Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema curea acesorii?? Electromotor? sau altceva?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Rulmenți SKF zice mecanicul că ar fi buni. Rulmentul de la ambreiajul de la compresor cică e ceva mai special (dublu sau ceva de genul, n-am înțeles prea bine). Îs undeva sub 100 lei.

    Ieri a "operat-o" și pe a mea Filozofie mare nu-i (să nu se înțeleagă că-i contest abilitățile mecanicului) dar contează și sculele. Avea niște inelare cu clicket, perfect drepte și lungi. Într-o jumătate de oră era gata. Mai mult am stat până s-a răcit motorul și a ascultat fiecare rolă în parte (are ceva stetoscop, e al dracului de chițibușar) + batjocura că am rupt cureaua. Acuma se aude altceva. Pompa de apă. Altă fericire.

    @Nedved ziceai să dai la automat scurt ca să vezi dacă e așezată bine cureaua. Am mers mai departe cu un șurub de 17 băgat în locașul de la fulia de pe vibrochen și cu două piulițe în capăt merge angrenat cu o clicketul (n-am imbus, am improvizat). E un moment când merge destul de greu, dar sincer mă așteptam să aibe compresie mai bună. De sub ea am reușit să învârt motorul cu metoda asta de am derulat cureaua de câteva ori. M-au cam trecut apele că pe fulia de la vibrochen rămâne un spațiu de cca 2mm între partea dinspre motor a fuliei și cureaua vieții. Am crezut că am pus-o iar pe lângă și o fac fâșii.

    Știu că sună aiurea, după ce i-am pus cureaua m-am dus cu ea la mecanic să-i schimbe rolele Oricum cel mai important e că sună altfel. Bâzâitul ăla mă zgâria pe ceea ce unii numesc creier A si încă ceva. Luați-vă ochelari d-ăia de protecție că vă cad tot felul de bâzdâgănii de pe sub în ochi. Și nu-i distractiv deloc. Și mai trebuie și ceva lampă. Pe mine ridicatul capotei nu m-a ajutat. Poate-s eu mai orbete.

    Poze n-am mai făcut ca eram și mânjit și operațiunea e descrisă de LauLaur mai sus. Și nu în ultimul rând multumesc LauLaur și Nedved pentru sfaturi acum am iar gărgăriță de birjărit.

    Toate cele bune.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #62
      Rulmentul de la ambreiajul de la compresor cică e ceva mai special
      Compresorul de pe A Class nu are ambreiaj!
      Poze n-am mai făcut ca eram și mânjit și operațiunea e descrisă de LauLaur mai sus
      Aia cu vorbele de duh si sfintii din calendar? . In fine, bine ca s-a rezolvat. Data viitoare sti exact ce ai de facut, fara emotii. Nu conteaza prea mult cureaua rupta, important este ca ai reusit cu a doua! Well done!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #63
        Cuplaj, ambreiaj, dracu să le pieptene. E ceva șmecherie acolo că altfel nu s-ar putea învârti și în sarcină și decuplat. A zis să-i dau pace după ce le-a ascultat. Nu mi-am bătut capul deocamdată să văd ce-i pe acolo, dacă mecanicul zice că încă e în regulă. Oricum eu nu cuplez / decuplez clima decât la ralanti. N-are sens să le forțez aiurea, compresorul pare să opună destulă rezistență.

        Cureaua se montează cum ai zis mai sus. Problema mea e că încă nu realizez unde naiba am greșit. Cel mai probabil n-am pus-o bine pe fulia de la vibrochen, sau nu s-a așezat întinzătorul cum trebuie, a patinat când am dat la cheie și aia a fost. Dar cum ai zis mai sus, totul e bine când se termină cu bine. Mecanicul avea o cheie de 15 "pregătită" pentru întinzător. Eu l-am "convins" tot cu levierul și cricul hidraulic. Totuși vă recomand să dați niște ture cum am făcut eu cu un imbus / șurub și să rotiți motorul, pâna sunteți siguri că e pusă exact cum trebuie. Cel puțin la benzinare ar trebui să meargă ușor. La diesel mă gândesc ca e mai dificil din cauza compresiei.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #64
          La mine buba a fost până la urmă rulmentul compresorului AC.... 120 ron.... Dimensiunea 52x35x12 dacă nu ma înșel.... 100 ron manopera celui care l-a schimbat și 200 celor de la service cere l-au demontat/montat! Cam scump halatul pentru un rahat de rulment dar sa speram ca nu trebuie prea curând repetată operațiunea!

          Comment


          • #65
            Problema curea acesorii?? Electromotor? sau altceva?

            Fi amabil,te rog,si detaliaza toata operatiunea de schimbare a rulmentului.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #66
              Cureaua se montează cum ai zis mai sus. Problema mea e că încă nu realizez unde naiba am greșit. Cel mai probabil n-am pus-o bine pe fulia de la vibrochen, sau nu s-a așezat întinzătorul cum trebuie, a patinat când am dat la cheie și aia a fost
              Eh, se intampla... Era s-o comit si eu cu fulia de la alternator. Norocul meu a fost ca am obiceiul sa verific de doua ori dupa ce termin orice lucru. Cu o lanterna puternica, verific asezarea curelei pe fiecare fulie.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #67
                Originally posted by nituionutdaniel View Post
                Fi amabil,te rog,si detaliaza toata operatiunea de schimbare a rulmentului.


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Salut...nu stiu ce sa detaliez pentru ca nu l-am schimbat eu... la un service au demontat compresorul dupa ce au scos freonul ... iar un nene cu atelier a schimbat rulmentul la compresor... din cate am observat cea mai dificila parte a "operatiei" a fost demontarea/montarea curelei de transmisie.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF