Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi,Sprinter 411 cdi,an 2002,cutie automata.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi,Sprinter 411 cdi,an 2002,cutie automata.

    Salutare la toti posesorii de Sprinter.
    Sunt proaspat posesor de MB si as dori cateva sfaturi,ponturi de la voi.
    1.unde fac un duplicat la cheie? (am fost prin Cora,sunt unii acolo cica renumiti dar au zis ca doar la reprezentanta Mercedes se poate)
    2.un mecanic bun si mai ales amabil,in Bucuresti sau zona Moldovei?
    3.furnizori de piese,accesorii si consumabile seriosi? (urgent vreau paravanturi de geam? )
    4.de unde cumpar un sirocco sh dar sa il si monteze?
    5.am cutie automata,ce ulei se foloseste si daca mai are cineva astfel de cutie sa imi spuna cum se schimba uleiul,etc.Restul consumabilelor le-am schimbat singur,la cutii manuale stiu sa schimb dar la automata nu am facut niciodata.
    Stiu mecanica,am scule,sunt sofer prof,nu sunt vreun novice.

    Va multumesc si va urez drumuri bune.Alex
    Am pus si doua poze cu masina.
    Attached Files

  • #2
    Duplicat de cheie am facut la complex Carngasi la parter, numai cheia fara cip.
    transport marfa

    Comment


    • #3
      Daca cineva stie vreun service care sa puna cutie manuala pe Sprinter CDI in locul celei SpringShift ???

      Este o operatiune destul de laborioasa ,trebuie umblat si la softul calculatorului.

      Comment


      • #4
        Daca cineva stie vreun service care sa puna cutie manuala pe Sprinter CDI in locul celei SpringShift ???

        Este o operatiune destul de laborioasa ,trebuie umblat si la softul calculatorului.

        Comment


        • #5
          Cel mai bine ar fi sa te sfatuiesti cu prietenul nostru "automaticul" .

          Comment


          • #6
            L-am cunoscut anul trecut pe colegul de forum"automaticul"super-baiat,am fost pe la el.
            Am cautat pe net,am dat telefoane...si am ajuns la concluzia ca pt.o pompa hidraulica nu are rost sa schimb cutie,pedalier,timonerie...etc.

            O sa schimb pompa si gata sau am o pompa veche pe care voi incerca sa o repar.
            Last edited by cruiser; 09-10-2012, 18:23 PM.

            Comment


            • #7
              Am un prieten care dezmembreaza sprintere si care iti poate monta din cutie sprintshift in manuala. Ai nevoie de : cutie de viteza, schimbator, parte de cardan de la cutie pana la mijloc (partea din fata), calculator cu tot cu cabluri (sau la un electronist modificare soft in calculator), pod pedalier (sau doar pedela de ambreiaj), pompa ambreiaj cu conducte, traversa de la cutie la schimbator. In principiu treaba de cam 1000 - 1200 euro, depinde de calitatea pieselor.
              Cu bine .....

              Comment


              • #8
                Originally posted by brain View Post
                Am un prieten care dezmembreaza sprintere si care iti poate monta din cutie sprintshift in manuala. Ai nevoie de : cutie de viteza, schimbator, parte de cardan de la cutie pana la mijloc (partea din fata), calculator cu tot cu cabluri (sau la un electronist modificare soft in calculator), pod pedalier (sau doar pedela de ambreiaj), pompa ambreiaj cu conducte, traversa de la cutie la schimbator. In principiu treaba de cam 1000 - 1200 euro, depinde de calitatea pieselor.
                Cu bine .....
                Multumesc,mam interesat si eu si asa e.
                Am gasit si cu 800 euro in Pitesti....in alte parti 1000-1200 cum ai zis si tu.
                E foarte scump si mai ales nu stii ce grad de uzura au piesele pe care ti le monteaza+modificarile in soft......complicat
                Asa cutia de pe masina stiu cati km are,cum merge...etc.


                Nu mai zic ca e misto sa ai cutie automata,are avantajul ca schimba cand trebuie,protejeaza motorul mai ales ca am 2.2,destul de mic pt.harabaia de 5,5 Tone.

                Voi incerca sa o repar pe cea veche...

                Am desfacut pompa veche,este destul de simpla inauntru,erau carbunii uzati,ajunsi la limita,fapt pt.care nu mai faceau atingere cu colectorul.
                Pompa in sine nu are moarte,sunt doua pinioane mici.
                Motorasul electric este cel care cedeaza.

                Am dus la un atelier de electrica auto partea cu carbunii sa ii schimbe,azi ii iau si va tin la curent.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Pentru doi carbuni , cautai sa schimbi cutia automata , sa umbli in soft , sa schimbi timonerii si alte nebunii ? .

                  "Da-mi Doamne , mintea romanului de pe urma" , vorba ovreiului .

                  Ps : frumoase , pozele .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nstoe View Post
                    Pentru doi carbuni , cautai sa schimbi cutia automata , sa umbli in soft , sa schimbi timonerii si alte nebunii ? .

                    "Da-mi Doamne , mintea romanului de pe urma" , vorba ovreiului .

                    Ps : frumoase , pozele .
                    In primul rand eu vreau ca masina sa mearga,nu sa stau sub ea zilnic,am de dus marfa,tre sa ajung la timp si nu ma carpesc ca sa stau pe drum sa repar...vine iarna...siguranta marfii...etc

                    Pai in primavara am schimbat pompa,dar tot cu una SH(am luat o cutie cu totul de la cineva sa am rezerva)...acu iar o apucase iar sa nu mearga.
                    Una noua e vreo 1450 la Mecedes+montaj....etc

                    Am stat si mam gandit daca tot schimb la pompe unde ajung !!!
                    A mea a cazut la 160.000 km...aia Sh a mai mers 28.000.km...de aia mi se luase.

                    Pe la ce service am intrebat toti au zis ca nu se repara....
                    Noroc cu o cunostinta care a avut Sprinter cu cutie Spring si mi-a zis ca o repara si o schimba singur.

                    Acu vin de sub masina,am pus pompa reparata,am completat uleiul(verde la culoare)am iesit in proba si vad ca merge.
                    O sa repar si pompa veche si o tin dupa mine+ulei verde.

                    Comment


                    • #11
                      Vin dupa 1200 km,cutia merge excelent cu pompa reconditionata"romaneste".
                      Acum sa vad cat va merge in timp,cea originala a mers in jur de 160.000,cand am montat o alta pompa dupa o cutie care avea tot cam aceeasi km si care a mai mers cam 28.000 km.

                      De aici rezulta faptul ca 160-180.000 ar fi durata de viata a pompei.
                      Daca cea reparata ar mai merge macar 100.000 ar fi excelent.
                      Oricum am in plan sa achizitionez o pompa noua,sa o am rezerva.

                      Comment


                      • #12
                        Chiar asa de nefiabile sunt cutiile automate?Sau ai avut ghinion?
                        Cineflorix trans srl

                        Comment


                        • #13
                          Din cate am inteles,(eu avand doar 189.000 km la bord),cutia in sine nu are probleme.
                          Se uzeaza pompa care face presiunea necesara schimbarii,care la randul ei este un simplu motoras electric si doua pinioane.
                          La ambele pompe erau uzati carbunii,lucru normal tinand cont ca in 160.000 km,acel motoras are multe sute de ore de functionare.

                          Eu punand tot o pompa veche,automat a cazut repede.
                          Oricum am luat in primavara o cutie de rezerva,sa fie acolo la nevoie.

                          Comment


                          • #14
                            buna scuze ca intru si eu in discutie ,am avut si eu un spring 6trepte si am avut numai probleme tot prin servis cu el pana la urma am schimbat din automat in manual si nu am mai avut probleme am schimbato pe la vreo 200000 si am acuma 615000 super multumit dar ai lipseste treapta 6 se simte la un316,in schimb la o masina conteaza daca ai faci intretinerile ca la carte te tine mult si bine eu sper sa ai fac milionul daca ajuta dumnezeu cel puti sant super multumit de ea o am din 2005 si avea 3 ani cand am luato si 170000 km

                            Comment


                            • #15
                              Eu sunt genul mai pretentios cand e vb de masina cu care castig banii si in care petrec zeci de ore pe sapt.

                              Adevarat ce spui tu cu intretinerea la timp,la mine este nr.1 !!

                              Am schimbat si uleiul in cutie la Mercedes,pt.SpringShift numai acolo se gaseste.
                              La motor+filtre,discuri,placute imi fac eu.

                              Apropo de cutie,l-ar mine cateodata cand sunt gol,ar trebui si treapta a-7-a !!
                              Am observat ca odata trecut de 2100 rpm,motorul de 2,2 incepe sa pape motorina semnificativ.
                              Iar de schimbat automat cu manual...etc nu prea ma incanta,din urmatoarele motive:
                              1.cutia manuala pe care o monteaza,nu stii ce grad de uzura are,nici daca as cumpara-o eu,poti gasi si o cutie buna dar trebuie sa fie montata,sa vezi km,sa faci un test....etc
                              Depinde de pe ce masina este data jos,una e sa fie maxi-taxi de oras cu uleiul neschimbat de ani de zile.....,alta e sa fi facut curse externe cu revizii la zi.
                              2.Nu stiu daca exista manuala cu 6 trepte ??
                              3.Modificari de soft ale calculatorului.
                              4.Usurinta in exploatare+faptul ca protejeaza motorul de supra-sarcina,schimband treapta,ori patinand putin ambreiajul.
                              5.Calitatea mecanicilor care executa lucrarea,majoritatea fac treaba repede,pe principiul "merge si asa",bani multi...etc
                              Pe unde am intrebat nimeni nu sa agitat sa incerce sa demonteze pompa si sa o repare si sa imi ia banu,toti au zis ca nu se poate.
                              Eu am desfacut-o cu un patent,o surubelnita,imbusuri si torx.

                              Vom vedea in timp cum se comporta,daca numai pompa ar fi principala probleme,e ca si rezolvata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF