Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri Cobra Coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am vazut-o si eu, prostia mare e ca e pozata murdara. Masina merge si e cipareala.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #17
      Eftin si bun sa inteleg, hai sa cerem poze cu ea sudata vopsita si antifonata!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #18
        Aia de pe forum cu motor de 300 a ajuns la Titel la Babana.A luat-o un prieten .
        O sa o vedem cam in 2 luni gata.Din cate imi aduc aminte a fost in jur de 2700 euro.Si a fost cam amarat la tabla.Acum e altceva.

        Comment


        • #19
          Dap, si cea verde deschis s-a dat, a luat-o rentabenz, pasajele coapte pe spate, omu' o face, cred ca va iesi super.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #20
            salut colegi! va solicit urgent ajutorul, si de data aceasta am nevoie maaare de detalii. dupa multe scormoneli am gasit 2 bucati coupe, care se vand la pachet. plus doua hambare pline de piese. plus un motor de w124. plus electronice auto. plus webasto. plus alarma (acestea din urma sunt in cutii, nedesfacute de ani buni). plus plus plus. ce mai, o caruta de jucarele! toate pentru mirobolanta suma de 1.500 oiro. drept urmare am ramas placut surprins si impresionat de oferta, dar solicit ajutor, pentru ca nu stiu daca este chiar cel mai rentabil lucru pentru varsta de 22 de ani...
            masinile sunt: 1 buc 280ce din 1979, inmatriculat. 1 buc 280ce din 1980, neinmatriculat.
            detalii 280ce inmatriculat:
            - clar necesita restaurare si vopsea. vizibil, panou spate (cel cu stopurile) ruginit bine. nu am apucat sa ma apropii de el, deoarece proprietarul, un mosulica putin diliu, are o droaie de caini si mi-a fost frica sa intru.
            - dotari: trapa electrica, aer cond, abs, pilot automat, cutie manuala, servo (poate si altele, dar nu-mi vin acum in minte)
            - mecanica: cuzinet dus, motorul nu cred ca ar porni
            detalii 280ce neinmatriculat
            - aceleasi dotari ca si mai sus, dar interior beige, cutie automata
            - mecanica: motor impecabil (zice proprietarul)
            - lipsa geamuri (sta de ani de zile "tras in tipla", acoperit bine de plastice)

            cam asa se prezinta... acum intreb... la ce ar trebui sa ma astept de la un motor de 2.8 din 1979-1980? dupa mintea mea, care nu am mai avut de-a face cu nici o cobra, mai ales pe benzina, si care ma iau doar din ce aud... ar trebui sa intru in panica la auzul expresiei "280ce"? vreau sa stiu cat mai multe despre partea tehnica... este un motor pretentios, sau fiabil? (bine, stiu ca in general cobrele sunt masini recunoscute mondial pt. fiabilitate, dar nu stiu nimic despre suratele lor pe benzina)
            consumul ar trebui sa ma faca sa ma gandesc la plimbari in week-end, o data pe luna, sau se incadreaza in limite normale? cat m-ar ajunge impozitul? exista reduceri pentru pensionari, la capacitati de 2.8? ce performante are? va fi greu sa mut motorul si cutia automata, de pe cea neinmatriculata pe cea inmatriculata? cum o pornesc? sfaturi initiatice, etc...
            nu stiu, sunt intrebari care ma omoara... daca as sti vre-un coleg cobrist in constanta... ar fi super, poate ne-am intalni si am schimba o vorba.
            repet, chiar nu cunosc nimic despre motoarele pe benzina ale benz-urilor din acea perioada... tot ce stiu mai mult despre cobre, este legat de cele 300D, deoarece a avut un vecin, si, in "copilarie", mai stateam pe capul lui cand mesterea...
            altceva, la ce ar trebui sa fiu atent, in afara de motor si tehnica? unde au cobrele toate seriile, care pot constitui probleme la rar?
            sper sa nu va suparati pe mine ca pun atatea intrebari, pur si simplu acest model este o nebunie pt mine, pretul este bun, oferta este cuprinzatoare... dar nu vreau sa fac o greseala... ajutati-ma!
            ps> mesteri buni pt mercedesurile vechi in constanta exista?
            va multumesc anticipat baieti. sper sa ma ajutati sa iau o decizie buna...
            Last edited by cristivw; 05-11-2008, 01:25 AM.

            Comment


            • #21
              Vezi ca Steen are 280.. si e si din Constanta. Poate dai de el si il mai intrebi una, alta.

              Comment


              • #22
                pacat ca nu are datele de contact trecute la profil. si nici locatia. i-am trimis domnului steen un mesaj privat, astept cu nerabdare un raspuns, eventual si o intalnire

                Comment


                • #23
                  mertz coupe

                  Salut! Parerea mea este sa nu-ti pui intrebarea "aoleo, fac o greseala...?Eu mi-am cumparat de o luna o cobra coupe si nici n-am stat pe ganduri.Chiar daca in acel moment nu stiam cu ce sa mananca.Am vazut-o si am luat-o.Este un W123 coupe din 1979, dar din benzinar a devenit dieselist (200D).Daca ma crezi sau nu, inainte s-o iau nici nu m-am urcat la volanul ei si nici n-am avut alte mertz-uri inainte.Am un Mitsubishi Pajero deci...
                  Stiu c-o sa-mi pun multa lume in cap de aici dar dupa parerea mea este cel mai frumos model de W123.A mea este in stadiul de restaurat, dar lipsesc piesele.
                  In ceea ce priveste motorizarea nu te pot ajuta.Pe ce ai pus tu mana este o mina de aur.Eu caut piese de-mi sar ochii din cap si tot nu gasesc.Parerea mea este sa le cumperi si vezi tu dupa aceea ce faci.Ceea ce cred eu este ca singurul impediment la 280 CE este impozitul pe an restul vine de la sine.Timp si bani si un loc unde sa le tii sa ai ,ca doar o sa-ti scoti tu din doua masini una ok.Presupun ca mari diferente la caroserie nu sunt.

                  Daca mai gasesti piese pentru astfel de masini (mai ales piesele de caroserie si interior) da-mi si mie un semn .In Bucuresti nu prea gasesc si ma intereseaza enorm.

                  Toate cele bune si nu mai sta pe ganduri

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Fisch View Post

                    Daca mai gasesti piese pentru astfel de masini (mai ales piesele de caroserie si interior) da-mi si mie un semn .In Bucuresti nu prea gasesc si ma intereseaza enorm.
                    Sunt 2 magazine la statia Lizeanu.Unul se numeste Dijital celalalt nu mai stiu cum.Acolo gasesti cam tot ce vrei pt acest model numit Mercedes w123 Cobra,cupe sau necupe.
                    Vb cantecului:
                    In statie la Lizeanu,
                    stateam si citeam ziaru,
                    cand vazui trecand o blonda
                    ca dupa ultima moda.
                    Ma dadui pe langa blonda,
                    si intrai cu ea in vorba,
                    domnisoara,domnisoara,
                    ce program aveti diseara?
                    P.S.Mai stiti ceva de cupaul lui steen?Si l-a mai restaurat?
                    MÃREAȚA COBRA

                    Comment


                    • #25
                      clar trebuie sa dau de steen... vad ca suntem si din acelasi oras :P astept sa imi raspunda pe privat, sa-mi dea numarul de telefon...

                      mina de aur, ce sa zic... daca nu era impozitul enorm pentru 2.8... nici nu imi mai puneam intrebari. intr-adevar la capitolul "interior" stau cam ambele aiurea, si sunt pline de rugina... nu cred ca este ceva nerealizabil, dar... cu multa multa munca. acum caut sa ma interesez cum fac cu actele. vreau sa o stiu pe cea inmatriculata pe numele meu, dar am auzit ca din momentul in care am facut contractul de vanzare-cumparare, trebuie sa o inregistrez si la fisc, sa-i fac si rar-ul... si nu functioneaza nici una trebuie sa vad cum fac... daca n-ar fi legislatia noastra atat de idioata...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ionutz_ng View Post
                        Sunt 2 magazine la statia Lizeanu.Unul se numeste Dijital celalalt nu mai stiu cum.Acolo gasesti cam tot ce vrei pt acest model numit Mercedes w123 Cobra,cupe sau necupe.
                        Vb cantecului:
                        In statie la Lizeanu,
                        stateam si citeam ziaru,
                        cand vazui trecand o blonda
                        ca dupa ultima moda.
                        Ma dadui pe langa blonda,
                        si intrai cu ea in vorba,
                        domnisoara,domnisoara,
                        ce program aveti diseara?
                        P.S.Mai stiti ceva de cupaul lui steen?Si l-a mai restaurat?
                        Da, multumesc mult.La Lizeanu sunt doua, dar numai Dijital sa spun ca este mai accesibil, Cel de vis a vis...are preturi mari.Nici la Dijital nu gasesc prea multe de interior (cel putin asa era acum 2 saptamani)

                        Originally posted by cristivw View Post
                        clar trebuie sa dau de steen... vad ca suntem si din acelasi oras :P astept sa imi raspunda pe privat, sa-mi dea numarul de telefon...

                        mina de aur, ce sa zic... daca nu era impozitul enorm pentru 2.8... nici nu imi mai puneam intrebari. intr-adevar la capitolul "interior" stau cam ambele aiurea, si sunt pline de rugina... nu cred ca este ceva nerealizabil, dar... cu multa multa munca. acum caut sa ma interesez cum fac cu actele. vreau sa o stiu pe cea inmatriculata pe numele meu, dar am auzit ca din momentul in care am facut contractul de vanzare-cumparare, trebuie sa o inregistrez si la fisc, sa-i fac si rar-ul... si nu functioneaza nici una trebuie sa vad cum fac... daca n-ar fi legislatia noastra atat de idioata...
                        Cred ca din momentul cand ai facut contractul ai 30 de zile sa te inregistrezi la fisc si sa faci rar-ul.La rar nu trebuie decat sa-ti faca identificarea la seriile de pe masina si-ti da tzidula aia pentru politie.Nu trebuie sa faci masina sa mearga brici.Cand am mers cu a mea functiona in 3 cilindrii...si n-a mai zis nimeni nimic.Nu sunt sigur dar cred ca poti s-o duci si tractata.
                        Last edited by florineasca; 05-13-2008, 17:57 PM.

                        Comment


                        • #27
                          am rupt-o in fericire... am luat legatura telefonic, cu un reprezentant retromobil club romania. oricum stiam ca modelul w123 s-a fabricat pana in anul 1985, deci nu poate obtine momentan certificat de vehicul istoric. partea si mai proasta este ca, din ce mi-a spus respectivul, din 2010 se vor scoate din circulatie toate autovehiculele non-euro. asadar, dupa un calcul, daca as achizitiona coupe-urile, ar trebui sa platesc impozit pana in 2010, iar din 2010 pana in 2015, bijuteria ar fi trasa pe dreapta, in asteptarea certificatului de vehicul istoric. nu stiu ce sa mai zic, dar sunt putin deceptionat... parca nu renteaza sa ma apuc sa o refac, stiind ca nu voi putea circula chiar nu ar exista nici o solutie? nu as vrea sa renunt sub nici o forma la motorul original, de 2.8...

                          Comment


                          • #28
                            coupe

                            Originally posted by cristivw View Post
                            am rupt-o in fericire... am luat legatura telefonic, cu un reprezentant retromobil club romania. oricum stiam ca modelul w123 s-a fabricat pana in anul 1985, deci nu poate obtine momentan certificat de vehicul istoric. partea si mai proasta este ca, din ce mi-a spus respectivul, din 2010 se vor scoate din circulatie toate autovehiculele non-euro. asadar, dupa un calcul, daca as achizitiona coupe-urile, ar trebui sa platesc impozit pana in 2010, iar din 2010 pana in 2015, bijuteria ar fi trasa pe dreapta, in asteptarea certificatului de vehicul istoric. nu stiu ce sa mai zic, dar sunt putin deceptionat... parca nu renteaza sa ma apuc sa o refac, stiind ca nu voi putea circula chiar nu ar exista nici o solutie? nu as vrea sa renunt sub nici o forma la motorul original, de 2.8...
                            Da, asa este, dar nu stiam ca se ia dupa ultimul an de fabricatie al seriei W123, ci dupa anul de fabricatie al fiecarui automobil in parte.Poate mai stie cineva detalii.Adica daca ai o masina din 1979, in 2011 cand ar intra in vigoare tampenia asta, ar avea 32 de ani.Teoretic ar intra de mult la categoria masini de epoca.
                            Last edited by doktor4carz; 05-17-2008, 02:29 AM.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Fisch View Post
                              da, asa este, dar nu stiam ca se ia dupa ultimul an de fabricatie al seriei W123, ci dupa anul de fabricatie al fiecarui automobil in parte.Poate mai stie cineva detalii.Adica daca ai o masina din 1979, in 2011 cand ar intra in vigoare tampenia asta, ar avea 32 de ani.Teoretic ar intra de mult la categoria masini de epoca.
                              30 de ani de la iesirea din fabricatie a modelului nu a masinii, deci ultima cobra ar fi din 84!!!!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment


                              • #30
                                bun. si, luand in calcul toate aceste aspecte, se merita sa inchei tranzactia sau nu...? inca astept raspunsuri si sfaturi...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF