Salutare la toata lumea ! Am gasit un s400 cdi 2001, acte pe firma , inmatriculat RO , pretz am negociat cu vanzatorul la 3000 euro, insa anumite dubii in ceea ce priveste masina , dupa ce am condus o... in legatura cu faptul
ca ma asteptam la un motor 3999diesel cm 3 250 cp...sa ma lipeasca de scaun, acest lucru nu so intamplat va voi descrie situatia:
(260.000 km , arata ff bine interior/exterior)
- m am urcat in masina , am pornit, motorul era rece, am asteptat vreo 5 min, si am pornit la drum prin oras, am prins maxim 70km/h ( nici nu prea aveam unde sa i dau)si am ramas cu urmatoarele dubii:
1) cutia in modul S schimba vitezele cam pe la 2000 rot/min ... adica prea devreme parerea mea , am oprit masina pe loc ,am calcat pedala pana la fund, am pornit putin cu scartait de roti , dar la scurt timp a intervenit controlul tractiunii, si iar o inceput sa schimbe la 2000 rot/min ma asteptam, cu pedala apasat pana la podea sa mi schimbe in turatiii mai mari gen 3000 rot.min sau 3500 etc ( cum am vazut in filmele de pe Youtobe), acest lucru nu so intamplat , l am intrebat pe proprietar dc nu trage ? O zis ca trage da sa incerc pe manual....
Iar am oprit masina, in fatza unui deal mare urcand, am calcat pedela pana la podea, o plecat cu scartait, si dupa viteza 1 , o trecut in vit 2pe automat...de data asta chiar am ramas dezamagit, in ditamai dealul , iar o schimbat cutia in 2000 rot/min
2) alte probl : cutia agatza putin , sesizabil cand trece pe automat din vit a 3 a in a 4 a ( am inteles ca 4 viteze are de toate...?? de la proprietar)
3) mai are parbrizul crapat jos langa bord cateva linii, spune ti mi va rog la 250 cp nu ar fi trebuit sa ma lipeasca de scaun ?? si sa plece de nebuna de pe loc?
Ce sa fac ? sa o iau sau nu ??Ma tem sa nu aiba ceva defect gen turbine... sau pe la cutie... ca e cam cuminte masina asta s400 cdi...
Mai are rost sa i cer testul in afara orasului ? El , proprietarul nu prea mo lasat sa circul , pt ca dansul nu are RCA la masina respectiva si se teme( el merge asa)
Astept sfaturile dvs !
ca ma asteptam la un motor 3999diesel cm 3 250 cp...sa ma lipeasca de scaun, acest lucru nu so intamplat va voi descrie situatia:
(260.000 km , arata ff bine interior/exterior)
- m am urcat in masina , am pornit, motorul era rece, am asteptat vreo 5 min, si am pornit la drum prin oras, am prins maxim 70km/h ( nici nu prea aveam unde sa i dau)si am ramas cu urmatoarele dubii:
1) cutia in modul S schimba vitezele cam pe la 2000 rot/min ... adica prea devreme parerea mea , am oprit masina pe loc ,am calcat pedala pana la fund, am pornit putin cu scartait de roti , dar la scurt timp a intervenit controlul tractiunii, si iar o inceput sa schimbe la 2000 rot/min ma asteptam, cu pedala apasat pana la podea sa mi schimbe in turatiii mai mari gen 3000 rot.min sau 3500 etc ( cum am vazut in filmele de pe Youtobe), acest lucru nu so intamplat , l am intrebat pe proprietar dc nu trage ? O zis ca trage da sa incerc pe manual....
Iar am oprit masina, in fatza unui deal mare urcand, am calcat pedela pana la podea, o plecat cu scartait, si dupa viteza 1 , o trecut in vit 2pe automat...de data asta chiar am ramas dezamagit, in ditamai dealul , iar o schimbat cutia in 2000 rot/min
2) alte probl : cutia agatza putin , sesizabil cand trece pe automat din vit a 3 a in a 4 a ( am inteles ca 4 viteze are de toate...?? de la proprietar)
3) mai are parbrizul crapat jos langa bord cateva linii, spune ti mi va rog la 250 cp nu ar fi trebuit sa ma lipeasca de scaun ?? si sa plece de nebuna de pe loc?
Ce sa fac ? sa o iau sau nu ??Ma tem sa nu aiba ceva defect gen turbine... sau pe la cutie... ca e cam cuminte masina asta s400 cdi...
Mai are rost sa i cer testul in afara orasului ? El , proprietarul nu prea mo lasat sa circul , pt ca dansul nu are RCA la masina respectiva si se teme( el merge asa)
Astept sfaturile dvs !
Comment