Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz SLK Klasse > Probleme tehnice - SLK Klasse

Recomandare Service SLK R170

Probleme tehnice - SLK Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-08-2016, 17:24 PM   #1
Danutz
Junior Member
 
Join Date: May 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 170cp
Age: 33
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default Recomandare Service SLK R170

Buna ziua,

Recomandati-mi, va rog, un service in Bucuresti unde ma pot duce linistit cu SLK-ul meu pentru a repara mecanismul de decapotare (trebuie completat uleiul pt decapotare si vazut pe unde pierde)

Multumesc.
Danutz is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2016, 23:58 PM   #2
Hades the 2
Junior Member
 
Hades the 2's Avatar
 
Join Date: Aug 2016
Location: craiova
Motorizare : 4986
Age: 32
Posts: 14
:
[Junior Member]
Default

Du-te la un service mercedes, dar am avut si eu aceeasi problema la a mea, un 230 din 96 si am reparat-o singur. Este relativ scurt si descurcat traseul hidraulic. Ai putea incerca. Bafta!
Hades the 2 is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2016, 09:49 AM   #3
patrik77x
Member
 
Join Date: Sep 2015
Location: Craiova
Motorizare : 1800
Age: 40
Posts: 45
:
[Member]
Default

Tutorialr pe youtube sunt destule, mai bine o faci tu, eventual cu un prieten, sa-ti tina de urat. La R170 e mai simplu. Stiu ca am avut una, anul trecut... Acum am 171. E putin mai dificil sa ajungi la diverse piese din ea, fie ca e vorba de decapotare sau alte alea...

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
patrik77x is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2017, 17:48 PM   #4
morpheus
Organizator de intalniri
 
morpheus's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 636
:
[Organizator de intalniri]
Default

Acest subiect e complex.
Si eu am nevoie de cineva care sa imi mai regleze capacul si n-am gasit pe nimeni...
Daca gasesti pe cineva da-mi si mie un semn...
__________________
Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociatia Pentru Lupta "Inpotriva" Betiei Dezorganizate "Niste Betziv"
morpheus is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2017, 17:50 PM   #5
patrik77x
Member
 
Join Date: Sep 2015
Location: Craiova
Motorizare : 1800
Age: 40
Posts: 45
:
[Member]
Default

Care capac?

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
patrik77x is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2017, 18:12 PM   #6
morpheus
Organizator de intalniri
 
morpheus's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 636
:
[Organizator de intalniri]
Default

Asa ii spun eu hard-top-ului, hehe
__________________
Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociatia Pentru Lupta "Inpotriva" Betiei Dezorganizate "Niste Betziv"
morpheus is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2017, 13:38 PM   #7
patrik77x
Member
 
Join Date: Sep 2015
Location: Craiova
Motorizare : 1800
Age: 40
Posts: 45
:
[Member]
Default

Nu ai decat sa te uit atent pe youtube si sa faci asta cu un prieten/cunoscut mai dibaci, cu care sa si faci reglajul... In reprezentante, din cate am citit, nu prea sunt sanse de reparatii ok. Eu personal am avut o experienta neplacuta.Bafta multa.

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
patrik77x is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2017, 01:52 AM   #8
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 39
Posts: 65
:
[Member]
Default

Vezi ca la mine citeodata, doar citeodata nu a fost perfect hardtopul nicicum nu gaseam urma de ce o fi ca citeodata picura inauntru pe partea drepta citeodata nu. Picura dor pe partea dreapta.

La VW EOS am tras cu ochiul ca are 4 scaune. Acolo scrie ca nu are voie sa fie nici o indoietura la caroserie, altfel picura. Credeam ca am masina lovita, de aia a fost ieftin...

Vara am schimbat arcul ca ma deranja ca fata e prea jos, si acuma estre si tot ma deranjeaza, dar era nesimetric! Cand am masurat am amindit de VW EOS! Pai asta e cauza, si asa si a fost.
Arcul stinga fara avea jumatate spir rupt, si jos era ruginat arcul (dar acolo nu se vedea) Iar unde se vedea arcul era in stare noua: inca lustruia vopseaua originala!

Poza atasat nu e de la masina mea:
22851869_570758526596941_5090241923352691257_n.jpg
Insa poti sa vezi ca "de sus" in anumite cazuri nu poti depista corect


Inainte de a va apuca de reparat puneti masina pe un teren orizontal. Oricum cu asta trebuie sa incepeti. Verificati cu libela ca e orizontal bucatica ai de asfalt, beton, nu numai ochiometric.

Masurati distanta intre partea jos a roatei si partea jos a aripei deasupra de partea sus a roatei. La mine parca la o masuratoare era 62 cm? - trebuie sa caut fotografia.

La o terasa ca sa curga apa, la 1 metru se lasa 0.5-1cm, depinde. Masina este lata de 1.5metrii deci doar din diferanta de teren poti sa ai o incovoire chiar de 1.5cm, ceace e aproape de 2cm diff ceace am avut eu.

Last edited by matheszabi; 11-04-2017 at 01:59 AM.
matheszabi is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
r170, recomandare, service, slk


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 02:31 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF