Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimb filtru motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb filtru motorina

    Buna seara.Ma poate ajuta cineva cu un tutorial din care sa inteleg cum se schimba filtrul de motorina?As vrea sa stiu cum se amorseaza instalatia.

  • #2
    Eu personal l-am schimbat de 3 ori,sa fii atent cand il desfaci sa nu rupi acea clema din plastic,apoi noul filtru il umpli cu motorina,pui matele la loc si gata,faza e ca la mine dupa a pornit,a mers 30 secunde apoi s-a oprit,dar am pornit-o cu spray,daca se opreste,a prins aer,cumperi spray de pornire,ii dai pe unde trage aer vreo 3 jeturi dupa care dai cheie si la automat cateva secunde si porneste.

    Comment


    • #3
      Sau dupa ce ai pus filtru pui contactul de cateva ori fara sa pornesti.

      Comment


      • #4
        Sa inteleg ca se amorseaza singura instalatia?

        Comment


        • #5
          Da , daca pui contactul de cateva ori ( 5 - 10 ) inainte de a o porni !
          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

          Comment


          • #6
            Sa nu dai cu spray de pornire, fortezi motorul degeaba.

            Comment


            • #7
              Am spus in caz ca nu vrea sa porneasca,se mai intampla,sa dea cu spray,si cum ai constatat tu ca se forteaza motorul,daca folosesti de multe ori sa o pornesti cred ca nu e asa indicat,dar chiar la ce te referi cand ai spus ca se forteaza??

              Comment


              • #8
                Cred ca se refera la faptul ca detonatiile sunt mai puternice in capul pistonului.
                Intr-adevar asa este, dar pentru cateva secunde cat se constata defectul nu afecteaza nimic.
                Tocmai de aceea se foloseste spray-ul de pornire chiar si pe timp de iarna, pentru a nu omora bateria si demaratorul in cazul unui combustibil de calitate mai slaba sau unui motor uzat, a nu umezi bujiile, inneca motorul, etc.

                Spray-ul de cele mai multe ori te ajuta sa elimini multe variabile pentru a constata defectul.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Pai din moment ce nu porneste inseamna ca ceva nu ii in regula. Tu daca ii dai cu spray il fortezi, fortezi pistoanele si chiar pentru cateva secunde nu cred ca ii face bine.
                  Am avut un generator de curent pe motorina, si l-am pornit de cateva ori cu spray, pe urma ia ghici, nu mai pornea deloc doar cu spray`ul...si foarte foarte greu.

                  Deci e o parere personala, nu i`as da spray deloc. Doar e Mercedes, trebuie sa porneasca fara spray ca asa a fost conceput. Daca la fiecare schimb de filtru dai cu spray, e o problema undeva. La motor sau la mecanic.

                  Parerea mea.

                  Comment


                  • #10
                    Colegul lava are dreptate . Nu poti porni masina cu spray la fiecare schimb de ulei/filtre . Teoretic dupa schimbul filtrului de motorina daca pui contactul de cateva ori , ar trebui sa porneasca apoi fara niciun fel de probleme .
                    Stima !
                    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                    Comment


                    • #11
                      Nu am spus ca pornirea cu spray trebuie sa devina un obicei.
                      Eu am prezentat beneficiul spray-ului.Ca s-ar putea sa ai probleme cu pompa de combustibil, iar mecanicul sa te puna sa schimbi injectoarele.Ori vreun senzor de pozitie si sa te puna sa schimbi pompa cu totul.
                      Daca mecanicul foloseste ca prima solutie spray-ul atunci schimba-l.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Hai sa-mi dau si eu cu parerea... din amintiri si fara sa stiu cum este acest filtru...

                        La masina anterioara, cea din semnatura, filtrul de motorina era un fel de cutie, cu senzor, supapa, filtru etc... Si costa o gramada! Vreo 80 lei cel mai ieftin (aftermarket). Daca nu-l umpleai serios cu motorina, astfel incat sa poti amorsa circuitul... dadeai cel putin 15 minute la automat! Poate si mai mult... . Iar chestia asta mi s-a intamplat de multe ori... din cauza incapatanarii mecanicilor romani, care stiu ei cum se face!
                        Niciodata nu am folosit spray, ci doar am incercat sa amorsez circuitul in diferite variante.
                        Ca si o concluzie, daca nu montai filtrul plin cu motorina si nu trageai combustibilul pe tur... astfel incat sa ai cat mai putin aer, te cam chinuiai pe urma. Dar... eu schimbam filtrul de motorina la 2 de ulei... deci intre 25-30000 km.
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Eu am dat un sfat in caz ca intampina probleme,nu am obligat pe nimeni sa faca ceva anume.
                          PS. cred ca e mai important sa schimbi filtrele la timp(diesel la 1 an sau maxim 15000km) si sa pui de calitate decat sa iti faci griji ca ai pornit-o cu spray.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc tuturor pentru sfaturi.

                            Comment


                            • #15
                              Eu am observat ca avea o singura ureche furtunul din mijloc. Când am dat jos S-rupt și aia, era putred plasticul. Am pus motorina in filtru și tot nu pornește. Acum sa umblu după "pipa" aia pe la un S/H...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF