Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lady - W123 230C coupé

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by carmine View Post
    Studiaza si aripile spate si ai sa vezi si acolo interventii "maiastre", mai ales daca scoti protectiile de plastic din portbagaj.
    Am scos plasticul şi am studiat: s-a lucrat acolo la mare artă ... tablă peste tablă, prinse între ele cu popnituri. Luft de cca. 3 cm între pasajul interior şi aripă (asta probabil din cauza că aripa este de sedan), dar (din fericire) din exterior e acoperit cu tablă, nu am văzut urmă de rugină sau mizerie pătrunsă din afară. Va fi ceva de lucru în zona aia, dar cel puţin chitul şi antifonul şi-au făcut treaba, nu s-au produs pagube.
    P.S. La capitolul "Intervenţii multe şi mărunte", provizoriu am lipit la loc tapiţeria da la centura de siguranţă.
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      Originally posted by Levi View Post
      Am scos plasticul şi am studiat: s-a lucrat acolo la mare artă ... tablă peste tablă, prinse între ele cu popnituri. Luft de cca. 3 cm între pasajul interior şi aripă (asta probabil din cauza că aripa este de sedan), dar (din fericire) din exterior e acoperit cu tablă, nu am văzut urmă de rugină sau mizerie pătrunsă din afară. Va fi ceva de lucru în zona aia, dar cel puţin chitul şi antifonul şi-au făcut treaba, nu s-au produs pagube.
      Nu stiu cum s-a facut "receptia" lucrarii la vremea respectiva, dar cred ca s-a lasat cu urlaturi, incaierari si strigaturi. In orice caz "maistrul" a parasit meleagurile romanesti, era cautat de o volga neagra. Ai de lucru la ea, dar are o baza buna, iar cu rabdare si bani multi va iesi ca lumea.
      Last edited by Carmine; 04-17-2011, 21:32 PM.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #48
        Originally posted by carmine View Post
        are o baza buna, iar cu rabdare si bani multi va iesi ca lumea.
        Între timp eu circul zi de zi cu Lady, doar am zis că trag de ea, să-i iasă la iveală bubele. Ei, aşa mi s-a rupt ieri ţeava de eşapament (poza 1), ceea ce nu e mare nenorocire, azi s-a făcut alta (din inox - pozele 2, 3-ce ziceţi de sudoriţă în argon?, 4), păstrând tobele şi filtrul, că alea sunt OK. Dar, cu ocazia asta, am mai investigat fundul maşinii încă o dată (pozele 5, 6, 7), şi încep să-mi scriu lista cu piesele, să văd ce se mai poate aduce de Klokkerholm, că e jale mare: ambele lonjeroane, ambele praguri, şi podeaua spate trebuie obligatoriu schimbate cu piese de fabrică. Ce am găsit pe net, spre mirarea mea, sunt livrabile şi chiar accesibile ca preţ. Îmi este însă frică (şi de ce ţi-e frică, nu scapi - zice vorba) de "meseriaşi", tot mă mai interesez în stânga-dreapta, dar nimic până acum.
        Altfel, bătrâna doamnă mă serveşte nesperat de bine, şi încerc să-i întorc şi eu ce pot (a primit cutia cu muzicanţi al lui Lord, devenit liberă după ce am montat navigaţia pe 126 - chiar m-am mirat că-i mergeau toate 4 boxele, că uitându-mă mai demult la cele din uşi, n-am crezut că vor mai cânta vreodată).

        Cele bune !
        Attached Files
        Last edited by Levi; 06-16-2011, 21:15 PM.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #49
          A iesit impecabil evacuarea.
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #50
            "Peco" ...
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #51
              Acu zii si noua cum se comporta masina cu uleiul alimentar pe care il folosesti, vre o diferenta?
              Era sa cumpar masina asta acu ceva vreme, cand am mers sa cumpar o cobra, mi am zis ca daca o vad si nu mi place merg la Bucuresti sa vad cupe ul, era alegerea 2 din cauza ruginei, m am multumit cu berlina fara rugini!
              Last edited by pneu; 07-31-2011, 22:12 PM.
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #52
                La pornire, până se încălzeşte, "tremură" un pic la ralanti, dar în câteva minute, când ajunge undeva la 60 de grade, merge lin de tot, mult mai liniştit. Oricum, motorul merge impecabil (cum bine ştii şi tu, cu rugina am probleme), dar am zis că, nu strică să-i fac un "tratament" cu ulei. După ce mi s-a aprins becul la rezervor, au intrat 78 de litri de ulei (din care 10 litri ulei ars - primit cadou). Eu obişnuiesc să bag la fiecare alimentare un bax (6 kg) de ulei peste motorină, inclusiv iarna, dar acum, fiind vară şi găsind 150 de kg de ulei la preţ bun , am împărţit cantitatea asta la cele 2 utilaje.
                , cele bune !
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Levi View Post
                  "Peco" ...
                  Super tare
                  Stefan

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Levi View Post
                    "Peco" ...
                    Nu miroase dupa tine a cartofi prajiti?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      Nu miroase dupa tine a cartofi prajiti?
                      Ba da, zici că e "Home Delivery McDonald's" ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Levi View Post
                        "Peco" ...
                        Ce faci Levi? Bagi "ulei" de la LIDL?
                        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Levi View Post
                          Ba da, zici că e "Home Delivery McDonald's" ...
                          Sa nu te sperii cand o sa vezi o haita de caini dupa tine .
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #58
                            Aşa, ca să nu mă plictisesc, am schimbat cadranul ceasului de KM, cu unul de 180 km/h ( mersi colegului claub ), şi astfel am o indicare de viteză reală. Atâta doar, că acum nu mai merge cu 150 la oră, ci doar cu 120
                            Attached Files
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #59
                              Sandale de vară

                              Am ochit un set de jante pt. bătrâna Doamnă, care (cu ajutorul colegului şi prietenului Jan Sovieticool - mersi şi pe această cale!) au făcut drumul din capitala Moldovei la Tg-Mureş. Sunt ARC pe 15", în stare bună. În prima poză sunt ele la sosirea la mine, iar în a 2-a: după 2 ore de la sosire - pe bune !, în 2 ceasuri le-am şi suflat cu spray de jante. Luând în considerare că pt. prima dată în viaţa mea am vopsit jante în 2 culori, a ieşit de măcar nota 5 ...
                              Mâine, sper să pot posta poze cu ele montate.
                              Attached Files
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #60
                                Hai ma ca nu arata rau deloc...sa ai noroc la ea si mii de km fara GROPI!!!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF