Lucrarile de restaurare le-am inceput cam de un an.
Ca la orice restaurare inceputul este dezmembrarea completa a masinii,in bucati cat mai mici,apoi evaluarea starii pieselor pentru intocmirea unei prime liste de cumparaturi.
Caroseria mea a fost tare atacata de rugina ,asa ca in ultimile 6 luni m-am ocupat strict de suduri si de inlocuit tabla ruginita cu tabla noua.
Am cumparat 2 aripi noi ,2 praguri ,podele ,tabla de reparatie aripa sp. int+ext. ,tabla de reparatie colturi laterale jos sub portbagaj ambele parti int+ext. si fusta spate.
Toate le-am gasit la un magazin din Sibiu ,dar intr-o calitate mizerabila.Le-am mai modificat le-am mai adaptat ,dar rezultatul a fost mai bun decat daca le faceam eu din tabla.
Acum sunt la faza de "terosonare" dupa care urmeaza conservarea cu ceara pt. cavitati.
Axele sunt complet dezmembrate si asteapta sa fie sablate si revopsite si sa montez bucsi si pivoti noi pe ele .
Cu tehnica statea bine si inaintea restaurarii,asa ca voi inainta mai usor in lucrare cand va fi cazul de reasamblare.
Motorul 220 diesel e complet reconditionat de mine cu 5 ani in urma si functiona bine la momentul despartirii de caroserie.
Am pregatit din timp multe piese noi,toate cumparate din germania de pe E-bay,cum ar fi :esapament nou complet ,tot ce tine de instalatia de farare mai putin pompa de frana,cam tot ce e din guma chedere usi capota etc.
Pana in toamna as vrea sa gat lucrarea ,dar asta inseamna munca infernala ce mai am inaintea mea .
mai revin cu poze pe masura ce mai inaintez in lucrare........
Ca la orice restaurare inceputul este dezmembrarea completa a masinii,in bucati cat mai mici,apoi evaluarea starii pieselor pentru intocmirea unei prime liste de cumparaturi.
Caroseria mea a fost tare atacata de rugina ,asa ca in ultimile 6 luni m-am ocupat strict de suduri si de inlocuit tabla ruginita cu tabla noua.
Am cumparat 2 aripi noi ,2 praguri ,podele ,tabla de reparatie aripa sp. int+ext. ,tabla de reparatie colturi laterale jos sub portbagaj ambele parti int+ext. si fusta spate.
Toate le-am gasit la un magazin din Sibiu ,dar intr-o calitate mizerabila.Le-am mai modificat le-am mai adaptat ,dar rezultatul a fost mai bun decat daca le faceam eu din tabla.
Acum sunt la faza de "terosonare" dupa care urmeaza conservarea cu ceara pt. cavitati.
Axele sunt complet dezmembrate si asteapta sa fie sablate si revopsite si sa montez bucsi si pivoti noi pe ele .
Cu tehnica statea bine si inaintea restaurarii,asa ca voi inainta mai usor in lucrare cand va fi cazul de reasamblare.
Motorul 220 diesel e complet reconditionat de mine cu 5 ani in urma si functiona bine la momentul despartirii de caroserie.
Am pregatit din timp multe piese noi,toate cumparate din germania de pe E-bay,cum ar fi :esapament nou complet ,tot ce tine de instalatia de farare mai putin pompa de frana,cam tot ce e din guma chedere usi capota etc.
Pana in toamna as vrea sa gat lucrarea ,dar asta inseamna munca infernala ce mai am inaintea mea .
mai revin cu poze pe masura ce mai inaintez in lucrare........
Comment