Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

Relanti oscilant si mers constant neregulat

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-17-2009, 10:13 AM   #1
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default Relanti oscilant si mers constant neregulat

Buna! Din iarna ma plangeam de faptul ca masina mea la mers constant pare sa se inece, adica mai bine zis smuceste, insa pana in acest moment nimeni nu a putut depista de ce ! Astfel o sa va descriu simptomele si ceea ce am facut pana in acest moment.

Simptome:
- Relanti oscilant, acul de la turometru nu sta fix, adica variaza sa zic 100 - 200 rpm
- La mers constant, sa ii zicem regim de croaziera, cu turatie si viteza constanta, se simt smucituri, care de multe ori se amplifica destul de tare si atunci parca esti in barca. Daca apas mai tare pe acceleratie nu se mai simte, daca iau picioru de pe acceleratie parca ma pune in nas, o frana de motor foarte puternica sa zicem.
- Trebuie sa mentionez ca de obicei la rece nu se simte, adica mie imi pare ca face dupa ce se incalzeste motorul, insa o chestie si mai ciudata este ca nu face tot timpul!! Exista perioade cand functioneaza corect.
- Intr-o zi masina a intrat in limp mode, s-a aprins becul de ESP si nu o mai putea tura peste 1500, am oprit motorul am repornit si si-a revenit.

Incercari de a remedia problema:
- Schimbat bujii dupa numai 7000 KM cu bujii noi, nici un rezultat
- Pusa pe tester nu s-a gasit nimic, in afara de o eroare a senzorului clapetei de acceleratie dupa ce a intrat in limp, care a fost stearsa, dupa cateva zile in care masina facea la fel am fost din nou la tester insa nici o eroare.
- Curatat cu spray de carburator senzorul MAF, nici un rezultat.

Se pare ca nici mecanicul nu are nici un raspuns la problema mea, adica din punctul sau de vedere masina e ok . Astept pareri si sfaturi, poate cineva s-a mai intalnit cu asemenea probleme! MULTUMESC.
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2009, 12:50 PM   #2
marele_alb
Organizator de intalniri
 
marele_alb's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Cluj
Motorizare : 2 litri benzina,
Age: 33
Posts: 2,200
:
[Organizator de intalniri]
Default

Scrie modelul masinii,tipul cutiei si tipul motorului si poate se vor gasi ceva raspunsuri,

Toate cele bune,
__________________
W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551
marele_alb is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2009, 16:08 PM   #3
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by marele_alb View Post
Scrie modelul masinii,tipul cutiei si tipul motorului si poate se vor gasi ceva raspunsuri,

Toate cele bune,
Mii de scuze am omis ce era probabil cel mai important!

Informatii masina:

Mercedes W168 A190, motor 1900cmc benzina, an 2000, cutie de viteza manuala (5 viteze), masina are 132000 km, schimbat bujii de 1000 km, ulei si filtre (inclusiv cel de benzina ) de 6500km.
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 07-18-2009, 08:28 AM   #4
pianosso
Senior Member
 
Join Date: Aug 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 1500 cmc
Posts: 426
:
[Senior Member]
Default

Paranteza: (Modelul masinii se gasea la profilul userului.)
__________________
Unless I'm very much mistaken...
pianosso is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2009, 09:11 AM   #5
marele_alb
Organizator de intalniri
 
marele_alb's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Cluj
Motorizare : 2 litri benzina,
Age: 33
Posts: 2,200
:
[Organizator de intalniri]
Default

Totusi, daca stiti careva cum s-ar putea descurca omul... datii o mana de ajutor,
__________________
W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551
marele_alb is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2009, 13:43 PM   #6
Semtexx
Semtexx
 
Semtexx's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 5500cc
Age: 35
Posts: 1,060
:
[Semtexx]
Default

Aceeasi problema o am si eu. Pe alta marca de masina, dar aceeasi problema. Totul este OK pe tester dar masina are cel mai urat relanti la cald (la rece este OK). Cel mai probabil ai o problema la contactele din corpul clapeta. Sub capacul negru este un ansamblu de contacte care, de la umezeala, mizerie, varsta, oxidare, etc, dau acele vibratii. Eu am incercat sa il curat, dar nu este recomandat, deoarece afectezi si mai rau contactele care sunt tratate (chimic ?!?) pentru o conductivitate cat mai buna.


Uite aici o poza cu respectivul corp. Se pare ca A1661410225 este codul de piesa. Cauta-l pe net, este cam 100 de E.

Click the image to open in full size.

Cu respect,

Andrei
Semtexx is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2009, 20:09 PM   #7
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by andrei_preoteasa View Post
Aceeasi problema o am si eu. Pe alta marca de masina, dar aceeasi problema. Totul este OK pe tester dar masina are cel mai urat relanti la cald (la rece este OK). Cel mai probabil ai o problema la contactele din corpul clapeta. Sub capacul negru este un ansamblu de contacte care, de la umezeala, mizerie, varsta, oxidare, etc, dau acele vibratii. Eu am incercat sa il curat, dar nu este recomandat, deoarece afectezi si mai rau contactele care sunt tratate (chimic ?!?) pentru o conductivitate cat mai buna.


Uite aici o poza cu respectivul corp. Se pare ca A1661410225 este codul de piesa. Cauta-l pe net, este cam 100 de E.

Cu respect,

Andrei
Multumesc pentru interventia ta! Deci sa inteleg ca este posibil ca sa fie de la senzorul de clapeta. Eu i-am explicat unui mecanic problema pe care o am si el imi zicea ca e posibil sa fie din modulul de aprindere, insa cred ca daca ar fi fost una din bobinele modului in scurt avea simptomele totdeauna!
Astazi dimineata am patit o treaba care ar putea fi inrudita cu problema prezentata, deci am avut de facut un drum scurt. Am pornit masina si fiiind mai grabit am calcat-o putin desi era rece motorul, sa zic ca am schimbat pe la 4500 rpm vitezele, consecinta cand am ajuns la destinatie (vreo 2.5 km) am simtit un miros puternic de benzina pe langa masina, avand experienta furtunului de alimetare fisurat am controlat acolo prima data insa nimic, dupa ce am facut pe cainele localizat mirosul undeva in spate. Este posibil sa fie benzina nearsa pe teava de esapament sau sa fie chestia aceea care aduna vaporii de benzina din rezervor (nu stiu cum ii zice) ?

PS pt Andrei : tu cum ai rezolvat problema ?

Numai bine !
__________________
Mercedes W168, A190 - model 2000
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2009, 10:00 AM   #8
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Exista posibilitatea curatarii senzorului de la clapeta de acceleratie ? Se incadreaza cumva simptomele descrise de mine in categoria problemelor date de acest senzor?

Se pare ca la service nu pot primi ajutor atata timp cat pe tester nu apar erori...

Numai bine!
__________________
Mercedes W168, A190 - model 2000
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2009, 18:12 PM   #9
andubeje
Senior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Constanta
Motorizare : 1800
Posts: 206
:
[Senior Member]
Default

Si eu as vrea sa stiu daca se poate curata!
andubeje is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2009, 15:17 PM   #10
cmd77
Junior Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: SALAJ
Motorizare : DIESEL
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Ai incercat si alt tip de benzina?
cmd77 is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2009, 15:43 PM   #11
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cmd77 View Post
Ai incercat si alt tip de benzina?
Da, cu orice fel de benzina face la fel inclusiv cu alto 101! Am curatat si injectoarele insa nici o schimbare, masina face la fel!
Acuma pot sa descriu simptomele in detaliu, deci daca o accelerez brusc parca sta putin si apoi isi da drumul dintr-o data, daca o accelerez lent si constant pleaca de pe loc cu mici zgaltaituri, la mers constant subturat pe la 2000 RPM nu prea face pe la 2500 scutura bine de tot ... Pe tester inca nimic, chiar nu mai stiu ce sa ii fac ! Exista posibilitatea ca sa fie infundat catalizatorul sau chiar sa fie putin spart si sa faca asa? spun asta deoarece ii destul de ruginita evacuarea de la cat pana la toba ... Careva vreo idee, parere ? \MULTUMESC!
__________________
Mercedes W168, A190 - model 2000

Last edited by acroscad; 09-25-2009 at 15:45 PM.
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2009, 16:06 PM   #12
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

Deja te aflii la o masina unde diagnosticarea unei defectiuni este dificila,chiar cei de la MB,bijbiie schimbind una si alta,nefiind clara diagnoza prin tester....altfel vorbind,conversam pina miine.....si xPREOTEASA-nu cumva piesa costa in CE mai mult de 100 euro?
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2009, 20:27 PM   #13
ddg
Banned
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucureşti, Timişoara, Buziaş
Motorizare : 1800 cc
Age: 52
Posts: 277
:
[Banned]
Default

Bună,

īncearcă să schimbi protecţiile de pe fişele de bujii, sau mai bine zis uită-te bine la ele să nu aibă mici crăpături, iar pe lāngă crăpătură să aibă culoarea gri deschis. Acesta e un semn că pe acea crăpătură minusculă scānteia dată se "prelinge" şi bujia nu are curentul necesar. E o idee, nu pretind că ar fi şi o soluţie. La maşina mea, care a avut simptome apropiate(turaţie inegală la relanti, nu dezvolta putere, zmucituri īn funcţionarea la turaţie mare, etc), a funcţionat. După īnlocuirea protecţiilor fişelor cu unele second, dar fără crăpături, merge perfect. A, era să uit, am pus imediat şi bujii noi marca NGK.
O zi frumoasă.
ddg is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2009, 22:42 PM   #14
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by ddg View Post
Bună,

īncearcă să schimbi protecţiile de pe fişele de bujii, sau mai bine zis uită-te bine la ele să nu aibă mici crăpături, iar pe lāngă crăpătură să aibă culoarea gri deschis. Acesta e un semn că pe acea crăpătură minusculă scānteia dată se "prelinge" şi bujia nu are curentul necesar. E o idee, nu pretind că ar fi şi o soluţie. La maşina mea, care a avut simptome apropiate(turaţie inegală la relanti, nu dezvolta putere, zmucituri īn funcţionarea la turaţie mare, etc), a funcţionat. După īnlocuirea protecţiilor fişelor cu unele second, dar fără crăpături, merge perfect. A, era să uit, am pus imediat şi bujii noi marca NGK.
O zi frumoasă.
Din pacate la acest model nu exista fise pe fiecare bujie ci un modul de aprindere care am inteles ca ar contine si 2 bobine, fiecare deservind 2 bujii, diagnosticarea acestui modul fiind aproape imposibila din cate mi s-a spus, daca totusi aveti vreo parere referitoare la testarea modului de aprindere as fi fericit sa mi-o impartasiti.
__________________
Mercedes W168, A190 - model 2000
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2009, 08:30 AM   #15
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,195
:
[MBRetrofit]
Default

Quote:
Originally Posted by acroscad View Post
Din pacate la acest model nu exista fise pe fiecare bujie ci un modul de aprindere care am inteles ca ar contine si 2 bobine, fiecare deservind 2 bujii, diagnosticarea acestui modul fiind aproape imposibila din cate mi s-a spus, daca totusi aveti vreo parere referitoare la testarea modului de aprindere as fi fericit sa mi-o impartasiti.
Nimic nu e imposibil! Pune seria masinii sa vedem ce spune documentatia.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2009, 22:08 PM   #16
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Nimic nu e imposibil! Pune seria masinii sa vedem ce spune documentatia.
Seria masini este: WDB1680321J435171 .

Orice sfat este binevenit. Multumesc pentru ajutor..
__________________
Mercedes W168, A190 - model 2000
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2009, 12:53 PM   #17
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600
Quote:
Originally Posted by acroscad
Salut, imi cer scuze pentru deranj, am observat ca ai pus un reply pe un topic ( http://www.clubmercedes.ro/relanti-o...lat-t8907.html ) creat de mine referitor la problema pe care o intampin cu Mercedes-ul meu W168 model 2000, 1900 cmc, benzina. Din pacate pana acum nu a reusit nimeni sa imi faca un diagnostic corect, acesta este si motivul pentru care iti scriu.
Pe scurt problema este ca masina trage exact ca o dacie 1300 infundata insa numai dupa ce ajunge turatia peste 2200-2300 rpm si nu face asa tot timpul insa mai nou se intampla frecvent, la mers subturat nu face urat. La mers cu viteza constanta se simt niste smucituri, simptom iarasi neregulat, uneori face mai tare, alteori deloc.
Eu sunt din Baia Mare si stau in Cluj, iar cu masina am odata fost la reprezentata MB din BM au pus testerul pe ea si nu au gasit nimic, au facut si o tura cu masin si din pct lor de vedere masina este OK, am fost de vreo 3 ori la un mecanic tot la BM care se ocupa numai cu MB, omul a pus-o pe tester, a si luat-o la plimbare prima data si a zis ca e ok, a 3a oara mi-a curatat injectoarele... insa masina se comporta la fel.
Tinand cont ca simptomele nu exista la relanti ( cu exceptia unei mici oscilatii a acetuia in jurul valorii de 900 RPM si a faptului ca masina porneste mai greu dimineata - simptome care nu stiu daca sunt legate neaparat de problema mea cea mare) as dori sa iti pun o intrebare.

Exista posibilitatea sa ii fac un diagnostic corect masinii conectand la ea un modul de diagnoza universal si sa fac achizitie cu acesta in timp ce merg cu ea?
Ar fi si posibile cauze nedetectabile cu ajutorul aparatelor de diagnoza?

Orice sfat este binevenit!
Multumesc pentru timpul acordat!
Cu stima, Mihai Nistor
MB foloseste un management foarte complex pt motor. Nu iti recomand nici un tester universal, nici macar Carsoft sau alt software inafara de Star Diag.
Star Diag are o serie de teste pas cu pas (care dureaza si necesita ceva experienta). In cadrul acestor teste se verifica tot sistemul si este absolut imposibil sa nu se gaseasca problema.
Eu iti propun urmatoarele:
1 - Sa schimbi filtrul de benzina
2 - Sa masori presiunea in rampa de benzina (obligatoriu!)
Daca rezultatele sunt OK, ramane sa faci un test complet cu Star Diag.

Quote:
Originally Posted by cl600
Quote:
Originally Posted by acroscad
Iti multumesc mult pentru promptitudine, filtrul de benzina l-am schimbat acu un an dupa ce am cumparat masina si are maxim 9000 KM cu el, oricum voi cere verificarea montarii lui si il voi schimba in cazul in care este necesat.
Cat despre verificarea presiunii in rampa de benzina as dori sa stiu daca o pot face la un service cat de cat dotat sau este necesar sa il fac la reprezentanta?
Multumesc mult!
9000km e mult pt filtrul de benzina.
Presiunea o poti masura chiar si tu acasa, cu un manometru pt asa ceva. Ai o supapa pe rampa cu un capacel (exact ca un ventil de roata).
Iti recomand sa mergi la un service pt ca aceasta operatie poate duce la stropire cu benzina care este foarte inflamabila.
Discutiile astea pot ajuta si alti colegi pe forum!
Aceste informatii au fost primite de la colegul nostru de forum CL600 caruia ii multumesc pentru promptitudinea si amabilitatea cu care m-a ajutat!
__________________
Mercedes W168, A190 - model 2000
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 15:02 PM   #18
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Deci am fost cu masina din nou la un alt mecanic de data asta, unul care parea mai migalos decat cei dinainte care mi-a facut unele reglaje la motor, a desfacut chiar si rezervorul si mi-a transmis ca daca masina nu merge bine cu reglajele facute atunci va trebui sa inlocuiesc pompa de benzina, ceea ce intentionez sa si fac insa am nevoie de un sfat de la cunoscatori, am gasit la un magazin pe net o pompa http://www.ingaraj.ro/?view=produs&p...dProdus=519336 cu pret decent insa as vrea sa fiu sigur ca este compatibila cu modelul de masina.
__________________
Mercedes W168, A190 - model 2000
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 11-13-2009, 10:02 AM   #19
acroscad
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 1195 cmc
Age: 33
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

As dori sa stiu totusi daca o pompa de benzina poate da simptomele prezentate de mine anterior, deoarece multa lume zice ca daca problema e pompa atunci aceasta nu ar mai pompa deloc combustibil... Multumesc ..
__________________
Mercedes W168, A190 - model 2000
acroscad is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2010, 19:38 PM   #20
Alin Puma
Senior Member
 
Alin Puma's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: Arad
Motorizare : 1500 cmc
Age: 46
Posts: 133
:
[Senior Member]
Default

Si eu am o problema cu mersul la relantii la A 150 (W169} benzina din 2005 si am curatat clapeta de acceleratie si modulul de acceleratie cu grija ma gindesc sa nu fie de la senzorul de aer aspirat care este dupa clapeta de acceleratie catre motor, oricum va tin la curent si eu poate ne ajutam unii pe altii
Alin Puma is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
constant, mers, neregulat, oscilant, relanti


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 01:31 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF