Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W124 > Probleme tehnice - W124

Probleme Trapa W124

Probleme tehnice - W124


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-25-2012, 14:00 PM   #1
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default Probleme Trapa W124

Salut! am si eu o problema cu trapa la w124,am citit tutorialele de pe forum cu privire la trapa,dar nu pot sa inteleg cum se poate deschide trapa fara sa actionezi butonul,caci la mine asa se intampla,mai corect se lasa in jos (se inclina pentru deschidere)atunci cand pornesc motorul.Incerc sa o inchid din buton,dar nu mai vrea in nici un fel,motorasul se invarte in ambele sensuri,dar cand ajunge la unul din capete face un zgomot metalic asemanator cremalierei de la macaraua geamurilor electrice atunci cand sunt canelurile rupte,banuiesc ca sunt canelurile de la cablul care intra in motoras. Voi ce parere aveti? caci nu prea as avea chef sa dau trapa jos,volumul de munca este urias si nu stiu dac o sa o mai pot pune la loc.Va multumesc! si astept opiniile voastre.
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2012, 14:06 PM   #2
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,091
:
[V.I.P]
Default

Trebuie sa clarificam prima data cateva aspecte.

Cum adica coboara daca pronesti motorul si nu o mai poti ridica la loc? Pai atunci la urmatoare pornire de motor ar trebui sa fie deja jos... Sau se ridica inapoi cand opresti motorul?

Cat despre verificarea trapei nu e asa o munca monumentala. "Capacul" trapei se demonteaza relativ usor si ai acces la mecanismele ei si poti verifica ce are defect. Cand vine vorba despre schimbarea ansamblului trapei se schimba povestea...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2012, 14:09 PM   #3
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Nu! ramane blocata in aceasta pozitie chiar daca pornesc motorul de mai multe ori si nu mai vrea nici sa urce nici sa coboare......
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2012, 14:57 PM   #4
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,091
:
[V.I.P]
Default

OK. Atunci nu ai altceva de facut decat sa desfaci tapiteria de la "capacul" trapei si sa verifici ce e pe acolo. Metoda o stii deja daca ai citit threadurile de pe Forum...

Sunt 2 posibilitati principale. Ori cablul e "dus" ori s-a desprins de mecanismul trapei...

In orice caz o sa fie nevoie sa verifici...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2012, 15:20 PM   #5
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Si totusi,are momente cand isi revine si merge corect ca mai apoi sa inceapa iarasi "dansul" care sa fie oare problema?................
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2012, 18:16 PM   #6
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,091
:
[V.I.P]
Default

Posibil cablul sau angrenajul motorasului. Pana nu-l desfaci nu ai de unde sa-ti dai seama (din pacate).
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2012, 18:59 PM   #7
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

O sa desfac mai intai motorasul sa vad in ce stare este cablul care intra in motoras cat si angrenajul. Multumesc frumos Dan500 se pentru informatii.
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2012, 21:32 PM   #8
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,091
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by MIHAY View Post
O sa desfac mai intai motorasul sa vad in ce stare este cablul care intra in motoras cat si angrenajul. Multumesc frumos Dan500 se pentru informatii.
Cu placere! Sper ca ai rezolvat ceva. La noi deja ploua torential! Nu e placut sa te prinda ploaia cu trapa deschisa...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2012, 20:51 PM   #9
radu_moosz
Member
 
Join Date: Feb 2012
Location: sibiu
Motorizare : 2,5d
Age: 35
Posts: 70
:
[Member]
Default

cu respect!acceasi peoblema am intalnit-o si eu la ex124_ul meu,era cremaliera de pe motoras devina,am luat cu doar 100ron tot ansamblul)acum am eu o intrebare!nu inteleg legatuta cu bornirea motorului?stiu ca merge doar cu prima pozitie a contactului trapa,dar cu pornirea nu inteleg exact,daca trapa e deschisa in mometul opririi motorului ar trbuii sa se inchida automat fara a actiona butonul?????
radu_moosz is offline   Reply With Quote
Old 10-30-2012, 16:44 PM   #10
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Nici eu nu inteleg,tocmai de aceea am pus intrebarea.Deocamdata am reusit sa o inchid dupa nenumarate incercari,,timp nu am ca sa umblu la trapa,vremea s-a racit si efectiv imi este teama sa mai pornesc motorul..........
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2012, 23:01 PM   #11
Marius32b
Senior Member
 
Join Date: Mar 2012
Location: Calarasi
Motorizare : 200 D
Age: 43
Posts: 192
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by MIHAY View Post
Nici eu nu inteleg,tocmai de aceea am pus intrebarea.Deocamdata am reusit sa o inchid dupa nenumarate incercari,,timp nu am ca sa umblu la trapa,vremea s-a racit si efectiv imi este teama sa mai pornesc motorul..........
Cand prinzi trapa inchisa scoate mufa de alimentare a motorasului din portbagaj de la trapa.
Marius32b is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2013, 06:59 AM   #12
patrik
Member
 
Join Date: Nov 2012
Location: Oradea
Motorizare : 1996
Age: 28
Posts: 47
:
[Member]
Default

Buna.
As avea si eu nevoie de ajutorul vostru.Am un MB W 124 din 92 si evident e stricata trapa.(asa am cumparat masina).Problema e ca daca actinez butonul ceva zgomot se aude de parca ar vrea ca sa se deschida da trapa nu se misca deloc.Cu ce as putea sa incep rezolvarea problemei.

Multumesc!!!
patrik is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2014, 23:35 PM   #13
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Salut!Astazi s-a deschis trapa din senin,am reusit sa o inchid trei sferturi si apoi nu a mai mers deloc.Am desfacut motorasul de trapa din portbagaj si l-am inlocuit cu altul si nici un rezultat.Mtorasul invarte boltul cu piulita de 17 doar pe deschidere fara sa miste trapa si rontaie.L-am dat jos din nou si am constatat ca,cablul de la trapa care intra in el si care era destul de lung,acum de abia iese un pic din teava metalica pe care culiseaza.Am tras de el,am incercat sa-l rasucesc si nu misca deloc este normal sau cand tragi de el trebuie sa mearga usor????
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2014, 00:50 AM   #14
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,333
:
[Organizator de intalniri]
Default

Adica vrei sa zici ca nu ajunge ''melcul dintat'' (cablu) la motoras...? Sincer, eu nu as crede sa o poti misca tu acel cablu din conducta metalica!

In locul tau as face urmatorul: langa motoras se afla o mufa cu 8 pini (daca nu gresesc), desfa mufa si cauta cele doua fire care merg la motoras. Trage doua fire (mai sanatoase) de la acumlator si sa dai curent direct la motoras. Daca nu ai probleme la mecanismul trapei ar trebui sa se deschida ori sa se inchida, ba chiar sa se ridice...depinde cum pui + -ul pe pin. In caz de nevoie schimbi polaritatea.

Care e problema cu motorasul care a fost pe masina?
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2014, 10:41 AM   #15
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Salut! ambele motorase rontaie in interoir de parca ar avea angrenajele stricate,desi le-am desfacut si sunt bune,melcul spiralat al cablului e bun si el,nu mai inteleg ce se intampla.Problema mare acum este ca nu mai pot cupla motorasul deoarece melcul spiralat nu mai ajunge la pinionul motorasului si nu stiu cum as putea sa-l trag mai mult afara din teava metalica.....
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2014, 18:05 PM   #16
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Astazi am lucrat toata ziua la trapa,am reusit sa o inchid, pe spate a ramas lasata si nu am ce sa-i fac.Trapa daca o ajuti impngand si tinand apasat pe buton merge extrem de greu mai mult impinsa manual decat electric. Cablul de la trapa e de vina. undeva este blocat sau facut colac,pentru ca nu mai vrea sa mearga in nici o pozitie,face zgomot si rontaie pentru ca pinioanele motorasului aluneca si sar datoria cablului intepenit.As vrea sa-l schimb,stiu ca e foarte greu si nu are cine sa ma ajute,nu stiu de unde sa incep,trebuie sa dau tot plafonul jos? .cum se desface?,ornamente stalpi fata spate ,plasticaraie,plafoniere etc. Nu de alta.dar daca nu am mai umblat nu vreau sa stric si sa ma trezesc pe urma ca-mi atarna plafonul in cap.................
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 09-04-2014, 23:10 PM   #17
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,333
:
[Organizator de intalniri]
Default

Daca ai zis ca ai reusit sa-l inchizi...ia incercat sa il deschizi cumva macar pe jumatate, de reusesti atunci ''te-ai scos'', findca dupa aia poti scoate cablul din teava si nu esti nevoit sa dai jos toata tapiteria!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2014, 00:52 AM   #18
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Salut!Si cum se scoate cablul din teava fara sa dai plafonul jos ,banuiesc ca e prins undeva pe trapa.Dupa ce l-am scos din motoras am tras de el cu ambele maini si am reusit cu greu sa-l dau afara din teava vreo jumatate de metru ,apoi nu a mai mers deloc.M-am interesat de cablu nou si costa cam mult 450 Roni si nu vine decat pe original,banuiesc ca e cu tot cu teava?...........
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2014, 01:35 AM   #19
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Scuze! Mai am o intrebare;daca cablul a aschiat teava ,a gatuit-o sau a gaurit-o,la introducere noului cablu pe teava va merge foarte greu si atunci probabil vrei nu vrei va trebui sa scot toata tapiteria plafonului,corect?......
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2014, 00:08 AM   #20
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,333
:
[Organizator de intalniri]
Default

De aia am mentionat mai sus...daca reusesti sa deschizi trapa pe jumatate, atunci o sa ai acces ca sa dai jos tapiteria de pe trapa, dupa care o sa ai acces si la cablu.

Cablul este prins de o ''sanie'' care pune in miscare trapa propriu zisa. In mijlocul ''saniei'' exista un orificiu in care intra cablul, care este asigurat cu o siguranta. La indepartarea sigurantei cablul ar trebui sa iasa usor din teava!


Eu as opta sa deschizi cumva trapa pe jumatate in loc sa dai jot toata tapieteria!

P.S. Cablu gasesti in dezmembrari!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
probleme, trapa, w124


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 01:28 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF