Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot citesc p'aici...si-mi place ....Belele cu alternatorul am avut la al meu w115 cu motor 230.4 Dupa ce am schimbat tot ce se putea schimba inauntru alternatorului si am imprumutat inca unul care functiona pe o cobra, mi-am dat seama ca suportul alternatorului nu facea masa cu blocul motorului (si e prins cu 4 suruburi de 10). Spor!

    Comment


    • Așa, că am uitat să postez rezultatul/rezolvarea, deși s-a întâmplat de 2 zile ...
      Diagnosticul meu a fost greșit: releul de încărcare a fost de vină ! Înainte să mă duc la electrician, am zis că pt. 25 de lei tot eu sunt, și am luat un releu nou. Instantaneu a reînviat totul, am încărcare.
      Acuma, ce a cauzat clacarea diodei ? Data trecută, cu ocazia reparării alternatorului, am schimbat și telescopul întinzătorului de curea (Ina, Made in Germany), care s-a dovedit a fi un gunoi de 2 bani. Nefăcându-și treaba (s-a scurs uleiul din el), probabil la un moment dat a frânat tot ansamblul antrenat de curea, și alternatorul făcând parte din acest grup vesel de ”piese rotative”, a sacrificat veriga cea mai slabă: dioda din releu. Acum am și un telescop ”nou”, primit cadou de pe o mașină dezmembrată (nu știu de ce, dar am impresia că va ține mult mai mult, decât precedentul).
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Parking Assist Pole

        Nu am crezut că voi avea vreodată așa ceva pe mașină (darămite două!!!), dar D-zeu a fost bun cu mine ... și nu în ultimul rând colegul Maxtaz, care este vinovat de toată tranzacția și căruia îi mulțumesc și pe această cale !
        Trebuie să fac 2 adaptoare, deoarece nu voi folosi suporții originali (am deja suporți confecționați de acum 3 ani jumate). Sper să mă mișc repede și să pot pune cât mai iute poze cu ele montate ...
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Pozele promise, cu Parking Assist Poles montate.
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Originally posted by Levi View Post
            Pozele promise, cu Parking Assist Poles montate.
            Bine arata !!!
            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

            Comment


            • Cu placere,sa fii iubit!A nu se uita montate si singure! )

              Comment


              • Originally posted by Levi View Post
                Stimați colegi și prieteni !
                Aștept păreri vis-a-vis de montarea unor tuburi LED în faruri, cu rol de lumini de zi, sau chiar varianta mai ”jmekeră” cu dublă funcție (lumini de zi + semnalizare). Ceva de genul: vezi pozele (cu specificația că în poze apar faruri USA, iar eu le-aș monta în faruri europene, în partea cu farurile de ceață, oricum având proiectoarele în bară și semnale ”americane”!
                Originally posted by Levi View Post
                Am luat DRL-urile cu semnalizări, să văd când apuc să desfac farurile, să le montez și să văd cum arată ...
                Le-am montat azi ...
                Nu sunt mulțumit 100% pt. că nu mi-a ieșit șmecheria ca la Panzer, deoarece acolo e vorba de faruri americane, iar în carcasa europeană nu ai cum să montezi pe conturul doar al unui far (fie cel de noapte, fie cel de ceață), neavând de ce să prinzi clemele tubului. Așa că a ieșit ce se vede în poze.
                Păreri ?
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • Pãrerea mea, este sã pui Xenon pe fazã scurtã și lungã sau dacã nu vrei asta, pentru cã nu ai far cu lupã, mãcar pune un bec LED la poziție, ai bandã LED și becuri halogen galbene, cam aiurea. PÃREREA MEA !!!
                  Coadă

                  Comment


                  • Arata urat...

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • Daca ai de unde sa iei modelul de faruri americane ar da bine sa faci cum e in prima poza asa cum e acum nu arata prea bine strica aspectul frumos al masinii.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • Originally posted by Joker93 View Post
                        Pãrerea mea, este sã pui Xenon pe fazã scurtã și lungã sau dacã nu vrei asta, pentru cã nu ai far cu lupã, mãcar pune un bec LED la poziție, ai bandã LED și becuri halogen galbene, cam aiurea. PÃREREA MEA !!!
                        Am bi-xenon, dar în poză e aprinsă doar poziția, unde într-adevăr am bec normal. Pot să pun unul cu LED, dar intenția mea este să folosesc DRL-ul (banda LED) doar în afara localității, și atunci va fi aprinsă doar acesta singur.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Pregătindu-mă de un nou concediu, azi am trecut în revistă toate fluidele (apă, ulei, lichid frână și servo) la Lord, și am aplicat un tratament temeinic la pielea scaunelor/banchetei, folosind un flacon întreg (200ml) de ”lapte” Doina.
                          Mecanica a fost verificată acum 3 săptămâni, ocazie cu care am obținut și un nou ITP
                          Sper că nici de data asta nu mă va dezamăgi și ne va purta prin toate destinațiile propuse, așa cum o face deja de 6 ani...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Ieri ne-am întors din al 5-lea periplu prin bătrânul continent, 19 zile din care 12 călare pe bătrânul Lord... Ne-a plimbat cum a făcut-o de fiecare dată: bătrânește, dar în comfort și în siguranță.
                            Traseul de anul acesta a măsurat 4470 de km (+ 400 pe feribot, dar aici Lord s-a odihnit, a fost el transportat de data asta) și a trecut prin Ungaria-Slovenia-Italia-Corsica-Italia-Elveția-Germania-Austria-Ungaria. Am ars 335 litri de motorină, rezultând un consum normal de cca. 7,5 litri la sută.
                            Singurul meu regret a fost că bătrânul catâr nu a putut urca în Austria pe Grossglockner, nu are putere pt. așa ceva, și după 1 km am făcut cale întoarsă, că n-am vrut să forțez nota, fierbea apa și prăjeam ambreiajul. Regret pt. traseul sărit, dar nu-mi pare rău că nu l-am forțat pe Lord și am avut cu ce merge mai departe și veni acasă.
                            Poze, după ce le pun în ordine în calculator.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Știu că am promis că voi posta poze, dar după aranjarea acestora în ordine cronologică, mi-am dat seama că anul acesta am neglijat pozele cu Lord, spre rușinea mea... Astfel, eu care ”colecționez” poze cu Lord în capitalele europene pe unde ne duce, anul acesta nu am făcut nicio poză cu el la Ljubljana, fiind singura capitală nou-abordată...
                              Singurele poze unde mai apare și Lord, sunt din Corsica, la munte și la mare...
                              Iar ultima este din Lindau, pe malul lacului Boden.
                              Attached Files
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • ... și pe lângă treburile frumoase trebuie să povestesc și pățaniile ocazionate de acest drum:
                                1. Fără să vă povestesc pe 2 pagini, prezint doar un rezumat scurt: la ieșirea din Slovenia către Italia am alimentat benzină în loc de motorină (49 de litri, așa că aveam în rezervor jumi-juma benzină-motorină). Dacă-mi dădeam seama la stație de gafa făcută cu mânuțele mele două, era altceva, dar mașina s-a oprit la vreo 30 de km, fiind deja în Italia. Doar atât: să le dea D-zeu sănătate la toți care m-au ajutat (polițistul, cel de la supraveghere autostradă, șoferul de la tractări, mecanicul italian și cel român de la atelierul din Monfalcone), fiind vineri după-masa la 6 când s-a întâmplat, și până la 10 seara când am putut să pornesc mai departe.
                                2. Pe drumul către casă, la nu mai mult de 30 de km de la destnație, a început o bătaie accentuată sub mașină, care prima dată mi-a dat impresia că s-a dus rulmentul intermediar de la cardan, mai apoi s-a clarificat că vine de la roata față-dreapta, suspectând tot rulmentul. Neavând timp, până ieri am circulat cu Piroska a lu' Doamna mea, și doar ieri am ajuns cu Lord la mecanic. Când am dat jos capacul de la roată, am încremenit: 3 din 5 șuruburi sunt rupte în disc! Se pare că totuși D-zeu e bun cu mine ; dacă mi de întâmpla undeva afară, puteam să stau mult și bine până o rezolvam (la ora asta încă nu știu dacă vor putea fi extrase cioturile, sau va trebui să schimb tot discul), iar ”worst scenario” ar fi fost s-o ”parchez” undeva într-o râpă, cu noi cu tot și cu roțile-n sus, adio lume...
                                Acum toate se vor rezolva (mai am de făcut și schimbul de ulei cu un drum), sănătate s-avem!
                                Attached Files
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF