Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sal.
    Am citi si eu discutia despre EGR , eu am un w210 din 2000 motor 2.2 cdi.
    Am gasit EGR -ul l-am dat jos si l-am curatat.l-am montat iar acum nu mai porneste motorul, ce dracu s-a putut intampla? Cred ca trage aer fals pe la teava care intra in EGR din cauza ca a intrat oarte usor la loc. Poate sa fie asta cauza?

    Comment


    • #17
      Fum negru.

      Un diesel bine reglat[ adica motorina buna, pompa inj. OK si injectoare functionale], nu are voie sa scoata fum negru, care inseamna motorina in exces in camera de ardere.
      Raspunsul la dat colegul Sorin Rui Crai.
      Last edited by nstoe; 01-21-2010, 17:45 PM.

      Comment


      • #18
        Verifica putin futunul de la turbo sa nu fie spart,de regula de la turbo apare problema cu fumul excesiv de negru sau de la injectoare.

        Comment


        • #19
          la mine a fost de la turbo se poate sa ai geometria variabila blocata
          E 200 CDI, W210,116 CP

          Comment


          • #20
            Eu l-am curatat si nu mai scoate fum, luati poza egr
            Attached Files

            Comment


            • #21
              La un E220(cdi) din 99 unde este EGR-ul ca si a mea cam scoate fum.

              Comment


              • #22
                Ti-am atasat cateva poze cu EGR-ul la motoarele CDi.

                Din proprie experienta, iti recomand o legatura flexibila la cheia cu clichet. Cu distantier fix e putina bataie de cap si fortezi suruburile (amplasarea lor chiar e incomoda).

                Mare grija cand il dai jos si cand il montezi, furtunul de la servodirectie o sa te incurce putin.
                Attached Files
                ...

                Comment


                • #23
                  am avut si eu aceiasi problema cu acest fum negru si am platit vreo 500 de euro pe testere si nimeni nu mi-a zis ce are dar pana la urma am aflat, este turbina suta la suta. eu acum am schimbat-o si nu mai am probleme

                  Comment


                  • #24
                    Inseamna ca pe tester aveai P1470
                    Originally posted by sorin1983 View Post
                    am avut si eu aceiasi problema cu acest fum negru si am platit vreo 500 de euro pe testere si nimeni nu mi-a zis ce are dar pana la urma am aflat, este turbina suta la suta. eu acum am schimbat-o si nu mai am probleme

                    Comment


                    • #25
                      Nu stiu ce aveam , dar a stat masina 2 zile la brasov in reprezentanta mercedes si dupa doua zile cei de acolo imi spun ca "imi recomanda schimbarea injectoarelor" dar nu sunt siguri ca asta ar fi cauza. Au fost multe pareri si nimeni nu spunea ceva concret

                      Comment


                      • #26
                        Salutare colegi, am si eu un CDI, am bagat si eu aditiv in motorina (Metabond), la primi 1500-2000 km, scotea fum negru (am circulat doar in oras, si drumuri destul de scurte), dupa un drum de mare , aproximativ 550 km dus si 550 km intors si un condus destul de agresiv, masina si-a revenit nu mai scoate deloc fum. Eu cred ca cei care baga Metabond in motorina trebuie sa aiba un pic de rabdare pana se va curata toata instalatia si apoi masina nu va mai scoate fum.
                        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                        Comment


                        • #27
                          Chestia asta se intimpla si fara Metabond. Geometria turbinei si tobele, au fost curatate dupa acest drum, de funingine.
                          Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                          Salutare colegi, am si eu un CDI, am bagat si eu aditiv in motorina (Metabond), la primi 1500-2000 km, scotea fum negru (am circulat doar in oras, si drumuri destul de scurte), dupa un drum de mare , aproximativ 550 km dus si 550 km intors si un condus destul de agresiv, masina si-a revenit nu mai scoate deloc fum. Eu cred ca cei care baga Metabond in motorina trebuie sa aiba un pic de rabdare pana se va curata toata instalatia si apoi masina nu va mai scoate fum.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                            Chestia asta se intimpla si fara Metabond. Geometria turbinei si tobele, au fost curatate dupa acest drum, de funingine.
                            Da probabil, dar cum spuneam, a inceput sa imi scoata fum dupa ce am bagat Metabond, si dupa un drum mai lung a disparut!
                            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                            Comment


                            • #29
                              Bunã seara. La mine scoate fum mai ales la accelerare brusca în depãșiri sau când vreun sa plec de pe loc mai rapid. Atunci da un pâlc de fum negru si pleacã de parca e plesnita. Menționez ca e un e220 automat. Din când în când se aprinde check motor și tot el se stinge singur dupã o jumãtate de zi sau chiar și o zi ori dupã ce îi dau o sandale și scoate o grãmadã de fum de zici ca e camion și gata se stinge. La calculator apare error p2553 permanent. Filtre schimbate ulei corespunzãtor fãrã pierderi sau furtune crãpate. Mașina trage și merge fãrã a se limita doar atunci când trec în D și vreun sa plec e ca și cum ar da un pic în nas sar inneca și scoate acel pâlc de fum
                              Mulțumesc

                              Comment


                              • #30
                                Adaug dacã nu e cu supãrare ca sunt și momente care se simt ca ar fi puturoasa și dau în acceleraþie și în spatele mașinii iese fum negru ori spre gri ceea ce e cam urât la un mercedes. Dar sunt și momente când funcționeazã bestial.... trage de nu-mi vine a crede. Sunt momente cand motorul devine mai zgomotos la injectoare și altã datã e un mers super.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF