Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

    Desi nu sunt posesor mercedes(defapt am un Actros daca se pune ), vreau sa va avertizez in legatura cu firma din topic. Daca va aflati in situatia mea, macar o sa stiti cum sa procedati.

    Pe la jumatatea lui ianuarie eram prin Bucuresti si am decis sa vorbesc cu Dragos Voinea pentru un soft la masina din semnatura (passat) pentru ca softul ce-l aveam nu-mi satisfacea toate dorintele. Zis si facut. L-am contactat, ne-am intalnit, mi-a pus doua softuri, primul mai slab decat ce aveam pe masina si nu mi-a placut, iar al doilea a fost la fel cu cel pe masina dar masina tragea mai linear si nu-mi mai scotea fum, asa ca am ramas cu ce-l de-al doilea ramanad problema consumului si i-am spus ca o sa-i virez banii cand ajung la Arad si sunt complet multumit de consum si putere. Asa am si facut. Am ajuns la Arad, am fost multumit de soft (atat de putere, cat si de consum) si l-am contactat pe Dragos pentru cont urmand sa-i virez banii. Dupa ce i-am virat banii, Dragos s-a oferit sa-mi mai dea un soft un pic mai puternic sa-l testez, doar cu conditia de a-mi cumpara galletto si de a mi-l pune singur. Am facut si asta, dar am constatat cu stupoare ca softul era protejat. Am zis ca nu e nimic, mi se pare foarte normal ca si-a luat masuri de precautie, asa ca l-am intrebat cum imi pot pune noul soft pe masina. Mi-a spus ca nu o sa reusesc sa-l citesc, dar sa incerc sa-l scriu peste (fara sa-l mai citesc) ca o sa mearga. Din pacate nu a fost sa fie (de fiecare data imi dadea eroarea ?silent key lattura?, asa ca am decis sa o las balta si sa merg la Dragos sa mi-l puna, cu proxima ocazie.
    Pana aici toate bune si frumoase..

    Vineri (04.03.2011): am ajuns la Dragos/Mugur pentru soft. Au incercat tot felul de programe si nu au reusit nici sa mi-l citeasca, nici sa mi-l scrie (desi ei mi le-au scris pe cele doua cu galletto) asa ca au decis ca unica solutie este BDM-ul, dar mai trebuie sa platesc pentru asta. Bun am zis. Le-am spus ok, hai sa-l scriem asa. Dupa scriere am plecat de la ei cu noul soft. Ziua respectiva am mai tot fost plecat si masina s-a comportat excelent.

    Sambata (05.03.2011): Vreau sa plec cu masina, dar nici o sansa sa-mi mai porneasca. Dadeam la automat si nimic. M-am ales doar cu o baterie moarta, asa ca am inceput sa dau pe telefoane ca sa rezolv problema cu masina. I-am trimis si la Dragos mail ca sa-mi recomande un mecanic/electrician, iar el mi l-a recomandat pe Stelica. Din pacate el nu mi-a raspuns asa ca am apelat la forum si am vorbit cu Bundy si Turbocip. Eu au reusit sa ajunga la mine si ne-am pus sa verificam una alta. Masina pe spray pornea, dar odata cu terminarea lui motorul se oprea. Din pacate Bundy si Turbocip (carora le multumesc de ajutor) nu au ajuns decat la doua concluzii: softul, sau ceva de la injectoare. (Masina mea nu injecta deloc motorina, desi la filtru de motorina era motorina cu presiune, iar pompa de inalte nu are mai mult de 30-40.000 km, si injectoarele la fel, sunt schimbate). Din pacate altceva n-am mai putut face in stadiul care eram, ei mi-au verificat tot ce au crezut de cuvinta si pana la urma s-au dat batuti.

    Duminica (06.03.2011): Din nou incep sa dau telefoane (chit ca era duminica, dar eram destul de disperat) si intr-un final dau de Stelica (un om exceptional) care dupa ce i-am tot explicat problema la telefon, a decis sa isi lase fiul bolnav singur acasa si a venit la mine sa ma ajute. Dupa mai bine de 3 ore de stat in frig si incercat si el a ajuns la aceiasi concluzie. Softul !!! De ce ? Pentru ca nicicum nu reusea sa-l citeasca, iar cand i-a scos ceva mufa pentru care ar fi trebui sa fie doua errori, a primit doar una(deci facea diagnoza partial) . In plus ECU meu nu dadea absolut nici o eroare (decat daca ii scoteai mufe) toti senzorii mergeau ok, doar ca la pornire injectoarele aratau 0 mg injectate, chit ca turatia era peste 200 rpm. In plus, domnul Stelica mi-a spus ca a mai lucrat cu Dragos Voinea si nu este prima data cand li se intampla asa ceva, deci ar trebui sa vorbesc cu el si sa-i spun sa-mi puna un alt soft pe masina sau macar sa-l rescrie pe cel actual. Am facut si asta, dar Dragos a insistat ca nu are nimic de la soft, deci nu s-a sinchisit sa elimine problema asta.

    Luni(07.03.2011): Am vorbit cu Mugur (colegul lui Dragos) si pana la urma l-am convins sa vina sa vedem ce e cu ECU si sa-l scoatem din ecuatie. A venit cu un alt ECU EDC16u1 (al meu este EDC16U31) cu care eu au zis ca tot pornesc masinile care au astfel de probleme, dar mie imi dadea nenumarate erori cu care nu ar fi avut cum sa porneasca masina, dar pentru moment in naivitatea mea am scos din ecuatie ECU si am apelat la o platforma care sa-mi duca masina la service. Am ajuns si la service dar acolo baietii cand au vazut erorile au zis ca nu se apuca pana nu primesc ECU meu inapoi, ca la ce erori primeam ar fi trebuit sa lucreze mult si probabil degeaba. Intr-un final am primit si ECU (dupa vreo 3 ore de stat la service), dar problema persista fara nici o eroare.

    Marti(08.03.2011): Din nou la service fara nici un rezultat. Pana la urma cei de la service-ul respectiv au decis sa ma duca la Taci(turc), Automecanica (cei din bucuresti stiu) pentru ca el are cu ce sa-mi verifice injectoarele si pompa de inalta. Asa ca m-au tractat pana acolo. Am ajuns la Taci, le-am zis problema si ei s-au apucat sa-mi schimbe oringurile de la injectoare. Le-au schimbat si masina tot nu a pornit. Apoi mi-au verificat pompa de inalte(tandem) si pompa era buna. Injectoarele la fel, functionau perfect. Si uite asa a venit seara si am plecat acasa cu ECU (spre norocul meu). Ajuns acasa am reusit sa vorbesc cu Mugur si i-am spus sa vina sa-l ia si sa-i rescrie softul sa vedem apoi. Intre timp am reusit sa vorbesc si cu Dr.Vlad (caruia ii multumesc din suflet ca m-a ajutat cu verificatul) care are motorul ca al meu si l-am rugat sa vina pana la mine sa testam ECU meu pe masina lui. L-am testat si surprizaa. Masina facea aceleasi figuri ca si a mea. Din pacate nu am putut sa mergem la service sa incercam ECU lui pe masina mea pentru ca era deja prea tarziu. Bun, dupa ce am testat lucrul acesta de fata cu Mugur, el a decis sa-l ia cu el si sa-l duca la un tip Gabi (foarte bun din cate am inteles) si sa-l verifice urmatoarea zi.

    Miercuri(09.03.2011): L-a verificat si totul a fost bun pe parte hardware la ECU meu, asa ca Mugur s-a dus la birou si a rescris primul soft de care eram multumit. Dupa ceva timp a reusit sa ajunga si la mine cu ECU, dar nu am reusit nici macar sa incercam sa pornim masina pentru ca bateria era iar descarcata. Am pus-o la incarcat si ne-am dus pana la Dr.Vlad sa incercam iar pe masina lui. SURPRIZAAA, masina lui a pornit frumos de data aceasta !!! (Bineinteles ca s-a oprit motorul dupa 2 secunde din cauza imobilizatorului, dar la fiecare cheie masina pornea). Bucuros am plecat spre masina mea sa o incercam. Am ajuns, am incercat si ghiciti ce ? A pornit si a mers foarte bine si inca merge. Am mers la Dragos la atelier unde mi-am ambalat masina (am montat pe ea ce nu mai apucasera cei de la service sa monteze) si l-am intrebat pe Mugur daca-mi mai pune softul mai puternic (cel cu care am avut si problema), iar raspunsul lui a fost ca poate o sa mi-l puna data viitoare cand mai vin in Bucuresti, dar mai bine m-as multumi cu ce am pe masina..

    In tot acest timp eu tot comunicam cum domnul Stelica si ii ceream sfaturi, el insistand inca de duminica ca problema vine de la soft !

    Din pacate, din experienta asta eu am pierdut mult timp in frig (stateam de la 8-9 dimineata pana la 7-8 seara in frig..), timp pe care doream sa mi-l petrec cu prietena, ca doar pentru ea am fost la Bucuresti si multi bani (aprox. 850 RON cu toate platile facute la platforma, service, Mugur, etc.)

    Tot din pacate, am incercat cu Dragos sa vorbesc si sa rezolvam cumva situatia aceasta, pentru ca sunt convins ca totul a fost de la SOFT, dar nu am reusit nimic. Este extrem de evaziv, imi raspundea doar la ce-i convenea, nu-si asuma deloc responsabilitatea si a inceput sa dea vina pe procesorul de la ECU meu, ca cica s-ar fi dezlipit ceva pini iar ei l-au dat cu aer cald sa faca contact si din cauza asta mi-ar fi pornit mie masina, nu pentru ca au schimbat softul.

    Ce vreau eu acuma ? Banii pierduti aiurea..(dar sa fim seriosi, asta nu se va intampla). Defapt, acuma imi doresc sa va atentionez pe toti care mai aveti deaface cu Dragos sa aveti grija. Daca patiti ce am patit si eu sa stiti ce trebuia facut fara a mai plati aiurea.
    Nu contest calitatea softului, primul soft il am si acuma pe masina si sunt multumit. Contest calitatea oamenilor. Este normal sa gresesti, si nu m-ar fi deranjat daca ar fi recunoscut, dar deja la ei e nesimtire curata. Mai ales ca nu este pentru prima data cand li se intampla sa aibe astfel de probleme !

    Concluziile le trageti voi, eu tot ce-mi doresc acuma este ca Dragos Voinea sa-mi dea niste explicatii logice la intrebarile repetate de mine in mail-uri..

    Later Edit: Din pacate, dupa discutiile avute pe vwforum nu m-am ales decat cu un topic inchis, si s-a ajuns de la pini procesorului, la probleme mecanice grave, de parca mi-am schimbat tot motorul si toata partea tehnica, de mi-a pornit masina intr-un final..

  • #2
    Ai pus si pe vw forum nemultumirea? Voinea pare ok ca om, din review-urile de pe site-ul mentionat...
    Mare rabdare ai avut! O intreaga epopee...
    Una din concluzii: cine vrea masina (mai) puternica, o cumpara direct cu motor potent.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Am pus si pe vwforum, normal, dar dupa cateva discutii in care a tot evitat intrebarile esentiale, atat ale mele cat si ale altor useri, a decis sa inchida topicul cu mentiunea ca il va deschide cand mai am ceva de zis. I-am spus ca vreau sa postez, dar degeaba. Deh..asa e cand ai forumul tau.

      "Articolul" se gaseste pe inca ~15 forumuri de profil, si are intentia de a informa dezinformati ca mine. In caz ca patesc asta, sa stie ce au de facut. Si sunt convins ca se poate intampla oricarui tuner din Romania, deci nu va avertizez strict de TCM.

      La TCM acuz nesimtirea si lipsa de respect fata de client, dar si multe altele pe langa.

      Comment


      • #4
        Pai si de ce nu scrii tu povestea asta la TCM Germania? Ca pe vwforum se lauda ca softurile vin direct de la ei? Explici treaba asta si poate primesti un raspuns?
        Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

        Comment


        • #5
          Le-am trimis un mail mai succint in engleza, dar nu am primit raspuns. Raspuns am primit doar de la REVO UK, care mi-au zis ca nu poate fi de la soft si ca ei nu doresc sa se uite pe softurile altor producatori. Daca era de la soft nu pornea deloc, dar ei zic ca problema mea a fost la scrierea softului, mai ales prin BDM. Nu s-a scris bine, sau ceva de genu. Acuma mai astept un raspuns si de la REVO din Romania, poate or sa accepte ei sa se uite peste soft si sa-mi dea un raspuns. Dragos spunea ca nu de mult i s-a mai intamplat acelasi lucru cu un soft ce nu era facut de el, ci venise clientul cu el si cica nu era bifat la checksum nu stiu ce. Intrebarea mea e daca nu se putea intampla si la mine..?

          Comment


          • #6
            Colegul adic95 a punctat bine: Dragos spunea, cel putin la inceputul afacerii, ca citeste softul masinii, il trimite la TCM DE si aia-i dau harta adaptata. Acum, logic, chiar crezi ca sta un inginer neamt mereu pe net sa analizeze ce-i trimit Voinea si francizii lui din RO? Probabil au o baza de harti, pe fiecare motorizare a fiecarei marci auto...
            Revenind, eu as merge pe ce spune adic95, ocazie cu care se si verifica seriozitatea firmei nemtesti si a celei romanesti.
            Apropo, factura ti-a dat la serviciul prestat?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Originally posted by 50rio;1***27
              Later Edit: Din pacate, dupa discutiile avute pe vwforum nu m-am ales decat cu un topic inchis..
              Bun, vad ca ai debutat prin trei posturi in care il acuzi pe Dragos Voinea (habar nu am cine e si nici nu ma intereseaza). Acuma eu sincer sa fiu nu prea inteleg de ce ai pus plangerea asta pe www.clubmercedes.ro. Dl. Dragos Voinea nu e membru la noi si nici macar nu este vorba de un mercedes....
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Originally posted by 50rio;1***54
                .

                "Articolul" se gaseste pe inca ~15 forumuri de profil, si are intentia de a informa dezinformati ca mine. In caz ca patesc asta, sa stie ce au de facut. Si sunt convins ca se poate intampla oricarui tuner din Romania, deci nu va avertizez strict de TCM.
                Asta ar fi motivatia omului.

                Revenind, ma simt dator, ca fost posesor de VAG (Audi, in speta) si membru al forumului citat, sa mentionez, pentru cei in necunostinta de cauza, ca 99% din clientii TCM Turbo, deci ai dlui Voinea, s-au declarat multumiti de servicii.
                Asta pentru echilibru.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Imi pare foarte rau, dar nu dorim sa importam scandaluri de pe alte forumuri.
                  Problema se poate rezolva intre parti, pe forumul amintit, in instanta, cu politia, opc-ul, cheliosi etc. Se inchide, omul nu e membru la noi (nu poate prezenta versiunea sa), nu e vorba de mercedes.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF