If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Cutiile de viteze automate
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
Am verificat azi uleiul in P cu motorul la 80 de grade, e un pic peste nivelul minim. Sa mai completez ? Daca da cu ce ? Colegul Orvo vorbea despre uleiul Castrol Atf ..... :
Am verificat azi uleiul in P cu motorul la 80 de grade, e un pic peste nivelul minim. Sa mai completez ? Daca da cu ce ? Colegul Orvo vorbea despre uleiul Castrol Atf ..... :
Cand verificam in R cu frana calcata arata mult peste nivel.
Se poate completa cu CASTROL TQ-D, este un bidon alb cu eticheta rosie iar dopul cand se desface iese ca o tita afara .
Nivelul trebuie sa fie la maxim .
Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
Am verificat si eu azi nivelul .. e mult peste maxim .. e adevarat ca am complet cam mult acum ceva timp . Ce sa fac sa scot uleiul care este in + ? Merge ok schimba calumea.
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold
Am verificat si eu azi nivelul .. e mult peste maxim .. e adevarat ca am complet cam mult acum ceva timp . Ce sa fac sa scot uleiul care este in + ? Merge ok schimba calumea.
Te duci la cineva care are pompa de scos uleiul de motor (ati vazut ca la unele statii peco sau ateliere mecanice au o jucarie care scoate uleiul din motor pe joja de ulei a motorului) , bagati teava flexibila pe joja de cutie si scoti ulei din cutie la fel ca pe cel din motor,ATENTIE SA NU SCOATETI TOT ULEIUL DIN CUTIE, se baga cate un pic teava de scos ulei nu se tine mult in interior, deoarece scoate tot uleiul din cutie.
Cel mai simplu este sa ii dati drumul pe la busonul de la baie, dar nu la tot uleiul din baie , ci numai 1 litru , dupa care stringe-ti busonul , porniti masina si faceti nivelul din nou.
ATENTIE daca uleiul este fierbinte sa nu va ardeti la maini.
Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
La 123 280 E am scos cu un garou si o seringa mare prin joja, merge si asa daca nu ai pompa aia, s-a mai discutat despre, am postat la vremea respectiva ....
/www.youtube.com/watch?v=wZQqWRF2MOE&feature=player_embedded# /www.autoshop101.com/forms/AT23.pdf
Buna seara, as vrea sa vedeti primul clip sa intelegeti ce se baga in interiorul unei cutii automate.
In cazul celui de al doilea link as vre sa rasfoiti acele pagini si sa vedeti cateva circuite hidraulice din interiorul unei cutii, si poate cel mai important lucru ar fi sa va imaginati , DACA ,ceva dintr-un circuit s-ar bloca sau nu ar functiona corect, cum a-ti reusi sa va dati seama de defectiune chiar si cu un tester pe masina.
Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
Automaticul daca merg asa in contiunare cu ulei peste nivel nu are ea singura un semering sa dea afara uleiul. Asa cu nivelul peste maxim ..se poate strica ceva la ea ? Mentionez ca in sfarsit am vazut doar ca a mea cutie e de w201, cred ca am vazut pe carcasa ei ca scria un cod care incepea cu 201. Motorul e de w201 ca e modeul 602911.
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold
Automaticul daca merg asa in contiunare cu ulei peste nivel nu are ea singura un semering sa dea afara uleiul. Asa cu nivelul peste maxim ..se poate strica ceva la ea ? Mentionez ca in sfarsit am vazut doar ca a mea cutie e de w201, cred ca am vazut pe carcasa ei ca scria un cod care incepea cu 201. Motorul e de w201 ca e modeul 602911.
Buna seara ,in primul rand sa clarificam un lucru, nivelul maxim la orice cutie automata , se regleaza sau ar trebui sa fie la maxim ,cand uleiul din cutie ajunge la temperatura de 80 de grade celsius.
La tine peste maxim este cand motorul are 80 de grade ?, deoarece uleiul din cutie nu se incalzeste chiar atit de repede cum se incalzeste motorul.
Se poate merge cu ulei peste maxim , DAR SA NU DEPASEASCA 5MM PE JOJA DE ULEI CAND ULEIUL DIN CUTIE ARE 80 DE GRADE adica ce inseamna lucrul acesta , de la semnul de maxim nu trebuie sa ai mai mult ulei pe joja , max 5mm, daca ai mai mult , in unele cazuri ,da ceva anomali in mers sau il arunca pe la supraplin, adica este un orificiu de ventilare a cutiei.
OK, o sa intrebati de unde aflati temperatura uleiului din cutie, in cazul cutiilor eletronice il puteti vedea cu testerul, in cazul celor hidraulice temperatura uleiului ajunge la 80 de grade dupa 15-30 de minute dupa ce motorul a ajuns la temperatura de 80 de grade.
In ceea ce priveste modelul de cutie , nu este cutie pentru 201 si cutie pentru 124 sau 202, cutiile sunt clasificate dupa modelul de cutie , adica 722.3 este un model de cutie care s-a pus pe mai multe modele de masini si camionete, 722.4 este alt model de cutie care s-a pus pe alte modele de masini si camionete, 722.6 este un model care s-a pus pe turisme , sprintere jeepuri , sang yong este o masina care are cutie de mercedes,
Va voi pune la dispozitie cataloage cu modele de cutii de viteze automate , in care ve-ti vedea modelul de masina ,anul fabricatiei si ce model de cutie are fiecare masina.www.transtec.com/selector_guide/Mercedes.htm www.transtec.com/selector_guide/Volkswagen.htm /www.transtec.com/selector_guide/Chrysler.htm www.transtec.com/selector_guide/Jeep.htm /www.transtec.com/selector_guide/Ford.htm www.transtec.com/selector_guide/Lexus.htm
Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
Te duci la cineva care are pompa de scos uleiul de motor (ati vazut ca la unele statii peco sau ateliere mecanice au o jucarie care scoate uleiul din motor pe joja de ulei a motorului) , bagati teava flexibila pe joja de cutie si scoti ulei din cutie la fel ca pe cel din motor,ATENTIE SA NU SCOATETI TOT ULEIUL DIN CUTIE, se baga cate un pic teava de scos ulei nu se tine mult in interior, deoarece scoate tot uleiul din cutie.
Cel mai simplu este sa ii dati drumul pe la busonul de la baie, dar nu la tot uleiul din baie , ci numai 1 litru , dupa care stringe-ti busonul , porniti masina si faceti nivelul din nou.
ATENTIE daca uleiul este fierbinte sa nu va ardeti la maini.
Salutare!Din tot ce am citit am observat ca esti doctor in cutii automate si fara a fi lingusitor as vrea sa te rog sa iti dai o parere vizavi de ce mi s-a intamplat astazi si anume ,mergand spre reprezentanta mb ptr o problema am observat ca motorul s-a turat pana pe la vreo 4000de ture fara a schimba viteza ,de obicei shimba lin pe la vreo 2300 2500 de ture ce ar putea fi?
Un topic extraordinar de util, multumim automaticul.
Astazi am reusit sa scot un consum cu aproape 3L/100 mai mic in oras dupa ce am citit acest topic.
W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
W163 ML 55 AMG 2001
W163 ML 55 AMG 2002
W164 ML 320 CDI
W251 R350
Salutare!Din tot ce am citit am observat ca esti doctor in cutii automate si fara a fi lingusitor as vrea sa te rog sa iti dai o parere vizavi de ce mi s-a intamplat astazi si anume ,mergand spre reprezentanta mb ptr o problema am observat ca motorul s-a turat pana pe la vreo 4000de ture fara a schimba viteza ,de obicei shimba lin pe la vreo 2300 2500 de ture ce ar putea fi?
Banuiesc ca ai apasat mai mult acceleratia...
1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
Si o panarama de scuter
Secretul este ca pana acum tineam tot timpul pedala de acceleratie calcata si motorul statea permanent in minim 2000 ture. Dupa ce am citit aici ce zice colegul automaticul despre mersul in peste 2000 ture si dupa ce am vazut in filmulete ca sunt facute in treptele mici sa ruleze liber ("coast") si in treptele mai mari sa infraneze usor motorul, mi-am dat seama ca masina merge foarte bine si fara sa tin calcata acceleratia, nu se infraneaza, iar turatia motorului coboara astfel in zona 1500 ture. Plus scos levierul pe N la semafoare mai lungi, am reusit azi sa scot o economie de ordinul a cativa litrii la suta in aglomeratia de dimineata in Bucuresti.
W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
W163 ML 55 AMG 2001
W163 ML 55 AMG 2002
W164 ML 320 CDI
W251 R350
Daca nu te superi cum adica am apasat mai mult acceleratia?Si ar mai fi o problema incercand sa schimb manual nu-mi mai aparea la bord cand schimbam 1 2 3 4 .Dar curios sau nu cand a luat-o in primire mecanicul aparea m-am speriat degeaba?Te rog daca ai putea sa-mi dai un raspuns si eventual sa le spun sa faca si o diagnoza ptr. a vedea daca apare ceva.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment