Salutare,am un Mercedes A160 din 99 si astazi am observat ceva ciudat.
Cand nu am cheia in contact butonul de aprindere a farurilor functioneaza corect,adica prima treapta (pozitia 0)nu e aprins nimic,a doua treapta lumina de pozitie ,apoi a treia treapta faza scurta si apoi din maneta se poate schimba faza lunga.
Acum cand pun cheia in contact,butonul parca o ia razna,adica,doar cu cheile in contact si butonul pe pozitia 0,se aprinde pozitia,apoi daca dau butonul sa se aprinda pozitia se aprinde direct faza scurta si se poate schimba la faza lunga de la maneta(doar ca pozitia manetei e inversa adica la faza scurta e faza lunga si viceversa),apoi daca dau butonul la a treia pozitie unde ar trebui sa fie faza scurta se aprinde direct faza lunga si ramane aprinsa indiferent de pozitia manetei pt schimbat faza scurta-lunga.
Sper sa intelegeti ce am vrut sa spun
Astept pareri.
Mersi
Cand nu am cheia in contact butonul de aprindere a farurilor functioneaza corect,adica prima treapta (pozitia 0)nu e aprins nimic,a doua treapta lumina de pozitie ,apoi a treia treapta faza scurta si apoi din maneta se poate schimba faza lunga.
Acum cand pun cheia in contact,butonul parca o ia razna,adica,doar cu cheile in contact si butonul pe pozitia 0,se aprinde pozitia,apoi daca dau butonul sa se aprinda pozitia se aprinde direct faza scurta si se poate schimba la faza lunga de la maneta(doar ca pozitia manetei e inversa adica la faza scurta e faza lunga si viceversa),apoi daca dau butonul la a treia pozitie unde ar trebui sa fie faza scurta se aprinde direct faza lunga si ramane aprinsa indiferent de pozitia manetei pt schimbat faza scurta-lunga.
Sper sa intelegeti ce am vrut sa spun
Astept pareri.
Mersi
Comment