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My black diamond w203 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu vreau sa stric bucuria cu amortizoarele noi Sachs, dar nu sunt aceeasi calitate ca cele de fabrica de pe masina. Amortizoarele masinii au probleme? Sunt curse cumva?
    In documentatia tehnica Mercedes spune ca la W203 se schimba doar amortizorul cu probleme si nu perche cum este recomandat la alte masini.
    Eu le am pe cele originale (sport) pe masina si sunt la 80% bune la un kilometraj de 318.200 de km.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #47
      Am schimbat amortizoarele in noaptea aceasta. E durere cu arcurile la w203.
      Amortizorul stanga era curs si era tot Sachs, nu original. Cel din dreapta s-a dovedit a fi si el prost. Revenea mult mai greu la pozitia initiala. Am schimbat amortizoare, flanse, arcuri, burduf protectie. Ma mai asteapta bieletele de directie si o geometrie. Am joc doar intr-o bieleta si vreau sa imi iau de o grija cu puntea fata. Bratele sunt ok. O sa urmeze bucsele bara stabilizatoare sau toata bara. Momentan mai merge cum e acum. Masina are 268200km si din ce mi-a spus proprietarul anterior, amortizoarele s-au schimbat pe la 170-180k km. Nu am pretentii prea mari de la amortizoarele ce le-am pus pe masina ca am reusit sa le scot la un pret bun.

      Comment


      • #48
        Bara stabilizatoare cu totul,nu se pot schimba doar bucsele decat la benzinare(cam 100 euro) .Cam repede s-au dus amortizoarele.

        Comment


        • #49
          Am gasit pe un site de piese (dupa ce am configurat motorizarea) doar bucsele, dar tind sa iti dau dreptate. S-ar putea sa aiba ei o eroare in sistem si sa nu se potriveasca.

          Comment


          • #50
            Se gasesc dar nu merg ale tale date jos de pe bara ca sunt vulcanizare si apoi alea care le pui au joc pe bara si nu ai facut nimic.

            Comment


            • #51
              Da, ai dreptate, la mine la CDI sunt vulcanizate. Se schimba cu tot cu bara!


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #52
                Multumesc de informatie. Cand o sa ii vina randul o sa schimb bara.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by silverarrow View Post
                  Multumesc de informatie. Cand o sa ii vina randul o sa schimb bara.


                  Eu nu am schimbat bara ca nu a fost cazul. La service mi-a zis ca pretul ar fi pe la 600 lei.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #54
                    Am schimbat astazi bieletele de directie si am facut geometria. Urmatoarea treaba pe lista e datul bordului jos si schimbarea motorasului galagios de la clima. Am cumparat deja doua motorase din dezmembrari.

                    Comment


                    • #55
                      Astazi mi-am facut curaj si am schimbat motorasul galagios de la clima (cod M2/10). Timp total 4 ore fara pauza.
                      M-am ajuta de aceste doua filmuletele:
                      I show you how to remove radio out of the mercedes c class.

                      Evaporator core replacement Mercedes-Benz W203 C200K Verdampfer ErsatzMercedes-Benz W203 C200K エバポレーター交換賓士W203 C200K蒸發器(風箱)更換全紀錄影片來源:雅琥汽車空調


                      Nu a trebuit sa dau tot bordul jos si nici traversele din metal. Am smuls o ureche a motorasului vechi ca oricum aveam unul din dezmembrari. Motorasul "nou" a fost defacut si gresat cu vaselina de trapa Liqui Moly.
                      Va recomand sa faceti acest lucru singuri pentru ca economisiti destul de multi bani. Costul operatiunii a fost de 50 de lei motorasul din dezmembrari.

                      Ca scule trebuie un bit T20 lung si unul scurt, tubulara de 10, surubelnita dreapta si un torx mai mare (am uitat dimensiunea) pentru reglat cei doi pini ai consolei centrale care intra in bord.

                      Cu ocazia asta am inlocuit si inelul de la cheie.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Si acum sa vedem de ce tovarasul motoras A203 820 16 42 se strica asa des si de ce a trebuit schimbat dupa numai un an.

                        In prima poza se vede o imagine de asamblu a angrenajelor. Motorasul se desface foarte usor cu o surubelnita in linie.

                        In a doua poza se observa negreala care se depune de la uzura celeilalte roti dintate. Cursa pe care o face roata dintata alba e destul de mica.. maxim 45 de grade, deci daca rotita neagra e intreaga puteti roti la 180 de grade roata alba afectata si nu trebuie sa inlocuiti motorasul.

                        In a treia si a patra poza se poate observa uzura celor doua roti dintate si cauza clantanitului din bord.

                        Asadar, de ce crapa motorasele astea pe banda rulanta? Pentru ca vaselina din ele se usuca. Mai ales in zona din poza 5. Daca ar fi avut un rulment pe roata dintata alba tineau de veci si inca un pic.

                        Daca va porniti la drum sa schimbati M2/10 sau oricare altul, nu va bateti joc de munca voastra si gresati ce montati in locul celui stricat. Va recomand sa schimbati si bratul cu unul nou mai lat si mai solid.

                        Spor la mesterit!
                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          Bravo!

                          Super prezentare.

                          Comment


                          • #58
                            Astazi a primit incaltari de iarna. Jantele sunt de pe un clk w209.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              Frumos!!! O iarna uoarã!


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #60
                                La fel si tie!

                                On a side note.. ce parere aveti de navigatia asta? Ma tenteaza un upgrade.


                                Si un filmulet de prezentare: https://www.youtube.com/watch?v=whahx9fLhqU&t=105s

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF